Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (187)
Olen seurustellut paljon mutta tietysti myös harrastanut yhden illan juttuja paljon. En tiedä miten niitä on kertynyt noin helvetisti. Nyt viimeisen vuoden aikana tasan yksi, oma rakas.
AP
Käsittämätön määrä naimakumppaneita näillä ''naisilla''.
Toivon, että olette sentään maksun älynneet toimituksesta ottaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:29"]
Olen 29v. 1 ainoa, ja olen siitä onnellinen! Kannattaa säästää ja arvostaa itseään! <3 Eka yhdyntä naimisissa 27v. Nuoret:ei ole häpeällistä olla kokematon!!
[/quote]Hienoa, että olet onnellinen. Minäkin olisin halunnut seksiä vasta avioliitossa ja vain yhden ainoan kanssa, mutta nuorena en osannut puolustautua ensimmäisen poikaystävän painostukselta, vaikka kovasti yritin. Olin silti jo 21, eli en ihan teini. Mulkvistiksi hän sitten osoittautui, ja tielleni sattui vielä muitakin epäonnistumisia. Kyllä minä itseäni arvostin ja halusin säästää, mutta minulla ei ollut onnea mukana.
Alle 7-8 ehkä. Näistä kolme, jotka olleet yhden yön suhteita nuoruudessa. Nykyisin en harrasta seksiä, ellen ole rakastunut.
Ikä 45v
3 ja vain yksi yhdyntään asti! N34
Reilu parikymmentä, nainen 40 v.
80-90., ikä 33. Varmaan puolet tuli vuodessa, kun elämä oli raiteiltaan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:45"]3 ja vain yksi yhdyntään asti! N34
[/quote]
Tynnyrissäkö olet kasvanut? :)
Ja tähän myös onko kondylooma ja herpes vakkarina ja välitättekö sen jakamisesta kuinka monelta on hoidettu tippuri, klamydia ja kantaako joku hiviä.
Ja jos olet useita kymmeniä painanut... Oletko koskaan testannut itseäsi. Paneminen on kuin facebook luuletko ettei joku aina tartuta jotakuta...
5, joista 2 kanssa parisuhde, yhden kanssa seksisuhde ja 2 yhden yön tarinaa...
Noin 50
Ikää 22v. Menetin neitsyyden 15-vuotiaama hiprakassa tulevalle poikaystävälleni jonka kanssa olin kolme vuotta.
On nuo teidän määrät hurjia.. minusta yli 5 on paljon nuorella aikuisella!
20v. ja 1. Tulee myös pysymään ainoana, tuleva aviomieheni ja vielä syntymättömien lasteni isä <3
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 14:39"]
20v. ja 1. Tulee myös pysymään ainoana, tuleva aviomieheni ja vielä syntymättömien lasteni isä <3
[/quote]
Lässyn lässyn.
4, joista 3 oli miehiä ja yksi oli raukka joka osasi valehdella hyvin. Neljäs nykyinen avomies
Ei kyllä aavistustakaan.. mutta mooonta.
Reilu 90... 39v