Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonkohan paranoidinen ja miten selvittäisin tässä totuuden?

Vierailija
18.06.2014 |

Älkää heti tuomitko provoksi, koska pääni laitan ihan oikeasti pantiks, että joka sana totisinta totta!

Tapasin viime vuoden puolella miehen, johon vaan lyhyesti olin tutustunut netissä. No se ei todellakaan ollut se jokska oli sanonut vaan helvetisti vanhempi, pyys kalliiseen paikkaan viinilasilliselle ja lyhyesti ku kysyin mikä tää kusetus nyt oli, niin naureskeli vaan. Join vaan sen viinilasin ja menin ihan töttöröö sekasin ja hyvä kun pääsin bussiin ja kotiin. Aamulla ku heräsin se mies oli vaan laittanut viestin, että "vahinkoja sattuu, huonompi sulle tällä kertaa". Jäi oikeesti aivan kamalan kalvava olo tosta, että oonko tehny jotain kyseenalaista ja mitä helvettiä toi voi tarkottaa ja kadutti, että annoin numeroni ja se ties mun nimenkin. Mut mietin, etten mä nyt oo tässä tehnyt kai mitään väärää kuitenkaan.

Unohdin koko jutun, mutta nyt keväällä oon pari kertaa naureskellu ja nyt alkanu oleen huolissani ku meidän talon edessä könöttää monta kertaa viikossa auto (asutaan keskusta-alueella) ja siellä vaan istuu joku mies. Oon jääny joskus tuijottamaan sitä et mitä se duunaa ja kyttääkö se mua, paranoidi kun oon, mutta ei näytä siltä. Lisäks on tullut puheluja, niinku jotain pilapuheluita, joissa ei kukaan sano mitään. Hengittää vaan ja sitten lyö luurin korvaa. 

En kehtais mennä ventovieraalta ukolta kysyy et mitäs täällä joka toinen päivä päivystät ku oli tähän epäluuloon aihetta tai ei ni ei se varmasti edes vastais totuudenmukasesti ja mä vaan joutuisin hullun valoon. :D Äähhh.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla yksityisetsivä siellä autossa, joku on palkannut.

Vierailija
22/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt oikeasti joku vainoaa sua, niin kirjoita kaikki ylös ja poliisille, niin saat lähestymiskiellon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut, mitä tapahtuu, kun lähdet ulos ja mies on vielä siellä autossa istuskelemassa?

Vierailija
24/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:04"]

Ensin selvität sen auton omistajan tiedot. Kai sulla on sen miehen numero vielä tallessa, ainakin siinä tekstarissa? Jos on, niin hankit prepaid-liittymän ja menet soittamaan sille johonkin sellaiseen paikkaan, josta näet sen auton. Jos mies vastaa puhelimeen sieltä autosta, niin voit sitten vähän kysellä kuulumisia ja että missä mies menee tällä hetkellä jne. Tai voit tietysti laittaa jonkun kaverin tekemään myös tuon soiton jos et halua itse puhua. Häiriöpuheluihin voi myös vastata reippaasti että "hei "Jorma", mukava kuulla taas ääntäsi". Äkkinäisempi säikähtää tuosta jo pikkaisen.

[/quote]

Ei kun se oli prepaid-liittymä sillä miehelkin. Ei saanu yhteyttä enää ton yhen viestin jälkeen. Eli raiskasko se mut? Hyi vittu kun tuli hirveä olo. Melkein oksennan. :( Toivon et ootte väärässä. Ja miks olis joku yksityisetsivä? ap

Vierailija
25/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies kertoi/jutteli sitten? Vai istuskeliko vain hiljaa suurimmaksi osaksi?

Vierailija
26/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:35"]Mitä se mies kertoi/jutteli sitten? Vai istuskeliko vain hiljaa suurimmaksi osaksi?

[/quote]

Oon saattanut puhua ihan mitä vaan. Kun en muista! Eikö yksityisillä ihmisillä oo kuitenkin tietyt oikeudet mitä tulee vaikkapa mun tietojen levittämiseen? Koska tietää nyt missä töissäkin, numerostahan sen näkee nimittäin ku mulla se ei oo mikään salainen. ap

Vierailija
27/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oikeasti nyt tosi peloissani. Terveyskeskuksessa on joku takasinsoittosysteemi joten joudun vaan odottamaan. Miten kerron tän sinne? En voi muuttaa ja se ukkokin lähti just ku tuli niin huoli et olin menossa jo kysyy et mitä helvettiä. Ei paljoo kiinnosta onko okei vai ei. ap

Vierailija
28/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:35"]Mitä se mies kertoi/jutteli sitten? Vai istuskeliko vain hiljaa suurimmaksi osaksi?

[/quote]

Oon saattanut puhua ihan mitä vaan. Kun en muista! Eikö yksityisillä ihmisillä oo kuitenkin tietyt oikeudet mitä tulee vaikkapa mun tietojen levittämiseen? Koska tietää nyt missä töissäkin, numerostahan sen näkee nimittäin ku mulla se ei oo mikään salainen. ap

[/quote]

tarkoitin siis mitä mies jutteli sinulle?

Vierailija
29/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:56"]

Oon oikeasti nyt tosi peloissani. Terveyskeskuksessa on joku takasinsoittosysteemi joten joudun vaan odottamaan. Miten kerron tän sinne? En voi muuttaa ja se ukkokin lähti just ku tuli niin huoli et olin menossa jo kysyy et mitä helvettiä. Ei paljoo kiinnosta onko okei vai ei. ap

[/quote]

Puhelimessa voit sanoa, että sä tarvitsisit terveydenhoitajalta vastaanottoajan keskustellaksesi sukupuolitautitestien tarpeesta ja ahdistavasta  elämäntilanteesta. Loput selität sit siellä vastaanotolla.

Vierailija
30/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kysymään siltä pihahemmolta joka siellä autossa sittaa että: Mitä jäbä duunaa?

Vierailija
31/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:42"]

[/quote]

[/quote]

tarkoitin siis mitä mies jutteli sinulle?

[/quote]

Yleisellä tasolla juttuja ja itsestään ja kyseli multa, en muista sen kummemmin ku et ku menin sen luokse, kysyin miksi se oli valehdellut ikänsä ja mikä juttu tää on. Pyys anteeks ja istumaan alas et selittää ja pahotellen halus tarjota lasin viiniä ja näköjään niin tyhmä naiivi pelle olin et suostuin. Jotain paskaa nätin nuoren naisen seurasta ja ku olin vielä ihan selvin järjin siinä ni vähän mietin et mikäs tässä, ollaan ny ystävällisyyttään seurana. Join lasin, kävin vessassa ja muistaakseni sit aloin vaan höpiseen niitä näitä tai jotain ja voihan se olla (tai on vähän muistikuvat) et join toisenkin lasin. Mutta nolotti niin niin sairaasti seuraavana aamuna ku pieniä pätkiä vaan muisti kävelleensä jotenki paljain jaloin kotiin, sammuin bussiterminaaliin ja joku herätteli mua ja kaikkee. Ni syytin vaan itteeni, menin paniikkiin ja koitin pari kertaa soittaa huolesta hulluna sille miehelle mut koska prepaid ni ei se avannut sitä puhelinta enää koskaan.

Joo. Mua sinisilmää idioottia ei oo olemassakaan. Ihan vitun järkyttävä olo. Se voi puhua musta mitä vaan ja pelottaa et tää asia tulee vielä vastaan. Ku en tiiä mitä oon puhunu! Ja onko mut raiskattu! Sikin sokinhan mulla oli vaatteet päällä ku aamulla heräsin ja kädessä ja polvessa ruhje ja muuta. Mutta ku syytin itteeni (en juo usein ja koska luulin et kyseessä treffit oikeesti) ku olin rohkasuna ottanut ennen tota tapaamista kaks lasia viiniä jo kotona ni ajattelin seuraavana aamuna et mulla on kai maailman huonoin toleranssi TAI mulle laitettiin jotain tyrmäystippoja. Tää on nyt niin raastavaa et perkele! TYHMÄ TYHMEMPI MINÄ.

Nyt tuijotan vaan ikkunasta josko se mies tulis ni menisin suoraan sen luo ja kysyisin mitä helvettiä täällä tapahtuu :( Sori sekava teksti, on ihan pakokauhun olotilat. Onneks mulla ei oo lapsia tai miestä... ap

Vierailija
32/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 11:56"]

[/quote]

Puhelimessa voit sanoa, että sä tarvitsisit terveydenhoitajalta vastaanottoajan keskustellaksesi sukupuolitautitestien tarpeesta ja ahdistavasta  elämäntilanteesta. Loput selität sit siellä vastaanotolla.

[/quote]

Just nämä kaks sanon, kiitos paljon!! ap

Vierailija
33/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:19"]

Mene kysymään siltä pihahemmolta joka siellä autossa sittaa että: Mitä jäbä duunaa?

[/quote]

Tää ei naurata mua nyt yhtään ja se piha- eli katuhemmo lähti jo matkoihinsa. Yleensä toivon et häipys jo kummajaine mut nyt toivon et tulispa takas ni menisin samantien. Muuttu vähä ajatukset siitä mitä kehtaan ja en kehtaa tehä :/ Tässä on vielä yks helvetin kumma juttu mitä tapahtu mut sitä en voi kertoo kun mut saattais tutut tunnistaa. Koska siitä kerroin niin avoimesti naureskellen enkä osannu tähän yhdistää, idiootti ku näköjään olen, et olis ihan varmasti joku kohta et "ai JENNIKÖ se siellä???" :// Joo. Nimi muutettu siis. ap

Vierailija
34/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit poliisilta neuvoja?

Vierailija
35/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:29"]

Mitä jos kysyisit poliisilta neuvoja?

[/quote]

Voiko kukaan siellä tehä mitään? Oon seurannut vierestä oikeusprosesseja ja tutkintaa ja ollut todistajana ja niiden kokemuksien pohjalta luulen, että vastaus ois voi voi olisit aikuinen nainen miettiny mitä teet tai vähintään ilmoittanu heti tapahtuneen jälkeen. Mä tukahdun tähän paskaan oloon :(((( ap

Vierailija
36/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tukinainen.fi/

Soita tuonne, sieltä saa keskusteluapua ja neuvoja.

Vierailija
37/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, ekassa viestissä sanoit että se pyysi kalliiseen paikkaan lasilliselle, tuossa äsken sanot että olitkin sen kotona. Kummin päin se nyt siis meni? Etkö muista mitään vai miksi on niin sekavaa?

Vierailija
38/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:03"]

Siis mitä, ekassa viestissä sanoit että se pyysi kalliiseen paikkaan lasilliselle, tuossa äsken sanot että olitkin sen kotona. Kummin päin se nyt siis meni? Etkö muista mitään vai miksi on niin sekavaa?

[/quote]

En ole ollut sen kotona! Päinvastoin oli kyllä tarkotus ainakin sanoa että nimenomaan koskaan EN mennyt sen miehen luokse. ap

Vierailija
39/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:51"]

https://www.tukinainen.fi/

Soita tuonne, sieltä saa keskusteluapua ja neuvoja.

[/quote]

Tästä iso apu kans, kiitos. En tajunnu et voisin tähän tilanteeseen joutua. Enhä ny minä! ap

Vierailija
40/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:03"]

[/quote]

En ole ollut sen kotona! Päinvastoin oli kyllä tarkotus ainakin sanoa että nimenomaan koskaan EN mennyt sen miehen luokse. ap

[/quote]

Ok sori, ymmärsin väärin tän kohdan missä kirjoitit: "et ku menin sen luokse, kysyin miksi se oli valehdellut ikänsä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän