Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
Kommentit (70)
Kaikki yh joita itse tunnen on köyhiä ja töitä on jos on. Kaikki saavat erilaisia tukia.
Aina puhe rahan puutteesta.
Mikäs sä itse olet kun tuollasia väittämiä esittelelet...nyt oma saviruukku tihkuu omaa nestettään ulos.
Onko se sinulta ottanut jotakin pois? Hanki hyvä ihminen oma elämä!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:38"]Tämän yh:n molemmat lapset opiskelevat yliopistossa!
[/quote]
En ole ap mutta mitenkäs se tämä mihinkään liittyy...? Ei taida tämän päivän Suomessa mikään erityinen meriitti olla... REPS :-D
Jaa'a tämä yksinhuoltaja on myös yksityisyrittäjä ja akateemisesta ammatistani saan noin 120 000e palkkaa vuodessa, josta maksan 47% veroa.
Valitettavasti se omien miessekoilujensa vuoksi eronnut tuntemani yh, joka pokailee nyt varattuja miehiä pilaa koko porukan mainetta. Lapsia käy sääliksi, onneksi isä sai taisteltua yhteishuoltajuuden.
Turkulaiskätilöt on yhteiskunnan pohjasakkaa. Yksinhuoltajille tsemppiä raskaaseen arkeen!
Pyh. Mä ainakin kannattelen tätä yhteiskuntaa panoksellani kasvattamalla kahta lastani. Kohta kärrään lapseni päiväkotiin nauttimaan varhaiskasvatuksesta - sinne, joka on nyt auki, kun oma pk on kiinni. Se kyllä vähän harmittaa, kun tää varapäiväkoti on puol kilsaa kauempana ja joutuu meneen bussilla. Onneks pääsee ilmaseks, kun laitan viisvuotiaan rattaisiin istuun. Sais maksaa taksin kyllä tällases tapaukses, kun oma päiväkoti on kiinni.
Ja niille, jotka alkavat mussuttaa, et lastenkin pitää saada olla lomalla, niin kyllä ovatki. Juopon etäisän mutsi (elikäs ex-anoppi) ottaa lapset viikoks mökille.
On ollu tällä äipällä niin raskas vuosi, kun arjen pyörittämisen lisäks, työkkäri pakotti yhelle p...jauhamiskurssille. Joutu herään kuus viikkoo joka aamu seiskalta. Eli univelkaa on kertynyt. Eli tää mamma vetääkin nyt lonkkaa koko kesän ja kerää voimia tulevaa vuotta varten. Ei tiiä, jos työkkäri pakottaa taas johkin (onneks ei oo mitään koulutusta, niin ei varmaan töihin sentään joudu) ja on noi kaikki koulunalotukset ja muut haasteetkin eessä.
Jaa. No mulla on akateeminen loppututkinto, hyvä vakituinen työpaikka, oma asunto ja koulussa sekä harrastuksissa menestyvät lapset. Ja, ainiin ex-mies, joka lähti, kun "tunteet lopahtivat". En koe olevani pohjasakkaa. Pitäiskö?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
[/quote] Surullista... Tämän tyhmempiä lausuntoja en ole ikinä kuullut tai lukenut mistään. Häpeäisit omaa ajatustasi! Etkö tajua, että YH on vastuuntuntoinen henkilö, joka hoitaa omat yhteiskunnalliset velvoitteet yksin, siihen ei kaikki pysty. / vilivallaton
yksi tuntemani yh on kieltämättä vähän erikoinen tapaus.
Etsii uhreikseen kilttekä ihmisiä. Käyttää aikansa hyväkseen. Sitten hylkää sanoen, että ei halua olla toisen kanssa, koska on niin "perästä vedettävä". Keksii inhottavia juoruja, siis aika hard-core juoruja tyyliin "tuo on raiskari" ja sillä varjolla sitten ei enää pidä yhteyttä.
Ennen tätä kaikkea on huijannut itselleen kalliita tavaroita, eikä enää palauta niitä takaisin. Eli on suoranaisesti siis varas.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"] Yksinhuoltajaäidit ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Surullisinta on se, että heillä on äänioikeus
[/quote]
joo niin ollaan ja kaiken lisäksi kehdataan haukkua vielä sitä alfa urosta joka siitti lapset ja lähti sitten nuoremman pillun perässä toiselle puolelle maata lisäksi ollaan vielä elatusmaksuja vailla joita ei sentään tarvitse tämän luoma kunnan kruunun maksaa vaan veronmaksajat hoitavat senkin.Saunan taakse tälläiset luuseri yh:t joutaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
[/quote]
miksi olet kateellinen heille? Siksikö että et itse pysty samaan kuin he? Jättämään huonoa miestä ja huolehtimaan kaikesta yksin. Samalla pelkää että mieshesi löhtee jonkun heistä matkaan kun huomaa miten parempia he ovat:)
Mitenkäs yh-isien laita mahtaa olla?
Mielestäni tähän tarvittaisiin perustelut ap:lta. Mä olin 1.5v yksinhuoltaja kunnes tapasin nykyisen mieheni. Edellisen kanssa ehdin olla yhdessä 14 vuotta joten en kuvitellut että se ottaisi ja lähtisi toisen naisen matkaan mutta näin vain kävi. Ikinä ei voi tietää.. lastani en kadu, tein töitä ja elätin itseni ja ipanani. okei sainhan mä ruhtinaallisen 20 e:n korotuksen lapsilisään ja isältä elatusmaksut mitkä kyllä hänen lapsestaan kuuluukin maksaa. (lapsi meni siis päivähoitoon heti 10kk vanhana jotta pääsin takaisin töihin ja elättämään meidät)
Mielestäni olisin ollut pohjasakkaa jos vaan olisin maannut kotona yhteiskunnan elätettävänä.
Hyvä provo :) Mikäs ryhmä seuraavaksi?
Tosiaan otsikon mukainen ryhmä löytyy facebookista, erikoinen ryhmä
Erikoinen ajatus. Kai se tekee kateelliseksi jos joku pärjää ilman miehen rahoja. Minusta ennemmin säälittävää pohjasakkaa ovat he, jotka ydinperheen muka-paremmuuden takia antavat lasten kärsiä paskasta parisuhteestaan vain koska sen jäsenet ovat lasten biologisia vanhempia. Luovuttaa ei saa kun kerran on valittu. Itse en sellaista mallia aio lapselleni antaa.
Mitäs ap on mieltä yh isästä? Oma isäni oli tälläinen. Isäni laittoi alkoholisti ja pahoinpitelevän äitini mäelle. Pahoinpitelyt kohdistui lähinnä meihin lapsiin. Olet ap idiootti. Ei se aina ole kiinni jos on yh.
P.s isä ei ottanut ikinä mitää tukiaisia vastaan.
Tukirahat juotuaan voivat keskittyä huoraamiseen.