Danny ja Helmi
Uusi Seiska kertoo Dannyn ja Helmin tilanteesta ja näyttää Helmin bikinivideoita. Helmi ei ole enää Dannyn assistentti, vaan viettää muuten aikaa Dannyn kesäparatiisissa WTF?
Kommentit (1521)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että omituisinta tässä kuviossa on se, että Helmi joskus vuosi sitten kertoi, että on jo lapsesta asti kuunnellut ja ihaillut Dannya.
Ja juuri siksi tämä oli mahdollista. Danny pystyi groomaan, koska Helmi ihaili häntä.
Miten kukaan tuon ikäinen on edes kuullut Dannysta??? Tai kuuntelee hänen musiikkiaan? Tai IHAILEE häntä? Vaikea uskoa, siis todella vaikea.
Joskus nuorella on poikkeava musiikkimaku. Mä kuuntelin teininä Olavi Virtaa. Onneksi se vanha pukki oli jo kuollut silloin. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi parka ei ymmärrä miten iljettävää tuo touhu on, ikäistään kunnon poikakaveria ei tuu enää saamaan, maine ja kunnia menetetty.
Mikäs tantta 1800-luvulta täällä inisee? Et taida tajuta miten naurettavalta tuo kuulostaa.
Mutta on vaan tosiasia edelleenkin. Ei kukaan normipoika halua yleistä jakorasiaa. Et taida tajuta, että jos normipoika seurustelee Helmin kanssa, niin tämä poika joutuu kavereiden silmissä naurunalaiseksi. Eikä kukaan halua naurunalaiseksi. Niin se vaan menee nykyisinkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Wow, olen samanikäinen kuin Helmi eli 20 ja isoisäni on puolestaan 78 niin kuin Danny. Irstas (tai jopa oksettava) ajatus että olisin isoisäni ikäisen kanssa TAI että isoisäni olisi ikäiseni kanssa!
Mutta on ihmisiä, joita se ei okseta. Ja jotka haluavat sellaisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samoin kuin sinä. Vähemmän tällaisia tietysti on, mutta Helmi on yksi esimerkki.
Danny on komea mies vielä noinkin vanhana ja kuntokin ikäänsä nähden varmaan erinomainen, puhumattakaan mieskunnosta😉 Jättäkää pariskunta rauhaan, ja keskittykää omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, olen samanikäinen kuin Helmi eli 20 ja isoisäni on puolestaan 78 niin kuin Danny. Irstas (tai jopa oksettava) ajatus että olisin isoisäni ikäisen kanssa TAI että isoisäni olisi ikäiseni kanssa!
Mutta on ihmisiä, joita se ei okseta. Ja jotka haluavat sellaisen suhteen. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, eivätkä ajattele samoin kuin sinä. Vähemmän tällaisia tietysti on, mutta Helmi on yksi esimerkki.
On aika todennäköistä, että Helmiäkin tulee oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oksettaisi, niin aina voisi lähteä pois. En ymmärrä, miksi täällä luullaan, että Danny on kaapannut Helmin. Eihän Danny vankilassa häntä pidä. Suomi on vapaa maa ja Helmi on täysi-ikäinen. Kyllä ihan vapaaehtoisesti hän on siellä Dannyn norsua kiillottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta edes siniset pillerit, se on helmin pelastus mutta silti joutuu kestää papan kiehnäämistä. Hyi olkoon mihin ihminen alentuu
Miehet ovat juuri tuollaisia. Nuorten naisten kimpussa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oksettaisi, niin aina voisi lähteä pois. En ymmärrä, miksi täällä luullaan, että Danny on kaapannut Helmin. Eihän Danny vankilassa häntä pidä. Suomi on vapaa maa ja Helmi on täysi-ikäinen. Kyllä ihan vapaaehtoisesti hän on siellä Dannyn norsua kiillottamassa.
Grooming, manipulaatio, hyväksikäyttö.
On moneen kertaan todeta tässäkin ketjussa, että on muitakin keinoja pitää ihmistä otteessa, kuin fyysinen pakko.
Vapaa maa - läpä läpää puhuva on joka yksinkertainen tai itse moraaliltaan kyseenalainen ihminen, jolle vapaasta tahdosta puhuminen on vain kielellinen strategia, jolla saa sen, jotka kohdellaan väärin kokemaan, että on itse aiheuttanut tilanteen.
Olen nähnyt tuon miljoonasti eikä mene läpi.
Tämä juttu on kyllä niin absurdi ja järjenvastainen ja kaikin tavoin väärin, että uskon kyseessä olevan joku julkisuustemppu. Kukaan normaali vanhempi ei tällaista hyväksyisi! Ei vaikka onkin kuinka täysi-ikäinen.
Erään lehtiartikkelin mukaan ensimmäinen tapaaminen heidän kohdallaan tapahtui jo Helmin ollessa n. 16-17v. Helmi fanin ominaisuudessa Dannyn keikalla ja Danny tykästyi nuoreen vaaleaan tyttöön. Muuten taustoja en tiedä. Muuten olen sitä mieltä että Dannyn seuraava tyttöystävä ei ole vielä edes syntynyt, menee vain nuorempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On moneen kertaan todeta tässäkin ketjussa, että on muitakin keinoja pitää ihmistä otteessa, kuin fyysinen pakko.
Vapaa maa - läpä läpää puhuva on joka yksinkertainen tai itse moraaliltaan kyseenalainen ihminen, jolle vapaasta tahdosta puhuminen on vain kielellinen strategia, jolla saa sen, jotka kohdellaan väärin kokemaan, että on itse aiheuttanut tilanteen.
Ihan oikeasti. Suomi on vapaa maa ja täällä voi luottaa poliisiin. Kerro, missä toisessa valtiossa asiat olisi tältä osin paremmin?
Toinen seikka. Helmi itse käveli Dannyn luo. Hän itse sinne halusi.
Täällä av palstalla on omituinen asenne kaikkia miehiä kohtaan. Aivan kuin kaikki maailman pahat asiat olisi vain miehen sukupuolesta johtuvaa. Kaikki asiat selitetään sukupuolella. Ja koska Danny on mies, hän on kategorisesti pahis. Ja koska Helmi on nainen, hän on kategorisesti uhri.
En minäkään tuota suhdetta normaalina pidä, mutta mustavalkoinen leimaaminen on turhaa. On myös sekin seikka, että Helmi hakee itselleen julkisuutta ja julkkiksen uraa. Itse en sellaista uraa ymmärrä, mutta näissä kaikissa temppareissa ja realityissä ja Helmissä on se sama idea: Päästä julkisuuteen. Julkkismaailmassa huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta lainkaan.
Helmiltä puuttuu kaikki kokemus ja ymmärrys seksuaalisen vallankäytön, manipuloinnin ja häpäisyn monista muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin monet täällä sanoi niin nämä toimittajat ovat järkyttäviä. Ihan turha vänistä metoosta kun tällä tavalla siedetään nuoren naisen groomaus ja henkinen hyväksikäyttö lehtijuttujen vuoksi 🤢🤮
Asia VOI OLLA päinvastoin ! Jospa se onkin HELMIN TAVOITE. Kun kerran ite tuohon oma-aloitteellisesti HALUSI.
Helmi nimenomaan.Halusi töihin. Mutta ilmeisesti sinä olet töitä hakiessasi aina halunnutkin jotain muuta?
Juuri näin ! Mun pomo myös tykkää kun käyskentelen pyllyvakobikineissä ja päässä hiuslisäkkeet.
Joskus pomo vie meidät likat veneajelulle..yks kerrallaan. Ihan tavallinen pomo siis. Vielä ei oo lehdistö kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti. Suomi on vapaa maa ja täällä voi luottaa poliisiin. Kerro, missä toisessa valtiossa asiat olisi tältä osin paremmin?
Toinen seikka. Helmi itse käveli Dannyn luo. Hän itse sinne halusi.
Täällä av palstalla on omituinen asenne kaikkia miehiä kohtaan. Aivan kuin kaikki maailman pahat asiat olisi vain miehen sukupuolesta johtuvaa. Kaikki asiat selitetään sukupuolella. Ja koska Danny on mies, hän on kategorisesti pahis. Ja koska Helmi on nainen, hän on kategorisesti uhri.
En minäkään tuota suhdetta normaalina pidä, mutta mustavalkoinen leimaaminen on turhaa. On myös sekin seikka, että Helmi hakee itselleen julkisuutta ja julkkiksen uraa. Itse en sellaista uraa ymmärrä, mutta näissä kaikissa temppareissa ja realityissä ja Helmissä on se sama idea: Päästä julkisuuteen. Julkkismaailmassa huonokin julkisuus on parempi, kuin ei julkisuutta lainkaan.
Sulla on kova asenne nuorta naista kohtaan. Ja sen, että vain nainen voisi olla uhri, keksit sinä.
Minusta ei ole yhtään ihmeellistä, jos nuori tyttö, joka fanittaa muusikkoa, hakeutuu tämän avustajiksi. Nuoruuteen kuuluu monien kohdalla naivius.
Maailma ei ole mustavalkoinen, mutta Dannyn toiminta tässä on enemmän kyseenalaista kuin Helmin.
Mitäköhän Danny ajatteli Erikan riettaasta tyylistä ja itsetyydytysavautumisista? Että nolatkoon vaan itse itsensä?
Riettaan naisen roolia, kuten mitä tahansa roolia on raskasta kantaa ja ylläpitää. Pitää vaan yhä enemmän kovettaa itseään ja näytellä rehvakasta. Tietynlaiset miehet nauravat ja nolaavat, eivät kunnioita. Kaksimielistä törkeyksiä heitellään naisille, joita ei kunnioiteta, vaan halutaan alistaa.
Mitä seksikästä roolia vetävälle ihmiselle jää, jos hän sairastuu ja turpoaa muodottomaksija rumaksi? 🤔
Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa? Vai vain kavereita?
Tietyiltä lehdiltä minusta moraalitonta tehdä tästä parista juttuja kaikkine stringbikini-keikutteluineen. Tässä on omaan silmääni niin monella tasolla hyväksikäyttöä, että oksettaa ja itkettää. Onneksi sentään esim. tämä ketju saa olla olemassa, tästä sentään näkee mitä mieltä suurin osa normaalipäisistä ihmisistä on.
Vierailija kirjoitti:
Erään lehtiartikkelin mukaaensimmäinen tapaaminen heidän kohdallaan tapahtui jo Helmin ollessa n. 16-17v. Helmi fanin ominaisuudessa Dannyn keikalla ja Danny tykästyi nuoreen vaaleaan tyttöön. Muuten taustoja en tiedä. Muuten olen sitä mieltä että Dannyn seuraava tyttöystävä ei ole vielä edes syntynyt, menee vain nuorempaan päin.
Ja olikohan niin, että Helmi olisi jo tarjoutunut töihin D: lle ennen kuin täytti 18. ??? Jossain lehdessä taisi näin lukea...
Mutta D sanonut että palkkaa vasta kun on täyttänyt 18..🤔
Helmi halusi hänelle töihin.
Onko missään suoraan sanottu että Helmi ja Danny on parisuhteessa?
Miten kukaan tuon ikäinen on edes kuullut Dannysta??? Tai kuuntelee hänen musiikkiaan? Tai IHAILEE häntä? Vaikea uskoa, siis todella vaikea.