Oonkohan paranoidinen ja miten selvittäisin tässä totuuden?
Älkää heti tuomitko provoksi, koska pääni laitan ihan oikeasti pantiks, että joka sana totisinta totta!
Tapasin viime vuoden puolella miehen, johon vaan lyhyesti olin tutustunut netissä. No se ei todellakaan ollut se jokska oli sanonut vaan helvetisti vanhempi, pyys kalliiseen paikkaan viinilasilliselle ja lyhyesti ku kysyin mikä tää kusetus nyt oli, niin naureskeli vaan. Join vaan sen viinilasin ja menin ihan töttöröö sekasin ja hyvä kun pääsin bussiin ja kotiin. Aamulla ku heräsin se mies oli vaan laittanut viestin, että "vahinkoja sattuu, huonompi sulle tällä kertaa". Jäi oikeesti aivan kamalan kalvava olo tosta, että oonko tehny jotain kyseenalaista ja mitä helvettiä toi voi tarkottaa ja kadutti, että annoin numeroni ja se ties mun nimenkin. Mut mietin, etten mä nyt oo tässä tehnyt kai mitään väärää kuitenkaan.
Unohdin koko jutun, mutta nyt keväällä oon pari kertaa naureskellu ja nyt alkanu oleen huolissani ku meidän talon edessä könöttää monta kertaa viikossa auto (asutaan keskusta-alueella) ja siellä vaan istuu joku mies. Oon jääny joskus tuijottamaan sitä et mitä se duunaa ja kyttääkö se mua, paranoidi kun oon, mutta ei näytä siltä. Lisäks on tullut puheluja, niinku jotain pilapuheluita, joissa ei kukaan sano mitään. Hengittää vaan ja sitten lyö luurin korvaa.
En kehtais mennä ventovieraalta ukolta kysyy et mitäs täällä joka toinen päivä päivystät ku oli tähän epäluuloon aihetta tai ei ni ei se varmasti edes vastais totuudenmukasesti ja mä vaan joutuisin hullun valoon. :D Äähhh.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:03"]
Siis mitä, ekassa viestissä sanoit että se pyysi kalliiseen paikkaan lasilliselle, tuossa äsken sanot että olitkin sen kotona. Kummin päin se nyt siis meni? Etkö muista mitään vai miksi on niin sekavaa?
[/quote]
En ole ollut sen kotona! Päinvastoin oli kyllä tarkotus ainakin sanoa että nimenomaan koskaan EN mennyt sen miehen luokse. ap
[/quote]
Ok sori, ymmärsin väärin tän kohdan missä kirjoitit: "et ku menin sen luokse, kysyin miksi se oli valehdellut ikänsä"
[/quote]
Tarkotin siis tosiaan sen luokse siellä ravintolassa, en kotiin. ap
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:18"]Kuulostaapa kauhealta! Hullu mies.Toivottavasti sinulle ei ole sattunut mitään! Itse soittaisin mielummin ensin anonyyminä vaikka tuonne tukinaiseen, kun terveyskeskukseen.
Tuli mieleen, kun itselleni laitettiin tyrmäystippoja (?) teininä yhden miehen kotona. Hän tarjosi pienen lasillisen appelsiinimehua jossa viinaa. Kävi heti nukkuttamaan ja hän vei minut makuuhuoneeen lattialle nukkumaan. En sitten tiedä mitä tapahtui sen jälkeen. Seksiä olimme harrastaneet jo aiemmin, siksi mietityttää. Kaduttaa todella etten tehnyt hölmönä nuorena rikosilmoitusta kaikesta. Kerroin vielä parille ihmiselle eivätkä hekään sitä ehdottaneet. Oksettavaa. Laittakaa tuollaiset sairaat tyypit vastuuseen teoistaan, muuten harmittaa jälkeenpäin!
[/quote]
Eikä!! Otan osaa ja uskon nyt olevani kai sulle kohtalotoveri! :( Osaisinki laittaa vastuuseen. Olin kyl tosi tyhmä mut tuolloin oli elämä muutenkin niin sekasin pahan olon takia etten osannu pitää itestäni huolta.
Ku ei nyt ois vaan peruuttamatonta tapahtunu. Vaikka kyl onkin nyt jo, en ikinä voi olla varma. ap
Kuulostaapa kauhealta! Hullu mies.Toivottavasti sinulle ei ole sattunut mitään! Itse soittaisin mielummin ensin anonyyminä vaikka tuonne tukinaiseen, kun terveyskeskukseen.
Tuli mieleen, kun itselleni laitettiin tyrmäystippoja (?) teininä yhden miehen kotona. Hän tarjosi pienen lasillisen appelsiinimehua jossa viinaa. Kävi heti nukkuttamaan ja hän vei minut makuuhuoneeen lattialle nukkumaan. En sitten tiedä mitä tapahtui sen jälkeen. Seksiä olimme harrastaneet jo aiemmin, siksi mietityttää. Kaduttaa todella etten tehnyt hölmönä nuorena rikosilmoitusta kaikesta. Kerroin vielä parille ihmiselle eivätkä hekään sitä ehdottaneet. Oksettavaa. Laittakaa tuollaiset sairaat tyypit vastuuseen teoistaan, muuten harmittaa jälkeenpäin!