Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tubulaariset rinnat

Vierailija
23.06.2021 |

Oon 30v ja mun tissejä ei ole kukaan nähnyt varmaan 20 vuoteen.
Laihduttuani 10 kg mun rinnoista lähti loputkin rasvat ja niissä ei ole yhtään kiinteyttä.
Siis voi luoja miten tää voikin vaikuttaa niin paljon mielialaan. En ole koskaan seurustellut. Tämä alkaa vaivaamaan aina ihan kamalasti kun ihastun. Kaikki muiden lähestymiset torjun koska menen paniikkiin et jossain vaiheessa mun pitäis oikeasti sitten olla alasti toisen edessä. Pelkään niin paljon et tuotan pettymyksen toiselle ja ihmiset on niin kohteliaita etteivät kehtaa sanoa sitten. Olen aika huvittava näky alasti kun rinnat on hyvin pienet mun kroppaan nähden, isot nännipihat. Ainoastaan kylmässä nää on pyöreät ja nännipiha pieni. Mut suurimman osan ajasta nää on aivan kamalat että itkettää.
En ole isojen rintojen perään mutta kun tää muoto on kamala ja kiinteys puuttuu.
En oikein tiedä mitä hain tällä kirjoituksella koska en usko et pystyn hakemaan apua.
En edes kehdannut gynekologilta pyytää rintojen tarkistusta jossa olisin voinut samalla kysyä näistä. Surettaa niin paljon koska tavallaan rinnat ei ole todellakaan mulle tärkeä asia mutta haluaisin et nää olis edes nätimmän muotoiset koska haluaisin miellyttää mahdollista kumppania joskus. Vaikka toinen sanoisi et nää on ihan ok niin ei sitä voi uskoa. Koska todellakin nämä on ihan kamalat.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten laittaisin kuvat jos vain osaisin ja olis varmasti anonyymisti.

Haluaisin kyllä laittaa kuvat niin näkisitte oikeasti. Mut en uskalla, enkä osaa.

Älä hyvä ihminen laitakaan tänne mitään noin henkilökohtaisia kuvia räävittäväksi, ilkeilijöiden kansoittamalle anonyymipalstalle. Lääkärille nuo tissiasiat kuuluvat eikä ulkopuolisille.

Vierailija
22/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne korjata halutessa ilmaseks julkisella?

Ei tuollaiset operaatiot polimaksuineen julkisellakaan täysin ilmaisia ole, mutta kuluja tulee max 10% yksityiseen verrattuna.

Bloggaaja Idan matkassa (googlella kun hakee niin tarjoaa heti tuota rintojen kehityshäiriötä) sai julkisella korjautettua vaikka omaan silmään ne tissit ei edes olleet erityisen rumat tai tubulaariset, eripariset lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samankokoiset nää rinnat ja hieman isommat kuin Idalla.

Vierailija
24/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voit käydä julkisella puolella tsekkaamassa saisitko leikkauksen/rasvansiirtoja sitä kautta. Olen ymmärtänyt että tubulaarisia rintoja korjataan julkisella.

Onneksi rinnat ovat kirurgisesti muokattavissa :) Pelkästään se ajatus jo lohduttaa pahimmissa itsetunnon aallonpohjissa. Monien tuntuvat pitävän rintojen muokkaamista pinnallisena/turhana, mutta ei kukaan toinen voi tietää kuinka iso vaikutus tuollaisella asialla voi olla itsetuntoon ja esim. seksistä nauttimiseen.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti pystyt tavalla tai toisella päästä tästä yli ja uskaltautua myös ihastumaan :)

Vierailija
25/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voinhan minä käydä sitten jossain vaiheessa kysymässä näistä.

Mutta kun tilanne on nyt päällänsä et olen jo ihastunut ja tilanne on etenemässä jos vaan uskallan. Ei näitä ehditä korjaamaan ennen.

Tai sitten taas käperryn itseeni ja vetäydyn hänestä. Mutta olen älyttömän ihastunut häneen. Mut mietin et pitäiskö nämä sitten käydä korjauttamassa ennen

Se on pitkä prosessi. Eikä toinen voi odottaa niin kauan. 💔💔

Vierailija
26/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella tyhmältä ihmiseltä jolle tekisi jokin oikea ongelma terää.

Vierailija
27/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://howarthplasticsurgery.com/what-are-tubular-breasts/

Mun tissit on lähes identtiset tän sivun ekan piirroskuvan kanssa. t. aiemmin kommentoinut numerolla 15

Vierailija
28/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voinhan minä käydä sitten jossain vaiheessa kysymässä näistä.

Mutta kun tilanne on nyt päällänsä et olen jo ihastunut ja tilanne on etenemässä jos vaan uskallan. Ei näitä ehditä korjaamaan ennen.

Tai sitten taas käperryn itseeni ja vetäydyn hänestä. Mutta olen älyttömän ihastunut häneen. Mut mietin et pitäiskö nämä sitten käydä korjauttamassa ennen

Se on pitkä prosessi. Eikä toinen voi odottaa niin kauan. 💔💔

Ei kannata lupaavaa ihastusta tuon takia kuopata :) Tuskin rintasi ovat mikään kynnyskysymys. Ja jos päädyt kirurgiaan niin voithan edistää asiaa siinä samalla kun ihastus/suhde mahdollisesti etenee.

Vierailija
29/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jutun mukaan mulla on tuo IV tyyppi eli pahin luokka tubulaarisista. 😔

Vierailija
30/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon piirros jutun mukaan vain pyöreät on normaalit eli se ylin kuva taulukosta

Vierailija
31/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä on jos minkälaisia, tuskin monellakaan on ensimmäisen kuvan kaltaiset. Minusta ne näyttää silikoni tisseiltä.

Vierailija
32/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan suihin niin perkeleesti niin mies unohtaa tissit ja kaiken muunkin tässä elämässä.

Vierailija
33/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubulaaritset rinnat ei oikein sovi kuvaukseesi. Isommat rinnat saat lihomalla tai leikkauksella.

Vierailija
34/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä perkele ongelmat, ei millään pahalla. Kuinkahan moni nainen joutuisi telkeytymään kotiin loppuiäkseen, jos joutuisi kärsimään miesten tavoin vaikkapa kaljuuntumisesta? Olisihan se varmaan hirveää mennä ihmisten ilmoille sen näköisenä. Mutta monet meistä miehistä vaan joutuvat senkin kestämään... ja kohtaamaan vähättelyä asian suhteen.

Nuo rinnat ovat kuitenkin asia, jotka eivät ole muiden nähtävillä joka päiväisessä elämässä. Että hieman suhteellisuudentajua kiitos, kuulostat nimittäin pahasti pakkomielteiseltä. 

Vierailija
35/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali mies torju mukavaa naista tämän rintojen takia. On totta kai olemassa muutama tissifetisistiäijä, mutta tuskin heidän mieltymyksiään tarvitsee noteerata parinmuodostuksessa.

Vierailija
36/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://howarthplasticsurgery.com/what-are-tubular-breasts/

Mun tissit on lähes identtiset tän sivun ekan piirroskuvan kanssa. t. aiemmin kommentoinut numerolla 15

Mitä hittoa? Tuollaisiahan miehet himoavat kuin viimeistä päivää. Onko tämä joku vitsi?

Vierailija
37/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä perkele ongelmat, ei millään pahalla. Kuinkahan moni nainen joutuisi telkeytymään kotiin loppuiäkseen, jos joutuisi kärsimään miesten tavoin vaikkapa kaljuuntumisesta? Olisihan se varmaan hirveää mennä ihmisten ilmoille sen näköisenä. Mutta monet meistä miehistä vaan joutuvat senkin kestämään... ja kohtaamaan vähättelyä asian suhteen.

Nuo rinnat ovat kuitenkin asia, jotka eivät ole muiden nähtävillä joka päiväisessä elämässä. Että hieman suhteellisuudentajua kiitos, kuulostat nimittäin pahasti pakkomielteiseltä. 

Sulle tekis kyllä hyvää vähän perehtyä nyt tapetilla olevaan aiheeseen. 

t. ei ap

Vierailija
38/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas... Itse antaisin olla mutta en voi mitenkään olla miettimättä et nää on pettymys. Onhan nää ihan olemattomat pelkillä nännipihoilla

Vierailija
39/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali mies torju mukavaa naista tämän rintojen takia. On totta kai olemassa muutama tissifetisistiäijä, mutta tuskin heidän mieltymyksiään tarvitsee noteerata parinmuodostuksessa.

Ei varmaan torju, mutta onhan se surullista olla petipuuhissa tietäen että miehellä on päässään ihan muut mielikuvat.

Vierailija
40/138 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tuota tilannetta sitten kun itse haukut miesten penisten kokoa. Että ei sekään niin kivalta varmaan joistakin miehistä tunnu.