Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aina kotona

Vierailija
17.06.2014 |

muilla miestä joka aina kotona?? Ärsyttää kun on tosiaan ihan aina kotona, jos ei ole kaupassa käymässä (max puoli tuntia) tai lenkillä (max 1 h). Viihtyy itekseen, et vaikea "käskeä" mihinkään lähtemäänkään kotoa. Työttömänäkin ollut jonkin aikaa. Raivostuttaa kun ei saa olla koskaan yksin, aarrrgghh!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Mies on juuri perustanut oman firman ja tekee näin aluksi vuoden/pari kotitoimistosta työt. Muuten menee hyvin, mutta kyllä jokainen kaipaa välillä sitä ihan yksin oloa. Lähden aamulla töihin ja herra jää vielä nukkumaan, töistä palatessa mies on myös kotona. Käväsee ehkä pikaisesti kaupassa tai jonain iltana kaverinsa luona. Kaipaan sitä että välillä saisi vähän pidempään viettää yksin aikaa. Muistelen haikaillen sitä  aikaa kun parisuhteessa molemmat kävi muualla töissä - oli aina joko aamulla tai iltapäivällä vähintään tunti ihan yksinoloa ja se teki kyllä hyvää..

Vierailija
2/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehtuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on todella paha ongelma. Sillon ku mun mies on lomautettuna, niin sama tilanne ja meinaa pää hajota, kun en ikinä saa olla yksin kotona!

Vierailija
4/4 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mun mies vielä pelaa tietokonepelejäkin niin että joudun kuunelee en ölinää. Vituttaaaaaaaaaaaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi