Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkittäkää kuva, jossa viimeisillään raskaana olevasta ei huomaa raskautta!

Vierailija
18.06.2014 |

En nimittäin usko sellaista olevan. Kyllä se maha kaikilta näkyy.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:28"]

En ole ikinä nähnyt naista,josta ei raskaus kahtena viime kuukautena näkyisi. Olen 60 vuotias kätilö.

[/quote]

Se ei tarkoita, etteikö sellaisia olisi. Tuskin kaikki maailman raskaana olevat naiset ovat käyneet näyttäytymässä sinulle viimeisen kahden raskauskuukauden aikana.

Vierailija
2/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei esikoisen aikaan huomannut. Kyllä tuli vastaan hölmistyneitä katseita kun kuljettiin vauvan kanssa. Ja ei, ei ole kuvaa koska vihaan olla kuvattavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ap pyysi linkittämään kuvia ja montako löytyi? Ei yhtä ainuttakaan. Kuvien puute vahvisti epäilyni. En usko että edes loppuvaiheessa oleva raskaus ei näkyisi päällepäin mitenkään.

Vierailija
4/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vaatetuksestakin, mutta jos on pitkä, pitkä selkäinen, esim ensimmäinen lapsi ja muutenkin rintavampi henkilö, niin on mahollista ettei raskaus näy.. Tai että näyttää enemmänkin pömppikseltä. 

Vierailija
5/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:42"]Niinpä. Ap pyysi linkittämään kuvia ja montako löytyi? Ei yhtä ainuttakaan. Kuvien puute vahvisti epäilyni. En usko että edes loppuvaiheessa oleva raskaus ei näkyisi päällepäin mitenkään.

[/quote] en osaa linkittää puhelimellani( tiedän noloa) mutta kirjoita Googleen dailymail ja perään vaikka raskaana tietämättään. Löydät sillä jutun, englanniksi siis. Myöskin se eräs muotisuunittelija, nimeä en muista oli 9kk raskaana yhtä lihava, kuin joku 2 kuulla. Eli minusta voi laskea huomaamattomaksi.

Vierailija
6/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2597402/Is-proof-size-10-nine-months-pregnant-without-knowing-Thats-Sophies-story-shes-sticking-it.html

joo tossa on kuvia, ja tossa yhdessä kuvassa kaheksannella kuulla punaisessa mekossa, ei näy kyllä yhtään :D

Vierailija
7/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote]

Niin no 167/72 ei ehkä läski mutta kyllä noihin kiloihin pieni vatsa uppoaa.

Vierailija
8/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina hyvin pieni maha kaikissa raskauksissa, mutta mitään kuvia en ala tänne laittaa. Kun odotin viidettä lastani, edes mun äiti ei huomannut raskautta vielä 36. viikolla. Päivää ennen lapsen syntymää eivät sukulaiset huomanneet, että odotan. Naapuri kyseli ihan tosissaan, että kenen vauvaa työntelen, kun olin kotiutunut sairaalasta. Olen melko pitkä ja hoikka, mutta lantio on leveä ja selkä on pitkä. Painoakaan ei paljoa tullut raskausaikoina. Olen myös rintava. Maha ei ollut koskaan lähelläkään rintojen tasolla. Mua nolotti eka raskauden aikana olla äitiysvalmennuksessa, kun kaikilla oli komeat mahat ja itselläni ei mitään.

Vierailija
9/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sf-mitta teillä joilla ei ollut mahaa? Saatiinko sitä ollenkaan mitattua selällään ja miten neuvola suhtautui asiaan, sitä kun seuraavat tarkkaan.

Mulla eka vauva pysyi aika piilossa varmaan 7 kk, moni ihmetteli kun jäin pois töistä että olenko tosiaan raskaana, piti ihan nostaa paitaa ja näyttää ei sitä muuten huomannut. sf mitta kuitenkin kasvoi lopulta 32 cm:iin mutta ei enempää. toisen lapsen kanssa maha pullahtikin jo helpommin näkyviin :-) lapset 3,7 ja 3.8 kg

Vierailija
10/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kuvat tässä todistaisi? Kuka tahansa voisi ottaa kuvan omasta perusmahastaan ja väittää olevansa siinä viimeisillään raskaana..

Vierailija
11/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote]

Niin no 167/72 ei ehkä läski mutta kyllä noihin kiloihin pieni vatsa uppoaa.

[/quote]

en tiennyt, että kasvatin lapseni perseessä ja reisissäni...

Vierailija
12/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lyhyt ja hoikka, kukaan ei huomannut raskauttani ja naapurit oli aika järkyttyneitä kun yhtäkkiä kuljettiinkin vauvan kanssa. Toisen raskauden kohdalla vasta rv30 jälkeen alettiin vauvakerhoissa jne arvailla että onko toinen tulossa, tututkin unohteli että olen raskaana vaikka heille siitä oli kerrottu. Ja toisenkin kohdalla onnistuttiin moni yllättämään kun vauva oli ulkona.

Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja sf-mittakin molemmissa pieni.

Vierailija
13/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 18:15"]Entäs sf-mitta teillä joilla ei ollut mahaa? Saatiinko sitä ollenkaan mitattua selällään ja miten neuvola suhtautui asiaan, sitä kun seuraavat tarkkaan.

Mulla eka vauva pysyi aika piilossa varmaan 7 kk, moni ihmetteli kun jäin pois töistä että olenko tosiaan raskaana, piti ihan nostaa paitaa ja näyttää ei sitä muuten huomannut. sf mitta kuitenkin kasvoi lopulta 32 cm:iin mutta ei enempää. toisen lapsen kanssa maha pullahtikin jo helpommin näkyviin :-) lapset 3,7 ja 3.8 kg

[/quote]

Vauvan kasvua seurattiin ekassa raskaudessa tarkkaan, tokassa ne otti kasvukontrolliultraan vasta kolmannen lähetteen jälkeen (lähetteet sf-mitan takia) kun ei siinä ekassakaan vikaa ollut. Ja tokassa ei sit ollut kun se yksi kontrolli kun kaikki oli hyvin. Sf-mitta nyt vähän vaihteli mittaajan mukaan niinku normaalistikin mutta kyllä se aina saatiin mitattua.

Vierailija
14/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 18:15"]Entäs sf-mitta teillä joilla ei ollut mahaa? Saatiinko sitä ollenkaan mitattua selällään ja miten neuvola suhtautui asiaan, sitä kun seuraavat tarkkaan.

[/quote]

Vauvan kasvua seurattiin ekassa raskaudessa tarkkaan, tokassa ne otti kasvukontrolliultraan vasta kolmannen lähetteen jälkeen (lähetteet sf-mitan takia) kun ei siinä ekassakaan vikaa ollut. Ja tokassa ei sit ollut kun se yksi kontrolli kun kaikki oli hyvin. Sf-mitta nyt vähän vaihteli mittaajan mukaan niinku normaalistikin mutta kyllä se aina saatiin mitattua.

[/quote]

Ja tämä vastaus oli siis 36:lta

Vierailija
15/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa yksi luokkakaveri ei yhtenä aamuna tullut kouluun. Seuraavana päivänä saatiin kuulla, että oli synnyttänyt pojan, ihan normaalikokoisen. Ei ollut parhaita kavereita, joten en mitenkään erityisesti hänen kanssaan viettänyt aikaa, mutta samassa luokassa joka tapauksessa istuttiin ja esimerkiksi jumppatunnit suihkuineen oli yhteisiä. Ei meillä kellään ollut mitään aavistusta asiasta ja siis mitään ei näkynyt. Myöhemmin kuulin, että oli tullut täytenä yllätyksenä myös hänen vanhemmilleen.

Vierailija
16/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:28"]

En ole ikinä nähnyt naista,josta ei raskaus kahtena viime kuukautena näkyisi. Olen 60 vuotias kätilö.

[/quote]

Mutta jos henkilö itse sanoo vain lihoneensa, ja näet hänet vain vaatteet päällä, pystyykö silti erottamaan.

Vierailija
17/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote] No kyllä sä vähän läski olet..

Vierailija
18/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli raskaana viimeisillään, eikä mahaa olisi juurikaan huomannut, ellei olisi tiennyt raskaudesta. Nainen on tosi pieni ja hoikka (tyyliin 162 cm ja 45 kg), joten pituuskaan ei selitä. Hän synnytti hiukan yli 2-kiloisen täysiaikaisen vauvan. Minä taas olin kuin sotanorsu, vaikka olen miltei samaa kokoluokkaa tuttavani kanssa, 164 cm ja 51 kg. No, toki sikiön oli reilusti suurempi, 4-kiloinen, mutta joka tapauksessa mahojemme ero oli NIIN valtava, ettei suinkaan sikiöiden paino selitä tuota kokonaan. Ja ei, mulla ei ollut raskausdiabetesta, vaan mieheni on syntynyt 4,8-kiloisena. 

Vierailija
19/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia...

Vierailija
20/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suora linkki siihen paljonpuhuttuun daily mailin kuvaa. Oikeanpuolimmaisin on siis 8 kk raskaana.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/04/article-2597402-1CCD1A9A00000578-777_634x640.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi