Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny ja Helmi

Minä
23.06.2021 |

Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?

Kommentit (1521)

Vierailija
441/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up törkeä aihe

Vierailija
442/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up törkeä aihe

Siis tärkeä. Hitto autocorrect. Ei törkeä, tärkeä.

Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte Dannyn ja Helmin suhteen omille nuorille tyttärillenne? Tai miten edes kuvitteellisesti selittäisitte vaikka 11-vuotiaalle tytölle? Helmi näyttää noin 15-vuotiaalta ja keikistelee ikivanhan papan edessä bikineissä ja korkkareissa ja vielä asuu tämän papan luona. Norsun torahampaan hively näyttää juuri niin törkeältä kuin miksi se on tarkoitettukin. Vielä törkeämpää, jos idea tähän(kin) tuli Dannyltä. Hän pitää Helmiä pilkkanaan kun seksualisoi hänet.

Itse aistin jo lapsena 80-luvulla, että Danny on imelä ja ällöttävä ja Armi jotenkin reppana kun oli niin kiinni Dannyssä. Nyt asetelma on Helmin kanssa vähän eri, mutta ei sen parempi.

Vierailija
444/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lukee, että Helmi ja D seurustelevat? Danny on hankkinut maksullisen seuralaisen niin kuin moni muukin iäkäs. Kotihoitajat ovat tuossa ikäluokassa ihan tavanomaisia. Mikä tossa on niin kuohuttavaa?

Vierailija
445/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa? Vai vain kavereita?

Jos lehdissä lukee, että asuu saman katon alla, niin kyllä se suhdetta tarkoittaa.

Vierailija
446/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa?

Miten ihmeessä TUOLLAISTA voi kukaan ees ajatella 😂.

Mahdotonta ! Vuosi yhdessä töitä tehden ! Siinä kaikki 😜.

Mikä VITSI ❗

Vierailija
447/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa? Vai vain kavereita?

Jos lehdissä lukee, että asuu saman katon alla, niin kyllä se suhdetta tarkoittaa.

Kaveritkin voi jakaa asunnon, oletpa mustavalkoinen!

Vierailija
448/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa?

Miten ihmeessä TUOLLAISTA voi kukaan ees ajatella 😂.

Mahdotonta ! Vuosi yhdessä töitä tehden ! Siinä kaikki 😜.

Mikä VITSI ❗

Sinä olet vitsi 😚

Vierailija
449/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmin TYÖASU on niin PERINTEINEN .

Vierailija
450/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio pari 🤩. Sievä sisäkkö. Ai niin Helmihän sanoi että tänä kesänä hän ei tunne olevansa töissä ollenkaan. Ihan siellä muuten vaan.

Kiva kuulla miten yhteiselo sujuu niin mallikkaasti.

Vierailija
451/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainio pari 🤩. Sievä sisäkkö. Ai niin Helmihän sanoi että tänä kesänä hän ei tunne olevansa töissä ollenkaan. Ihan siellä muuten vaan.

Eli on töissä siellä, ei avovaimo.

Vierailija
452/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, olen samanikäinen kuin Helmi eli 20 ja isoisäni on puolestaan 78 niin kuin Danny. Irstas (tai jopa oksettava) ajatus että olisin isoisäni ikäisen kanssa TAI että isoisäni olisi ikäiseni kanssa!

Mutta on ihmisiä, joita se ei okseta. Ja jotka haluavat sellaisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samoin kuin sinä. Vähemmän tällaisia tietysti on, mutta Helmi on yksi esimerkki.

On aika todennäköistä, että Helmiäkin tulee oksettamaan.

Jos oksettaisi, niin aina voisi lähteä pois. En ymmärrä, miksi täällä luullaan, että Danny on kaapannut Helmin. Eihän Danny vankilassa häntä pidä. Suomi on vapaa maa ja Helmi on täysi-ikäinen. Kyllä ihan vapaaehtoisesti hän on siellä Dannyn norsua kiillottamassa.

Grooming, manipulaatio, hyväksikäyttö.

On moneen kertaan todeta tässäkin ketjussa, että on muitakin keinoja pitää ihmistä otteessa, kuin fyysinen pakko.

Vapaa maa - läpä läpää puhuva on joka yksinkertainen tai itse moraaliltaan kyseenalainen ihminen, jolle vapaasta tahdosta puhuminen on vain kielellinen strategia, jolla saa sen, jotka kohdellaan väärin kokemaan, että on itse aiheuttanut tilanteen.

Olen nähnyt tuon miljoonasti eikä mene läpi.

Ihan oikeasti. Suomi on vapaa maa ja täällä voi luottaa poliisiin. Kerro, missä toisessa valtiossa asiat olisi tältä osin paremmin?

Toinen seikka. Helmi itse käveli Dannyn luo. Hän itse sinne halusi.

Täällä av palstalla on omituinen asenne kaikkia miehiä kohtaan. Aivan kuin kaikki maailman pahat asiat olisi vain miehen sukupuolesta johtuvaa. Kaikki asiat selitetään sukupuolella. Ja koska Danny on mies, hän on kategorisesti pahis. Ja koska Helmi on nainen, hän on kategorisesti uhri.

En minäkään tuota suhdetta normaalina pidä, mutta mustavalkoinen leimaaminen on turhaa. On myös sekin seikka, että Helmi hakee itselleen julkisuutta ja julkkiksen uraa. Itse en sellaista uraa ymmärrä, mutta näissä kaikissa temppareissa ja realityissä ja Helmissä on se sama idea: Päästä julkisuuteen. Julkkismaailmassa huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta lainkaan.

Sulla on kova asenne nuorta naista kohtaan. Ja sen, että vain nainen voisi olla uhri, keksit sinä.

Minusta ei ole yhtään ihmeellistä, jos nuori tyttö, joka fanittaa muusikkoa, hakeutuu tämän avustajiksi. Nuoruuteen kuuluu monien kohdalla naivius.

Maailma ei ole mustavalkoinen, mutta Dannyn toiminta tässä on enemmän kyseenalaista kuin Helmin.

Helmi on 20 vuotias. Monilla on jo perhettä tuossa vaiheessa. Ei yleistä, mutta ei tavatontakaan. Mielestäni sinä ahdat Helmin sellaiseen rooliin, jota hän ei ole. Et voi tietää, mitä hän haluaa. Sinä et ole Helmi. Joten älä väitä asioita hänen puolestaan.

Ja olen edelleen sitä mieltä, että Suomi on vapaa maa ja Helmi on vapaa lähtemään Dannyn luota.

Kahdeksankymppinen pappa voi usein olla paljon naiivimpi kuin parikymppinen. Vain Danny ja Helmi itse tietävät todellisen tilanteen. Lehdistö tekee tarkoituksellisesti provosoivia juttuja, jotka sinun kaltaisesi nielevät sellaisenaan. Juttujen tarkoitus kiehuttaa tunteita ja siten saada lukijoita. Etkö sitä tajua?

Vierailija
453/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa HE itsekin täällä kommenteja heittää 😂😂

Vierailija
454/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FREE HELMI!!!

Vierailija
455/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Danny ja Helmi itsekään osaavat määritellä suhteensa laatua. Asiat vain etenevät. Danny saa yhä vahvemman otteen Helmistä seksualisoimalla hänet. Näin päästään ihon alle, jolloin kohde ei saa enää samaa neutraalia ja kohteliasta kunnioitusta kuin etäisemmät ihmiset, kuten esim. toimittajat, joista Danny hyötyy.

Helmi ei vielä ymmärrä ikiaikaista peliä.

Vierailija
456/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi onkin HELMI. Arvaa vaan miten nuoret ovat kanssasi samoilla linjoilla 🤭

Vierailija
457/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FREE HELMI!!!

Juu ! Ja vapauttakaan meidät noista Helmin kuvista ja lööpeistä !

Ei mitään järkee... Täysin turhia julkkiksia maailma täynnä .

Vierailija
458/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli on töissä siellä, ei avovaimo.

Kotipuolessa innoissaan kun tyttö menestyy...😶

Vierailija
459/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Helmiltä ilmestyy sinkku varmaan.

Vierailija
460/1521 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, olen samanikäinen kuin Helmi eli 20 ja isoisäni on puolestaan 78 niin kuin Danny. Irstas (tai jopa oksettava) ajatus että olisin isoisäni ikäisen kanssa TAI että isoisäni olisi ikäiseni kanssa!

Mutta on ihmisiä, joita se ei okseta. Ja jotka haluavat sellaisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samoin kuin sinä. Vähemmän tällaisia tietysti on, mutta Helmi on yksi esimerkki.

On aika todennäköistä, että Helmiäkin tulee oksettamaan.

Jos oksettaisi, niin aina voisi lähteä pois. En ymmärrä, miksi täällä luullaan, että Danny on kaapannut Helmin. Eihän Danny vankilassa häntä pidä. Suomi on vapaa maa ja Helmi on täysi-ikäinen. Kyllä ihan vapaaehtoisesti hän on siellä Dannyn norsua kiillottamassa.

Grooming, manipulaatio, hyväksikäyttö.

On moneen kertaan todeta tässäkin ketjussa, että on muitakin keinoja pitää ihmistä otteessa, kuin fyysinen pakko.

Vapaa maa - läpä läpää puhuva on joka yksinkertainen tai itse moraaliltaan kyseenalainen ihminen, jolle vapaasta tahdosta puhuminen on vain kielellinen strategia, jolla saa sen, jotka kohdellaan väärin kokemaan, että on itse aiheuttanut tilanteen.

Olen nähnyt tuon miljoonasti eikä mene läpi.

Ihan oikeasti. Suomi on vapaa maa ja täällä voi luottaa poliisiin. Kerro, missä toisessa valtiossa asiat olisi tältä osin paremmin?

Toinen seikka. Helmi itse käveli Dannyn luo. Hän itse sinne halusi.

Täällä av palstalla on omituinen asenne kaikkia miehiä kohtaan. Aivan kuin kaikki maailman pahat asiat olisi vain miehen sukupuolesta johtuvaa. Kaikki asiat selitetään sukupuolella. Ja koska Danny on mies, hän on kategorisesti pahis. Ja koska Helmi on nainen, hän on kategorisesti uhri.

En minäkään tuota suhdetta normaalina pidä, mutta mustavalkoinen leimaaminen on turhaa. On myös sekin seikka, että Helmi hakee itselleen julkisuutta ja julkkiksen uraa. Itse en sellaista uraa ymmärrä, mutta näissä kaikissa temppareissa ja realityissä ja Helmissä on se sama idea: Päästä julkisuuteen. Julkkismaailmassa huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta lainkaan.

Sulla on kova asenne nuorta naista kohtaan. Ja sen, että vain nainen voisi olla uhri, keksit sinä.

Minusta ei ole yhtään ihmeellistä, jos nuori tyttö, joka fanittaa muusikkoa, hakeutuu tämän avustajiksi. Nuoruuteen kuuluu monien kohdalla naivius.

Maailma ei ole mustavalkoinen, mutta Dannyn toiminta tässä on enemmän kyseenalaista kuin Helmin.

Helmi on 20 vuotias. Monilla on jo perhettä tuossa vaiheessa. Ei yleistä, mutta ei tavatontakaan. Mielestäni sinä ahdat Helmin sellaiseen rooliin, jota hän ei ole. Et voi tietää, mitä hän haluaa. Sinä et ole Helmi. Joten älä väitä asioita hänen puolestaan.

Ja olen edelleen sitä mieltä, että Suomi on vapaa maa ja Helmi on vapaa lähtemään Dannyn luota.

Kahdeksankymppinen pappa voi usein olla paljon naiivimpi kuin parikymppinen. Vain Danny ja Helmi itse tietävät todellisen tilanteen. Lehdistö tekee tarkoituksellisesti provosoivia juttuja, jotka sinun kaltaisesi nielevät sellaisenaan. Juttujen tarkoitus kiehuttaa tunteita ja siten saada lukijoita. Etkö sitä tajua?

Aika harva 2-kymppinen saa lapsia.

Mä en kiehu. Mistä sait käsityksen, että kiehun?

Tunnen tuon ilmiön, josta kirjoitan. Tiedän myös, että hyväosaiset ihmiset, jotka eivät ole kohdanneet tuon tyyppistä rumuutta, eivät sitä välttämättä tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi