Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottetko, että jotkut ihmiset tuovat elämääsi epäonnea?

Vierailija
23.06.2021 |

Huomaan, että on ihmisiä, joiden kanssa olen tekemisissä niin joudun vaikeuksiin. Saan huonoa energiaa ja ahdistun. Tavallaan vika ei ole oikeasti ihmisissä mutta sattumat vain tuntuvat käyvän aina näiden tapaamisten jälkeen. Karma lie seuraa perässä.
Oikeasti tiedän, ettei minun kannattaisi edes olla yhteyksissä tapaamisiini ihmisiin mutta tunnesiteitä on vaikea katkaista.
Olen esimerkiksi joutunut taloudellisiin vaikeuksiin, olen ollut pitkän aikaa ahdistunut, työt ovat saattaneet mennä, olen lihonut, on tapahtunut jotain ikäviä asioita ihmissuhteissa tietyn henkilön vuoksi.
Eilen tulin pitkältä reissulta kotiin ja kaupassa soivat varashälyttimet, oli noloa mutta en ollut syyllinen, työpäivä oli erityisen raskas, tänään korvatulehdus ja muutenkin hankalaan tilanteeseen jouduin ostamaan kallista lääkettä jne. Järjelläkään nämä eivät ole kenenkään syytä tietenkään mutta tulee vain outo olo kun on jossain missä ei pitäisi niin alkaa tapahtumaan. Toista se on kun keskittyy omaan elämäänsä täysin niin asiat lutvutuvat eritavalla.

Jostain syystä tuntuu toisinaan, että kaikki huono energia jotenkin kimpoaa aina pitkäksi aikaa muihinkin elämän osa-alueisiin. Hankala selittää mutta olen monesti ihmetellyt näitä asioita kun olen tietynlaisten persoonien kanssa ollut tekemisissä, vaikuttaa pitkään tiedostamattakin. En tiedä, ehkä olen vain tullut vainoharhaiseksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten olisi korkea aika katkaista ne ihmissuhteet. Kuinka monta merkkiä oikein kaipaat?

Vierailija
2/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvita mitään energioita kun vain jättävät ilmestymästä niin saa itse tehdä molempien edestä.

Vierailija
4/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Exän mielestä minun vikani oli mm. se, että hänen työpaikallaan oli ongelmia ja tyttärensä oli ollut syömishäiriöinen vuosia ennen kuin tavattiin. Onneks pääsi minusta eroon. Nyt on varmasti asiat hyvin😀

Vierailija
5/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitten olisi korkea aika katkaista ne ihmissuhteet. Kuinka monta merkkiä oikein kaipaat?

Niinpä. Olen yrittänyt tasaisin väliajoin. Yhden ystävän sain lopullisesti karsittua onneksi(!!) elämästäni. Luulen, että säästyin monelta pahalta. Siinäkin meni vuosia kunnes suostuin ymmärtämään, että saan vain ahdistusta ja hankalia tilanteita enemmän kuin mitään ystävyyteen liittyvää. 

Toinen on sitten äitini. Voi kun hän vain olisi normaali ja rajoja kunnioittava ihminen. Olen ollut tiukkana ja pyytänyt useita kertoja, ettei kohtelisi minua huonosti päissään kun on ja jättäisi minut rauhaan. Selvinpäin saa olla tekemisissä mutta silloinkin kysytään lupa ennenkuin tullaan kyläilemään. Ei ole uskonut koskaan loppuen lopuksi kuitenkaan vaikka alkuun on hyvältä näyttänytkin. 

Pitkän hiljentymiseni jälkeen (en antanut hänen tavoittaa minua) kuukausien päästä kyselimme kuulumisia. Näin hänet, oli kaikki hyvin. Kunnes saman illan aina eksytyi samaan paikkaan kanssani ja ilman minkäänlaisia ongelmia ennen koko päivää/iltaa oli vietetty, niin tulonsa jälkeen ihan kuin koko paikka olisi vain kaatunut. Ihmiset riitelivät, äiti riiteli ja ilta meni hetkeksi aivan kamalaksi ja turhaan.. 

Otti päähän, että edes vähän halusin antaa joustoa kun oma äitini kuitenkin kyseessä.

Sitten on vielä yksi mies. Oikein viehättävä ja osaa olla hyvä ystävä. Nautin hänen seurastaan kun kaikki on hyvin mutta liian usein kuitenkin tuntuu kuin eläisikin jossain epäonnen keskellä. Joskus tulee ahdistus, ruoat menevät pilalle siinä seurassa, asioita särkyy, ihmisten kanssa tulee erimielisyyksiä jne. Itsekin voin joskus todella huonosti. Vaihtelevaa ja outoja juttuja. Kaikki kääntyy ylösalaisin hetkessä ja minä saatan joutua syyllisiseksi asioissa, joihin en mielestäni ole vaikuttanut. Pitäisi kokonaan saada repäistyä itsensä irti, pitäisi todella. 

Se yleinen energia vain jotenkin aiheuttaa inhottavia jännitystiloja ja ne purkautuvat milloin mitenkin. 

Ap

Vierailija
6/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mä en lukenut kuin otsikon, mutta kyllä! Vastaus on anoppi.

Vierailija
7/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Exän mielestä minun vikani oli mm. se, että hänen työpaikallaan oli ongelmia ja tyttärensä oli ollut syömishäiriöinen vuosia ennen kuin tavattiin. Onneks pääsi minusta eroon. Nyt on varmasti asiat hyvin😀

En tarkoittanut sitä näin ihan toden totta. 

On vain sellainen jännite joka jää ja se oma ahdistus näkyy sitten eri osa-alueilla vissiin. Eihän nyt mikään ole varsinaisesti kenenkään syytä näissä tapauksissa. Tuntuu vain, että mahdollisuudet ikäviin asioihin kasvaa tietyissä ihmisissä. Ehkei omat tasomme kohtaa ja tapahtuu kaikenlaista. En osaa selittää tätä. 

Ja nuo varashälyttymiet ja omat tulehdukset, eivät tietenkään johdu ihmisistä itsestään lainkaan, se oli tuollainen heitto mutta jännä kyllä, altistun ikäville asioille usein jos olen tietynlaisten ihmisten kanssa. Olen vain todennut tämän ennenkin useasti ja ihmettelen itsekseni.  Kai se littyy stressiin tai vastaaviin kehon tiloihin. 

Ap 

Vierailija
8/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on se että elät energiasyöppöjen ja rajattomien ihmisten sekä vaikeiden persoonien keskellä. Ja kyllä tuo ilmiö on tuttu, koska itselleni sattuu vähän väliä kaikkea ihmeellistä ikävää ja elämäni menee niitä torjuessa ja hoitaessa.  Aina kun menen jonnekin niin tietokoneet sammuu ja ohjelmat sekoaa, tietoni hukataan, kohtaan aivan kummallisia persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä jne.

Vierailija
10/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en todellakaan.

Mutta pahaa mieltä joidenkin tiettyjen ihmisten tapaaminen ja heidän kanssaan jutteleminen ja ajan viettäminen kyllä aiheuttaa.

Vierailija
11/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pitkä, kun asiakas toivoi mulle mahdollisimman tuskaista kuolemaa 😂

Vierailija
12/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
13/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/21 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimon aikaan sattuu usein jotain ikävää. Pieniä onnettomuuksia, vahinkoja...

Vierailija
15/21 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan tällainen huonon mäihän tyyppi, esim. kun asun rivitalossa, niin nyt kun leudotti ja aurinko paistoi, niin kaikkien muiden kohdalta tippui lumet katolta, paitsi minun kohdalla, ikäänkuin että tähän risukasaan ei aurinko paista, ja se on kyllä huomattu, että ei ole elämässä muuta kuin vastoinkäymisiä, kaikki onnekkaat sattumukset puuttuvat elämästä kokonaan :/

Vierailija
16/21 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat syntyneet onnettomien tähtien alla. Ei taida muista johtua, en lähtisi muita syyllistämään.

Vierailija
17/21 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sattuu ties mitä, jotkut kuten ap jää negatiivisten asioiden kehään, ei nää hyviä juttuja ollenkaan.

Vierailija
18/21 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eräs läheinen, tai ainakin sellaiseski tarkoitettu ihmissuhde sillä kyse oli keskeisestä perheenjäsenestä tuotti itselleni niin suurta stressiä ja ahdistusta että katkaisin välit tähän ihmiseen totaalisesti. Samalla meni muutama muukin ihmissuhde mutta sen hinnan maksoin hyväksyen.

Tämä ihminen on kuollut enkä ole tuntenut minkäänlaista surua. Taakka keveni kyllä muutaman asteen mutta se minkä hän tuhosi ja rikkoi ei ole kokonaan parantunut eikä parane.

Olen kuitenkin rakentanut itselleni oman elämän tänne missä olen ja elän enkä muistele entisiä. Anteeksi en ole antanut mutta jollakin tapaa säälin sitä onnetonta ihmistä kyllä. Tajuan ettei hän voinut koskaan olla onnellinen valintojensa kanssa. 

Vierailija
19/21 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sattuu ties mitä, jotkut kuten ap jää negatiivisten asioiden kehään, ei nää hyviä juttuja ollenkaan.

No ei kai kun ei niitä hyviä juttuja edes tapahdu koskaan! Pelkkää jatkuvien vastoinkäymisten sarjaa koko elämä!! Tätä menoa menetän kaiken, senkin vähän minkä olen kovalla työllä saanut raavittua kasaan!!! Enää ei vaan ole sitä työkykyäkään millä raapia jatkossa yhtään mitään kasaan!!!!

Vierailija
20/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kun ei niitä hyviä juttuja edes tapahdu koskaan! Pelkkää jatkuvien vastoinkäymisten sarjaa koko elämä!! Tätä menoa menetän kaiken, senkin vähän minkä olen kovalla työllä saanut raavittua kasaan!!! Enää ei vaan ole sitä työkykyäkään millä raapia jatkossa yhtään mitään kasaan!!!!

Veikkauksen vuosiraporteistakin näkee miten mulla tuuri huononee koko ajan. Vähensin pelaamiseen käyttämääni rahaa vuonna 2021 edellisestä vuodesta, mutta koska tuurini huononi, eli voitot pieneni, rahaa kului kuitenkin pelaamisen vähentämisestä huolimatta enemmän kuin vuonna 2020.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän