Miellyttävätkö naiselliset vai miehekkäät kasvonpiirteet? Testaa
Miehekäs mies on mieleesi
Sinua miellyttävät 70-prosenttisesti maskuliiniset ja 30-prosenttisesti feminiiniset kasvot.
Yleisesti ottaen maskuliinisia kasvoja suosivat usein naiset, jotka etsivät lyhytaikaisempaa suhdetta. He ovat usein kuukautissyklinsä hedelmällisessä vaiheessa. Myös korkea estrogeenitaso ja maskuliiniset aivot saavat mieltymään miehekkäisiin miehiin. Köyhistä maista tulevat naiset suosivat enemmän maskuliinisia miehiä kuin hyvän terveydenhuollon maista tulevat.
Kommentit (57)
HS:n kasvotestissä oli ohjelmointivirhe: oikeat tulokset päinvastaisia.
Hmmmm, kyllähän noista naamoista sekoaa jo ohjelmointikin.
Suurin osa näytti venäläisiltä.. Mua vieläkin kammottaa kun edes ajattelen kuvia.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:15"]Nainen haluaa ovulaation aikaan miehekkäitä miehiä, muulloin naisellisempia :)
[/quote] Mitenköhän naisellisia minä sitten haluan muulloin kuin oviksen aikana? Nyt on ovis ja sain tulokseksi 85% feminiinisiä ja 15% maskuliinisia miehiä. :D
Osasin kyllä odottaa tätä.
Tuo ohjelmointivirhe oli vain pari tuntia ja on korjattu jo ajat sitten. Itselleni tuli täysin odotettu tulos eli tykkään kauniista miehistä 60/40, machot eivät minuun vetoa.
70 % feminiiniset / 30 % maskuliiniset = pidät kauniista miehestä
Ei yllätä näin esivaihdevuosi-ikäistä. Tosin en muista, että olisin koskaan pitänyt kovin maskuliinisista miehistä.
90/10 maskuliinen miellyttää. En kyllä etsi mitään yhden illan juttua :D
75% maskuliiniset 25% feminiiniset
Sinua miellyttävät 25-prosenttisesti maskuliiniset ja 75-prosenttisesti feminiiniset kasvot.
Yleisesti ottaen pitkäaikaisempaa suhdetta etsivät naiset suosivat usein feminiinisempiä kasvonpiirteitä omaavia miehiä. Myös e-pillerit saavat naisen suosimaan naisellisempia miehiä. Samoin vaikuttaa menopaussi. Hyvän terveydenhuollon maissa asuvat naiset suosivat usein feminiinisiä miehiä.
Ei yllätä. Pillereitä en syö, mutta olen bi ja esteettisesti tykkään enemmän naisista. Olen kyllä naimisissa jo 15 vuotta miehen kanssa, joka on tosin kasvonpiirteiltään varmaan keskimääräistä feminiinisempi.
Klikatkaa myös tätä testin lopussa olevaa linkkiä, tulee lisää kauniita miehiä arvosteltavaksi ja samalla autatte yliopiston tutkijaa.
Tuo testi pitäisi tehdä sellaisilla naamoilla, joita on tottunut katselemaan, eli suomalaisille suomalaisten kuvat. Suomessa sellaisia tosi karuja ja maskuliinisia naamoja on aika vähän, eikä niihin siten totu.
Onko jossain samanlaista testiä, jossa on naisia?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:13"]
Klikatkaa myös tätä testin lopussa olevaa linkkiä, tulee lisää kauniita miehiä arvosteltavaksi ja samalla autatte yliopiston tutkijaa.
https://www.socialsci.com/s/facialatt2014
[/quote]
No kiitti :DD
Sinua miellyttävät 35-prosenttisesti maskuliiniset ja 65-prosenttisesti feminiiniset kasvot.
Yleisesti ottaen pitkäaikaisempaa suhdetta etsivät naiset suosivat usein feminiinisempiä kasvonpiirteitä omaavia miehiä. Myös e-pillerit saavat naisen suosimaan naisellisempia miehiä. Samoin vaikuttaa menopaussi. Hyvän terveydenhuollon maissa asuvat naiset suosivat usein feminiinisiä miehiä.
Tuli kyllä yllätyksenä.
Nuo miehet on satavarmasti joitain väkivaltarikoksista tuomittuja.
75% feminiiniset, 25% maskuliiniset..
ja mä ovuloin! :-D
Eihän noista pystynyt valitsemaan kumpaakaan :-D Mistä ihmeen puskasta revittyjä pultsareita ne oli??
Tuli noista mieleen joku Niuvaniemen B-mielisairaalan asukasluettelo.
Minä en halua verkkokalvoilleni tuollaista. Hui, jos nuo tulevat uniin....
Täytyy katsoa naapuruston miehiä tarkemmin. Mielestäni ainakaan tässä lähikaduilla ei käyskentele ihan noin epämääräistä sakkia.
55 % feminiiniset.