Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt mitä ideaa on pitää käsiä housuissa!

Vierailija
18.06.2014 |

Ällömiesketjussa kerrotaan, että miehet pitävät kättä housuissa sohvalla ja nukkuessaan. Miksi? Onko housut liian kireät vai tuntuuko olo turvallisemmalta, kun on käsi "piilossa"? En tajua.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housu pitää käden paikallaan ja hyvässä asennossa

Vierailija
2/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:40"]

[/quote]

Ahaa. Eikö käsi siis sohvalla makoillessa muuten pysy hyvässä asennossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan vähän sama kuin se, kun mä pidän kättä vastapuolen olkapään päällä paidan kauluksesta sisään työnnettynä. Siinä on käden hyvä lepäillä. :)

Vierailija
4/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee sinne itsestään, sama kuin raavit itseäsi huomaamatta. Pakko liittyä evoluutioon. Housut ei olleet jalassa siellä paratiisissä.

Vierailija
5/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa. Ja lämmin paikka jos käsiä palelee :)

Vierailija
6/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aavistuksen kiusallinen olo, jos seurassani oleva henkilö laittaa kätensä vaatteidensa alle. Ehkä oon outo.

Vierailija
7/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no koska satiaiset.

Vierailija
8/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:53"]

Se on kivaa. Ja lämmin paikka jos käsiä palelee :)

[/quote]

Miksei sitten laita enemmän päälle? Onko pakko olla pelkissä pikkuhousuissa, jos palelee?

Vierailija
9/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kättäni housuissani alavatsan päällä tai persposkeni. Äitini ja veljeni valittavat tästä minulle. Olen nainen 27 vuotta ja olen saanut kuulla tuosta aina. En edes huomaa asiaa ennen kun minulle valitettaan asiasta. Ollessani yksin saatan hipelöidä häpykarvojani.. Ei ehkäpä hygieenista? Paha tapa..

Vierailija
10/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:40"]

[/quote]

Ahaa. Eikö käsi siis sohvalla makoillessa muuten pysy hyvässä asennossa?

[/quote]Ei. Voi jäädä muuten helpommin kääntyessä vartalon alle, minkä seurauksena se puutuu kokonaan, siis niin ettei veri kierrä ollenkaan koko kädessä. Siinä on aina pelko saako takaisin kiertämään vai meneekö koko käsi kuolioon, kun tuossa tilanteessa herää. Sitten vasta on pirullista kun kumpikin käsi on jäänyt alle. Kunnolla puutuneen käden lihaksethan eivät toimi lainkaan, joten elvytystä ei silloin enää pysty itse tekemään eikä kännyllä hätänumeroon soittaminenkaan silloin onnistu.

Kun käsi on housuissa jää se kääntyessä kivuliaan asentoon jolloin herää heti, eikä käsi silloin pääse puutumaankaan.

Vierailija
11/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 02:39"]

...Ei ehkäpä hygieenista?

[/quote]

No ei siinä mielessä, että sun sormista voi mennä kaikenäköistä bakteeria sinne normaalisti melko vähäflooraisiin sukupuolielimiin. 

Vierailija
12/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittakaapa joskus sukeltaa ripuliin, saattaa hymyt ryytyö!#

Vierailija
13/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on vain vääränmalliset ja epämukavat kalsarit.

Vierailija
14/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29 tulee kohta selittämään ettette tajua ettekä naiseutenne takia voi tajuta miehen esteettistä olemusta ja evoluution kannalta tarkoituksenmukaisia tapoja. Sitten seuraa eri rotujen arvojärjestykseen laittaminen ja yllättäen mies29 on siellä huipulla.

Vierailija
15/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas yksi asia, jota naiset eivät voi ymmärtää vaikka kuinka vääntäisi. Pitääkö naisten kaivaa niitä pikkareitaan tai asennella rintaliivien olakaimia. Eikö ne pysy paikallaan?

En tiedä mistä se periytyy, mutta se vain on mukava asento ja toisaalta välillä pitää vähän asennella kasseja parempaan asentoon. Koita itse laittaa pari pähkinää ja prinssinakki alushousuin ja testaa voitko olla koko päivän korjaamatta niiden asentoa.

Vierailija
16/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:09"]

Tämä on taas yksi asia, jota naiset eivät voi ymmärtää vaikka kuinka vääntäisi. Pitääkö naisten kaivaa niitä pikkareitaan tai asennella rintaliivien olakaimia. Eikö ne pysy paikallaan?

En tiedä mistä se periytyy, mutta se vain on mukava asento ja toisaalta välillä pitää vähän asennella kasseja parempaan asentoon. Koita itse laittaa pari pähkinää ja prinssinakki alushousuin ja testaa voitko olla koko päivän korjaamatta niiden asentoa.

[/quote]

Eikö tuota siis voi mennä tekemään wc:ssä? Asetteletteko niitä äitinnekin seurassa parempaan asentoon?

Vierailija
17/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:09"]

[/quote]

Eikö tuota siis voi mennä tekemään wc:ssä? Asetteletteko niitä äitinnekin seurassa parempaan asentoon?

[/quote]

Panetko sinä äitisi seurassa vaikka itse akti on luonnollinen asia?

Vierailija
18/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 02:39"]Pidän kättäni housuissani alavatsan päällä tai persposkeni. Äitini ja veljeni valittavat tästä minulle. Olen nainen 27 vuotta ja olen saanut kuulla tuosta aina. En edes huomaa asiaa ennen kun minulle valitettaan asiasta. Ollessani yksin saatan hipelöidä häpykarvojani.. Ei ehkäpä hygieenista? Paha tapa..

[/quote]

mulla sama tapa :( kun makaan sohvalla laitan käden usein vyön alle vatsaa vasten. Harvemmin hiplaan mitään. Sitä on cain hyvä lepuuttaa siinä.

Vierailija
19/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoneet Pulmusia ja oppineet Al Bundylta.

Vierailija
20/26 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulmuset <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä