Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
[/quote]
miksi ap ajattelet näin? Entä jos omalle kohdallesi kävisi niin että susta tulisi yh?
Ei kaikki välttämättä itse yh:ksi ole halunnut. Mut minkäs teet jos toinen lähtee, ei halua olla isä, ei halua kantaa vastuuta lapsestaan.
sidotko sänkyyn kiinni vai rakennat pienen vankilan ja pakottat sen jäämään?
[/quote]
Ei vaan valitsen kumppanin huolellisemmin. En olisi iki kuuna päivänä tehnyt lapsia, jos olisi ollut edes keskivertomahdollisuus päätyä yh:ksi. Onneksi löytyi elämän rakkaus jolle lapsemme ja minä olemme kaikki kaikessa.
Minä olen yh-äidin lapsi, sitä paskaa en toivo kellekään. Kaikki jotka tahallaan haluavat yh:ksi ovat mielestäni pohjasakkaa. Yh:ksi tahtomattaan päätyville toivon voimia ja lisää apua, ettei lapsi joudu olemaan se perheen toinen aikuinen, niin kuin liian usein käy.
[/quote]
Pitäiskö mun nyt vetää itseni hirteen ja lapseni myös? Olen selvästikin pohjasakkia, kun vapaaehtoisesti yksinhuoltajuuden olen hankkinut. Jos tietäisit miten paljon on naisia, jotka kärsivät yhteishuoltajuudesta, niin et valittaisi. itse en onneksi tehnyt sitä virhettä.
Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Mies voi saada yöllä unissaan sairaskohtauksen ja heräät aamulla yksinhuoltajana. Minä sain elvytettyä mieheni yöllisen sairaskohtauksen tultua, muuten olisin nyt yksinhuoltaja.
Ap on pelkkä paskaläjä, jonka saisi lähettää kuulennolle ilman paluulippua.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:11"]
Koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Mies voi saada yöllä unissaan sairaskohtauksen ja heräät aamulla yksinhuoltajana. Minä sain elvytettyä mieheni yöllisen sairaskohtauksen tultua, muuten olisin nyt yksinhuoltaja.
[/quote]
Saanko kysyä, miksi alapeukutit tätä?
[/quote]
Leski ei ole "yh"
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:16"]
[/quote]
Leski ei ole "yh"
[/quote]
No, pyydätkö sä siltä kuolleelta ukoltas allekirjoituksen lapsen pankkitiliä varten?
Ja ne nuoria naisia panemaan lähteneet miehet on yhteiskunnan kermaa. Creme de la creme.
[/quote]
Leski ei ole "yh"
[/quote]
Mun mielestäni on.
[/quote]
Etköhän sinä kuitenkin ole vielä siellä alapuolella? Osaat kirjoittaa, mutta ajatella et. Yh-äidiksi voi päätyä muutenkin kuin tyhmyyttään, puolison yllättävälle kuolemalle ei ole paljonkaan tehtävissä. Toivottavasti et ap sitä kautta koskaan itse joudu yh:ksi.
Yksinhuoltajien lapset arvostavat äitejään, joten provohan tämä on. Suomen presidenteistä ainakin kaksi ovat olleet yksinhuoltajia olleet. Siitä on väitöskirjan tasoinen tutkimus, miten huonossa parisuhteessa elämisen vuodesta toiseen näkeminen on haitallista lapsen mielenterveyden kannalta pidemmällä aikavälillä, enkä tarkoita nyt ohitse meneviä kriisejä, joita on kaikissa pitkissä suhteissa.
[/quote]
Leski ei ole "yh"
[/quote]
Mikä se leski sitten on, yksinhuoltaja mikä yksinhuoltaja, kun ei ole kuin vain se yksi huoltaja ja sitä se leskeyskin on, jos ei ole uutta puolisoa heti hankkinut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"] Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
[/quote]
Ketään ei voi pakottaa elämään kanssaan. Varo, ettei käy itsellesi huonosti. Koskaan et voi pohjimmiltaan tietää kenestäkään. ..
Onko presidentti Tarja Halonen pohjasakkaa? Voisitko ap vastata tähän kysymykseen ja perustella.
Sulla taitaa olla vain vähän elämänkokemusta ja kapea katsanto...
Tämän yh:n molemmat lapset opiskelevat yliopistossa!
Terveisiä 1400 e/kk veroja maksavalta yh:lta. Pohjasakkaako?
Ainoa itse tuntemani yh on toimitusjohtaja ja korkeasti koulutettu. Pohjasakaksi häntä ei voisi kukaan vakavissaan nimittää.
Mutta stereotypiat toki jylläävät edelleen..
Pitäisköhän ap:n vaikka käydä ajamassa päin rekkaa? Kun on niin ikävää, että me normaaliälyiset joudutaan elämään samassa maailmassa näiden henkisesti heikkolahjaisten kanssa :)
Sille nyt ei vaan mitään voi jos puoliso sattuu kuolemaan, aika hassua että siitä pitäis äänioikeus viedä :D
[/quote]
ja minä kun luulin että murhaajat ja raiskaajat ovat kaikkein alimpana.