Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
18.06.2014 |

Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan asiansa hyvin hoitava, lapsistaan huolehtiva yh, ei tästä pahoittanut mieltään.

Vierailija
62/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:sta kuitenkin tietää aina, että se huolehtii lapsistaan, joita on tähän maailmaan saattanut. Enemmän ongelmia aiheutuu niistä etävanhemmista. Heiluvat tuolla yöelämässä sinkun ja muka vapaan ihmisen statuksella. Ylläri onkin sitten  melkoinen, kun joku onneton rakastuu tällaiseen perhepinnariin, jolla on viisi tenavaa huollettavana ja jokainen eri äidin kanssa. Ja kuinka paljon av- palstallakin itkee miehen exät ja nyksät surkeita kohtaloitaan. Sidokset on ja pysyy. Yksinhuoltajat ainakin hoitavat leiviskänsä ja ovat rehellisiä sen suhteen, mikä tilanne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:38"]Tämän yh:n molemmat lapset opiskelevat yliopistossa!

[/quote]

En ole ap mutta mitenkäs se tämä mihinkään liittyy...? Ei taida tämän päivän Suomessa mikään erityinen meriitti olla... REPS :-D

[/quote]

Tää repeilijä kuulostaa ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
64/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:38"]Tämän yh:n molemmat lapset opiskelevat yliopistossa!

[/quote]

En ole ap mutta mitenkäs se tämä mihinkään liittyy...? Ei taida tämän päivän Suomessa mikään erityinen meriitti olla... REPS :-D

[/quote]

No määrittele sitten, mikä on yhteiskunnan kermaa? wt. perusperheet, joissa muksut kävät amiksen kampaaja- tai autonasennuslinjaa? Varohan vielä, ettet repeä yläpäästä myös. Alapäähän meni jo.

Vierailija
65/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän perustelet tuon? Itse olen 3 lapsen yh. Oma asunto, ei edes pankin, yksityisyrittäjä ja mahdollistan 14 työntekijälle työpaikan, kesälomat ja muut edut. Joten tekeekö yksinhuoltajuus minusta pohjasakkaa, vaikka itse koen auttavani montaa ihmistä vaikka yksin olen. Tiedä vaikka sinä olisit minun palkkalistoillani ja juuri se työntekijä jonka palkasta ulosmitataan joka kuukausi x summa. Ja silti en arvostele, vaan kannustan tekemään töitä, jotta elämä jossain vaiheessa tällä henkilöllä kunnossa.

Joten älä arvostele sellaista mitä et tiedä todeksi.

Vierailija
66/70 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ap laukoo täällä nimettömänä tällaisia on aika huvittavaa, mutta olen kuullut saman kommentin täydessä luentosalissa, kun aiheena oli hedelmällisyyshoidot.. Onneksi jossain vaiheessa luennoitsija ymmärsi hiljentää tämän kommentoijan. Joku kommentoi silloin, että oliko suuri osa meidän mummoista pohjasakkaa, kun ukit kuolivat sodissa ja naiset kasvattivat lapset yksin..

Vierailija
67/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sanaa yksinhuoltajaäiti. Ne on äitejä!

Miksi yleensä arvostellaan yh-äitejä? Mies on lähtenyt eikä ole ollut kiinnostunut lapsesta ja silloin äiti jää lapsen luokse.

Anteeksi nyt vain, mutta musta se on ihailtavaa.

Vierailija
69/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös itsensä ja lapsensa elettävä yh. Minimielarit saan ja lapset joka toinen viikonloppu isällään, jolla uusperhe. Omistusasunto, hyvä työpaikka löytynyt. Baarissa käyn 3kk välein, olen savuton, normaalipainoinen, käytän maltilla alkoholia.

Teen lapsille itse ruuat, maksan naisvaltaisen alan palkasta lasten vaatteet, harrastukset, puhelinlaskut ja asuntolainan. En harrasta irtosuhteita. Ikävöin lapsia kovasti, kun he ovat isällään, mutta tiedän sen olevan isäsuhteelle tärkeää.

Miksi olen pohjasakkaa mielestäsi?

Mies rakastui työkaveriinsa.

Vierailija
70/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 22:05"]Täällä myös itsensä ja lapsensa elettävä yh. Minimielarit saan ja lapset joka toinen viikonloppu isällään, jolla uusperhe. Omistusasunto, hyvä työpaikka löytynyt. Baarissa käyn 3kk välein, olen savuton, normaalipainoinen, käytän maltilla alkoholia.

Teen lapsille itse ruuat, maksan naisvaltaisen alan palkasta lasten vaatteet, harrastukset, puhelinlaskut ja asuntolainan. En harrasta irtosuhteita. Ikävöin lapsia kovasti, kun he ovat isällään, mutta tiedän sen olevan isäsuhteelle tärkeää.

Miksi olen pohjasakkaa mielestäsi?

Mies rakastui työkaveriinsa.

[/quote]

Lapseni ovat kivoja, heillä on 9 keskiarvo koulussa ja kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän