Mistä ihmeestä löydän AA-kupin rintsikoita?Kun en ole löytänyt edes
H&M enkä Lindexistä. A-kuppiin jää tyhjää joten olisi kiva kun saisin oikean kokoiset rintsikat. Ennen imetystä vielä kävi vielä A muttei enää näköjään :/
Kommentit (31)
kulkeeko joku rusinainen (niinkuin joku hauskasti nimitti :D) ilman rintsikoita kun näköjään isotissisillä on joku onglema sen suhteen ettei meikäläiset tarvitse niitä rusinan pidikkeitä laisinkaan.
Joittenkin juhlavaatteitten kanssa käytän, mutta vähän liian isotkin ovat välttäneet niin lyhytaikaisessa käytössä. En ymmärrä, miksi näin pieniin tisseihin moisia tarvitsisi (paitsi silloin, jos paita on todella ohut ja tiukka).
A ja aina olen käyttänyt rintaliivejä, vaikka ei niitä välttämättä tarvitsisi!
Ensinnäkin sen huomaa heti jos EI ole rintaliivejä. Olen joskus itse katsonut jotain, että " ahaa tolla ei ole rintsikoita" .
Nännit ei loista paitojen läpi, ja rintsikat tuo mukavaa pyöreyttä ja lisää rintamukseen, vaatteet sopivat paremmin.
Siis nimeomaan push-upit tai geelirintaliivit.
Olen hyvin pienirintainen, mutta ei kukaan sitä mitenkään erityisesti huomaa koska rintaliivit hienosti " peittävät" sen.
Jos ette itse enää muista, miksi rintsikat on hyvät olla.
Myös pienirintaiseen sattuu liikunnassa, esim. ratsastaessa tai aerobicissa.
Olen löytänyt Stockalta sekä urheilu- että tavallisia rintsikoita tyttärelleni.
Ollenkaan? Miten jaksat?
Vierailija:
Joittenkin juhlavaatteitten kanssa käytän, mutta vähän liian isotkin ovat välttäneet niin lyhytaikaisessa käytössä. En ymmärrä, miksi näin pieniin tisseihin moisia tarvitsisi (paitsi silloin, jos paita on todella ohut ja tiukka).
Kävelyä ja pyöräilyä lähinnä. Arkiliikunnassa on ihan riittävästi. Jaksan ihan hyvin, kiitos kysymästä.
Olinkohan 25
En todellakaan ymmärrä logiikkaa, että vain isot tissit tarvitsee rintsikat. " Tuntopisteitä" on saman verran isoissa ja pienissä tisseissä. Ikävältä tuntuu myös pienet tissit esim. juostessa, mutta hyvältä tuntuu ehkä helpommin, kun yhdellä kosketuksella osuu moneen tuntopisteeseen ;)
A-kuppi
En tykkää yhtään näistä itse mutta onneksi mies tykkää. Onhan nää kätevät kyllä... ei rajoita elämää mitenkään eikä ole hartiat kipeenä.
Olen kyllä löytänyt Seppälästä (parhaita päällä), KappAhlista ja Lindexistä hyviä edullisia ja kauniita rintsikoita, joissakin A-kuppi on sen mallinen että sopii, varsinkin jos lisää sinne toplinkitaskuun toisenkin toppauksen. Triumphilta olen kans löytänyt hyviä muotoa antavia liivejä. Monesti on kyllä että AA-koko menee heti loppuun kun tilaavat sitä kokoa kauppoihin niin vähän.
Itse en myöskään lähde kotiovesta ilman rintsikoita muuta kuin roskapussin viemään. Jos kävelee reippaasti niin tuntuu että tarvii kyllä tukea, ja ne nöpöttävät nännit häiritsee itseäni vaikka miehet tykkääkin. Olen laiha mutta lantio on leveähkö eli näytän hassulta jos en yhtään lisää muotoa rintamukseen. Kotona olen kyllä aina ilman liivejä, ne lähtee päältä heti kotiin tultua.
Oikea kokoni olisi varmaan AA80, mutta koskaan en ole tähän kokoon törmännyt! (Stockat on käyty, mutta tolla rinnanympäryksellä ei löydy) Niinpä olen tyytynyt A80-kupin malleihin, jotka joten kuten sopii. Lidexillä on kiva balconette-malli, jossa on aika pienet kupit (musta ja valkoinen väri, kapeat olkaimet). Ja tosiaan, ei oo kiva kulkea liiveittä, kun sen huomaa jokainen vastaantulija. Joskus kyllä käytän pelkkää toppia. Hoikkuudella on hintansa :-)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään näistä itse mutta onneksi mies tykkää. Onhan nää kätevät kyllä... ei rajoita elämää mitenkään eikä ole hartiat kipeenä.
Olen kyllä löytänyt Seppälästä (parhaita päällä), KappAhlista ja Lindexistä hyviä edullisia ja kauniita rintsikoita, joissakin A-kuppi on sen mallinen että sopii, varsinkin jos lisää sinne toplinkitaskuun toisenkin toppauksen. Triumphilta olen kans löytänyt hyviä muotoa antavia liivejä. Monesti on kyllä että AA-koko menee heti loppuun kun tilaavat sitä kokoa kauppoihin niin vähän.
Itse en myöskään lähde kotiovesta ilman rintsikoita muuta kuin roskapussin viemään. Jos kävelee reippaasti niin tuntuu että tarvii kyllä tukea, ja ne nöpöttävät nännit häiritsee itseäni vaikka miehet tykkääkin. Olen laiha mutta lantio on leveähkö eli näytän hassulta jos en yhtään lisää muotoa rintamukseen. Kotona olen kyllä aina ilman liivejä, ne lähtee päältä heti kotiin tultua.
Olen AA-kerhossa.
itse olen hakenut sopivia urheiluliivejä A75 mutta en ole onnistunut löytämään. useimmat alkaa vasta B-kuppikoosta. pöllöä!