Sydän liikahtelee. Etenkin ruokailun jälkeen
Uniapnea, vuorotyö, sukurasite. Miltä näyttää? Ikä 52v.
Kommentit (17)
Ei suotta kannata mennä lääkäriin ennen aivoinfarktia.
Vierailija kirjoitti:
Onko nosteltu raskaita ja se miekkalisäke noussut jotenkin pois paikoiltaan. Näin kävi minulle.
Ei raskaita. Mutta voimisteluliikkeitä on tehty ilman painoa.
Olisit kuollut jos ei liikahtelisi.
Sen kuuluukin liikahdella. Jos se ei liikahtele, olet kuollut.
MIten tukevia aterioita syöt? Älä laita liikaa suolaa, rasvaa tai sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri tee mitään tavallisille rytmihäiriömuljahduksille. Jos rytmihäiriöitä on rasituksessa tai niihin liittyy muita oireita (esim. hengitysvaikeuksia tai rintakipua) niin eri asia.
Vaarattomia lisälyöntejä? Aika normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäri tee mitään tavallisille rytmihäiriömuljahduksille. Jos rytmihäiriöitä on rasituksessa tai niihin liittyy muita oireita (esim. hengitysvaikeuksia tai rintakipua) niin eri asia.
Niinhän juuri sanoin. Kannattaa odottaa aivoninfarktia niin saa hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän juuri sanoin. Kannattaa odottaa aivoninfarktia niin saa hoitoa.
Okei, en ensin ymmärtänyt että halusit kertoa itsestäänselvyyden siitä, että terveenä ei kannata mennä lääkäriin vaan vasta sitten jos saa esim. aivoinfarktin tai muun hoitoa vaativan asian.
Vierailija kirjoitti:
Onko nosteltu raskaita ja se miekkalisäke noussut jotenkin pois paikoiltaan. Näin kävi minulle.
Tunsiko sen, että oli pois paikoiltaan? Tyhmä kysymys ehkä.
Kysy ammattilaisilta huomenna aamusta. Tai soita päivystykseen niin auttaa.
Sydän on liikuttunut hyvästä ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
MIten tukevia aterioita syöt? Älä laita liikaa suolaa, rasvaa tai sokeria.
Normaali aterioita. On kyllä ruoansulatusvaivoja. Röyhtäilen paljon ja silloin on tuota sydänoirettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsiko sen, että oli pois paikoiltaan? Tyhmä kysymys ehkä
Oli sellainen kova patti siinä rinnan alaosassa ja vaivasi ruokailun jälkeen. Lääkärissä röntgenöivät ja sanoivat että oli noussut jotenkin ulospäin. Asettui sitten aikanaan. Syynä on kuulemma vatsalihasten heikkous.