Uskottetko, että jotkut ihmiset tuovat elämääsi epäonnea?
Huomaan, että on ihmisiä, joiden kanssa olen tekemisissä niin joudun vaikeuksiin. Saan huonoa energiaa ja ahdistun. Tavallaan vika ei ole oikeasti ihmisissä mutta sattumat vain tuntuvat käyvän aina näiden tapaamisten jälkeen. Karma lie seuraa perässä.
Oikeasti tiedän, ettei minun kannattaisi edes olla yhteyksissä tapaamisiini ihmisiin mutta tunnesiteitä on vaikea katkaista.
Olen esimerkiksi joutunut taloudellisiin vaikeuksiin, olen ollut pitkän aikaa ahdistunut, työt ovat saattaneet mennä, olen lihonut, on tapahtunut jotain ikäviä asioita ihmissuhteissa tietyn henkilön vuoksi.
Eilen tulin pitkältä reissulta kotiin ja kaupassa soivat varashälyttimet, oli noloa mutta en ollut syyllinen, työpäivä oli erityisen raskas, tänään korvatulehdus ja muutenkin hankalaan tilanteeseen jouduin ostamaan kallista lääkettä jne. Järjelläkään nämä eivät ole kenenkään syytä tietenkään mutta tulee vain outo olo kun on jossain missä ei pitäisi niin alkaa tapahtumaan. Toista se on kun keskittyy omaan elämäänsä täysin niin asiat lutvutuvat eritavalla.
Jostain syystä tuntuu toisinaan, että kaikki huono energia jotenkin kimpoaa aina pitkäksi aikaa muihinkin elämän osa-alueisiin. Hankala selittää mutta olen monesti ihmetellyt näitä asioita kun olen tietynlaisten persoonien kanssa ollut tekemisissä, vaikuttaa pitkään tiedostamattakin. En tiedä, ehkä olen vain tullut vainoharhaiseksi.
Jostain syystä lapsuuden aikaiselta asuin suunnalta kohtaamieni ihmisten kautta tulee aina epäonnea ja asiat laitetaan sekaisin ja joukosta nousee niitä ( suurin osa naisista) jotka haluaa määrätä minun kohtalon ja pilaavat elämäni. Kun niitä ei ole ollut elämä meni normaalin hyvin ja mieli ok. Vaikka en ole tehnyt niille mitään pahaa tai tunne /tiedä jokaista kunnolla mutta ovat jonkun esim työn tms kautta mutta kumma jäävät piinaamaan negatiivisten asioitten kanssa. Ja ihan kuin pitäisi kuulua niiden elämään joksikin henkilöksi, se jonka pitäisi kokea elämän rankat puolet niiden mieliksi.