Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorena kuuluu harrastaa seksiä mahdollisimman monen kanssa.

Vierailija
18.06.2014 |

Sitä oikeaa välittämistä ja rakkautta voi alkaa etsimään sitten 25-30-vuotiaana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:36"]

Sitä oikeaa välittämistä ja rakkautta voi alkaa etsimään sitten 25-30-vuotiaana.

[/quote]

Se voi olla vaikeaa, koska varsin monelle miehelle naisen seksuaalihistorialla on merkitystä aivan siinä missä miehen rahoilla on naiselle hyvin suuri merkitys.

Vierailija
2/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ällöttävää ja halveksuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka 25 vuotiaana alkaa etsimään sitä oikeaa niin sen löytää hyvällä tsägällä 26 tai 27v:nä. Sitten seurustellaan pari vuotta ennen naimisiin menoa ja vuoden päästä hankitaan lapsi. Tällöin nainen on jo yli 30 jolloin lasten hankita on jo huomattavasti hankalampaa. Yhden ehkä saa ja jossei halua toista ihan heti perään niin vaikeeksi menee. Niin mitä tapahtuu sitten kun sitä oikeaa alkaa etsimään vasta kolmekymppisenä? Suurin osa naisista saa heittää hyvästit lapsihaaveille :(

Vierailija
4/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö naisen ensin hankkia maine h****na, ennen kuin voi etsiä vakituisen kumppanin? Missä niin käsketään? Onko peräti lakiteksitiä? Vai jonkun löyhäpäisen harhoja?

Vierailija
5/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Naikaa ja iloitkaa toisistanne, nuoret, kun olette vielä terveitä, kauniita ja hyväkuntoisia! Murjottaa ja katkeroitua ja "viisastua" ehtii sitten myöhemminkin.  t. täti, 50 v.

Vierailija
6/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas. Mulla ei ole mitään hinkua harrastaa seksiä harrastuksen vuoksi. Ensimmäinen kerta oli 25-vuotiaana ja kumppanin valitsin hyvin, koska se suhde kehittyi pysyväksi rakkaudeksi. Olen mielestäni onnekas.

Vierailija
7/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:55"]Ei pidä. Ällöttävää ja halveksuttavaa.

[/quote]

miksi?

-Nainen 19v-

Vierailija
8/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:42"]

Olen nyt 30v ja olen ollut neljän kanssa koko elämäni aikana. Iskeekö jossain vaiheessa kauhea katumus, että miksi en jakanut tavaraani kaikkialle kun oli mahdollisuus?

[/quote]

Sinulle tuskin iskee, koska asenteesi on jo nyt sellainen, että naiset antavat seksiä ja miehet saavat. Jos tykkää harrastaa seksiä tasavertaisen partnerin kanssa, niin asia voi olla eri.

Vierailija
9/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:59"]

Pitääkö naisen ensin hankkia maine h****na, ennen kuin voi etsiä vakituisen kumppanin? Missä niin käsketään? Onko peräti lakiteksitiä? Vai jonkun löyhäpäisen harhoja?

[/quote]

Löyhäpäisen harhoja on kuvitella, että joku on huora vaikka ei ota maksua seksistä.

Vierailija
10/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Mutta, seksi rakkaudesta on jotain, mitä ei korvaa yhden illan jutut tms. millään. Tunnelataus on niin voimakas, että seksi tuntuu paljon paremmalta vaikka aikoinaan luuli, että ei voi paremmalta enää tuntua :) Ja tämä on myös miehen suusta kuultua. Eli myös miehestä voi tunneseksi tuntua paremmalta :)

Vierailija
11/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos on hempukka.

Vierailija
12/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulu. Yksilöllistä on tämäkin, toiset haluavat sitoutua nuorena ja toiset eivät. Kukin tyylillään ja lassukoiden ohjeita ei kannata kuunnella.

Vierailija
13/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:42"]

Olen nyt 30v ja olen ollut neljän kanssa koko elämäni aikana. Iskeekö jossain vaiheessa kauhea katumus, että miksi en jakanut tavaraani kaikkialle kun oli mahdollisuus?

[/quote]

Sinulle tuskin iskee, koska asenteesi on jo nyt sellainen, että naiset antavat seksiä ja miehet saavat. Jos tykkää harrastaa seksiä tasavertaisen partnerin kanssa, niin asia voi olla eri.

[/quote]

Ei seksi ole antamista ja velvollisuus, mutta koen saavani vakituisilta kumppaneilta saman ja enemmän kuin jos nussisin ympäärinsä. Tuskin sitä kauheasti haluaa kokeilla kaikkea erilaista puolituntemattomien kanssa. Määrä ei korvaa laatua ja tasavertainen seksi luonnistuu paljon helpommin ihmisen kanssa joka merkitsee jotain. Ihmisen kanssa johon voi luottaa.

Yhtä lailla ne miehetkin jakaa tavaraansa jotka ympäriinsä nussii, että se ei ole mikään sukupuoliasennekysymys. Se on vain karkea ilmaisu. Ei se seksi siitä ihmeellisemmäksi muutu vaikka joka keppiä kävisi kokeilemassa, erityiseksi se muuttuu sitten kun siellä kepin päässä on myös jotain erityistä.

Eikä minulla ole mitään vastaan ihmisiä jotka löyhemmin harrastavat seksiä, jokainen voi toteuttaa seksuaalisuuttaan itselleen parhaalla tavalla.

Vierailija
14/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:59"]Pitääkö naisen ensin hankkia maine h****na, ennen kuin voi etsiä vakituisen kumppanin? Missä niin käsketään? Onko peräti lakiteksitiä? Vai jonkun löyhäpäisen harhoja?

[/quote]hups, alapeukutin vahingossa.

Vierailija
15/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Ei seksi ole mikään urheilusuoritus!

Vierailija
16/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:09"]

Olen samaa mieltä. Mutta, seksi rakkaudesta on jotain, mitä ei korvaa yhden illan jutut tms. millään. Tunnelataus on niin voimakas, että seksi tuntuu paljon paremmalta vaikka aikoinaan luuli, että ei voi paremmalta enää tuntua :) Ja tämä on myös miehen suusta kuultua. Eli myös miehestä voi tunneseksi tuntua paremmalta :)

[/quote]Millä perusteella nuorella ihmisellä ei ole oikeutta saada sitä tunneseksiä? Itse en ainakaan halua olla merkityksetön yhden illan pano. t. 22v

Vierailija
17/17 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, miksi? Mitä tarkoitusta se ajaa? Saako siitä jonkun suoritusmerkin tai jotain?