Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero mies, mikä on suhteesi anaaliseksiin?

G. Allup
23.06.2021 |

Niin?

Hetero mies, mikä on suhteesi anaaliseksiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin vaimolle, mutta hän ei halua koska ei pidä kivusta.

Vierailija
2/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin iso vehje että ei kiinnosta pätkääkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa harrastettiin anaalia, mutta jossain vaiheessa hän laittoi total stopin hommalle, koska hänen mielestään siitä tuli minulle liian tärkeä osa seksiä. Nyxälle anneli hommat on totaalisesti EI. Harmin paikka, mutta pystyn elämään asian kanssa.

Vierailija
4/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimolta haluaisiko hän sitä. Hänellä on siitä kivulias muisto aikaisemmista suhteista, joten hän ei halunnut. Itse en ollut kiinnostunut anaalipanoista niin asia jäi siihen. Vaimo tarjoaa minulle  suuhoitoa, se on paljon parempaa kuin pepun ronkkiminen.

Vierailija
5/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut enkä edes halua. Nuolen kyllä vaimon peppureikää monesti.

Vierailija
6/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi suhteessa, jos ei olisi kakkosta tarjolla toisinaan. 90% mennään perinteisellä tyylillä, mutta tuon ny vaan on oltava repertuaarissa mukana. Ensisijaisesti tietenkin seksikkyyden/kuumuuden takia, mutta myös jotta tiedän että hän vielä välittää minusta.

Vierailija
7/29 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Miten te kestätte sen pashkan hajun, tai että hepin päässä on joku ruskea kikkare.. 

Vierailija
8/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ehdottanut anaaliseksiä naiselle. En juuri asiasta välitä enkä kiksejä siitä saa. Minulta on muutama nainen ihan itse pyytänyt anaaliseksiä. Toki toiveen olen toteuttanut. Onhan se erilaista, mutta silti, ihan se ykkönen on parempi.

Vierailija
9/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskareikään panee vain pervot! Ei sitä ole panemiseen tarkoitettu:

repeämät, kipu, peräpukamat, verenvuoto, haavat, bakteerit leviää haavoissa, muualla etityisesti naisen alapäässä, virtsatietulehdukset naisilla ja miehillä myös, paska ei pysy sisällä, kun reikä venyy…. hullujen hommaa,jos ei muu riitä!!

Vierailija
10/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti, kuka tervepäinen nuolee toisen paskaröörireikää?? Järkyttävä määrä bakteereja, viruksia… suuhun ja elimistöön toisen perseestä, sairaitako ootte???

Vierailija
11/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ehdotellut ja voisin kokeilla, kukaan ei vaan ole halunnut antaa anaalia.

Ei minua edes ihmeemmin pylly kiinnosta tykkään puuhailla pil - lun kimpussa, mutta ihan mielenkiinnosta voisin kokeilla.

Vierailija
12/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiihottavaa. Varsinkin jos reikä supistelee ja on pois vetäessä vähän auki, JA nieleminen päälle.

Vierailija
13/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! Miten te kestätte sen pashkan hajun, tai että hepin päässä on joku ruskea kikkare.. 

Ei semmoista ole. Siis kumpaakaan, ollenkaan. Koska saava osapuoli puhdistautuu ensin, sisältä ja ulkoa.

Vierailija
14/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei voi olla suhdetta homosteluun

Vierailija
15/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän! Tosin enemmän siitä että itseäni pannaan. Naisen paneminen anaaliin ei ole niin kivaa, enkä sitä kaipaa, mutta kumppanien pyytäessä sen kyllä teen. M41

Vierailija
16/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta vaimoa enään anaali eikä suuseksi. Kohta varmaan loppuu sääliseksikin.

Vierailija
17/29 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helevetti, kuka tervepäinen nuolee toisen paskaröörireikää?? Järkyttävä määrä bakteereja, viruksia… suuhun ja elimistöön toisen perseestä, sairaitako ootte???

Enemmän kuule bakteereja on sun kännykässä, avaimissa ja tietokoneen näppäimistöllä :D

Vierailija
18/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua kiinnostaa, mitä toiset tekee?

Vierailija
19/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tykkäsi anaalipanosta todella paljon. Se oli hänen idea ja sai jopa orgasmeja anaaliseksistä. Nykyistä ei kiinnosta edes kokeilla. Naiset on erilaisia.

Itseäni tekisi joskus mieli kokeilla että nainen panisi minua pyllyyn dildolla.

Vierailija
20/29 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä tykkäsi anaalipanosta todella paljon. Se oli hänen idea ja sai jopa orgasmeja anaaliseksistä. Nykyistä ei kiinnosta edes kokeilla. Naiset on erilaisia.

Itseäni tekisi joskus mieli kokeilla että nainen panisi minua pyllyyn dildolla.

Paskapuhetta. Noilla saduilla ei ole ollut exää eikä ole nyxää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän