Huawei luuri
Tietääkö kukaan tai onko kokemusta tästä Huawei Ascend y530 puhelimesta et onks hyvä ja sillee ku olis hankinnassa jos se on hyvä ja et montako tähtee antasitte sille puhelimelle. Kiitos jo valmiiks vastauksista! :)
Kommentit (6)
Ei ole, mutta Huawei u8800 on ollut nyt 3v. Joskus sekoilee mutta oli halpa, on ajanut asiansa ja kestänyt selvästi pitempään kuin viimeinen Nokian paska (joka hajos 2x 1,5v sisällä) ja saman kuin Ericsson. Aion seuraavaksi ostaa nimenomaan y530:n.
Tämä menee täysin ohi, mutta mä ostin Huawein mokkulan tietsikkaan viime vuonna ja toimii kuin kone. Kyllä siellä idässäkin osataan.
Mulla on huawein se tosi ohut malli, en muista mikä malli, alkuvuodesta ostin n.250e malli siis ja ihan susi luuri! vaihtoon menee kyllä heti kun on rahaa.
Muisti on koko ajan täynnä vaikka minulla on myös muistikortti tässä, kamera temppuilee ja nyt on soittaessa välillä ruvennut kuulumaan vain suhinaa ja joudun soittamaan uudelleen että lakkaa, ärsyttävää joten en voi suositella.
Mulla on tää puhelin ollut nyt puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen. Miehellänikin on sama ja ei ole valittanut ollenkaan. Tähtiä annan täydet 5.
up