Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^Marrasmurut keskiviikkona^^

23.08.2006 |

Ei näkyny pinoa..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen ultrassa, ja vauvan painoarvio oli 1270 g ja viikkola 27+5. Ihan hyvän kokoinen myllertäjä tuolla masussa.

Olen aivan poikki henkisesti ja fyysisesti töiden takia. Viime viikolla sain yhden päivän sairaslomaa kun supisteli niin paljon, yölläkin. Neuvolasta käskettiin mennä takaisin töihin, kun supistukset rauhoittuivat levolla. Senhän tietää, että töissä sama on jatkunut, eli supistelee, painaa, selkä ja jalat on kipeänä. Henkinen olokaan ei ole hyvä, ja koko ajan stressaa, mitä tämä itsensä henkinen ja fyysinen rasittaminen voi tehdä vauvalle tai raskaudelle. Työkaverit ja tutut yrittää patistaa mua sairaslomalle, mutta täällä päin se ei näköjään ole ihan helppoa. Pitäisi vissiin olla näkyviä todisteita, pelkkä oma fyysinen ja henkinen olo ja sen kuvailu ei taida riittää. Tietenkin olen onnellinen, etteivät supistukset ole aiheuttaneet (ainakaan vielä) kohdunsuulla mitään.

Onneksi vauvalla on vielä kaikki hyvin.

timaja 27+6

Vierailija
22/22 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

timaja:

Olin eilen ultrassa, ja vauvan painoarvio oli 1270 g ja viikkola 27+5. Ihan hyvän kokoinen myllertäjä tuolla masussa.

Anteeksi maalaisuuteni, mutta minkäs kokoinen tuon maha-asukin pitäisi olla näillä viikoilla? Tuo 1270 g kuulostaa vain niin hurjalta.

minähän en tiedä raskauksista mitään, ensimmäistä odotellaan ja viikkoja on tänään tasan 27. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla