Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (187)
20 kumppania ja täytän 21 tänä vuonna :)
noin 26, en ole niin pitänyt kirjaa. Nainen 34.
1 ja saman miehen kanssa olen edelleen. 43v.
MIT VIT, pitääkö jokaista vastaantulijaa naida??? O_o
Itse arvostan omaa alapäätäni enkä ole ollut sillai ku 2 kanssa. En oo koskaan voinu jakaa tuntemattomille. Ällöttävää. Ikä 30v.
Oliko AP:n tarkoitus retostella seksikumppaniensa määrällä?
14, ei, vaan herättää keskustelua, jossa taisin onnistuakin.
En ole ylpeä menneisyydestäni.
AP
Yli 60 (menin laskuissa sekaisin jo 50 kohilla) ja ikää 28.
0 ja ikää melkeinpä 18v
Hävettää, en ole edes ikinä pussannut poikaa
Miten helvetissä sä AP olet ehtiny noi kaikki? Oletko ollu ikinä parisuhteessa?
Tiu munia on aika passeli määrä.
Alle 10, ei jaksa muistaa. Ensimmäinen 23-vuotiaana, yhden yön juttu, ennen sitä ei pussannutkaan naista. Toinen oli maksullinen seuraavana vuonna. Eli sitä rataa, joillakin näköjään vaikka kuin paljon, toiset saattavat päästä sekstailemaan hyvänä vuonna...
M 45
Haluaisin kysyä vastakysymyksen: monenko kanssa olisitte olleet pelkästään omasta halustanne? Ilman painostusta tai pakottamista? Minulla on ollut 15 miestä, ja vain 4:n kanssa ei ollut mitään painostusta. Ja vain yhdessä tapauksessa aloite tuli minulta. Olen 49 v.
6. Ikää 36v. Ei ole ollut painostusta, mutta yksi näistä on sellainen suhde, johon vaan ajauduin enkä oikeasti pitänyt miestä viehättävänä. Tavallaan kadun sitä, mutta tavallaan suhde ajoi asiansa.
2 ja siinäkin kaksi liikaa. Nainen/47v
Olen 29v. 1 ainoa, ja olen siitä onnellinen! Kannattaa säästää ja arvostaa itseään! <3 Eka yhdyntä naimisissa 27v. Nuoret:ei ole häpeällistä olla kokematon!!
Kuksitteko kaikkea mikä liikkuu??
2, nainen 44v