Hetero mies, mikä on suhteesi anaaliseksiin?
Kommentit (29)
Tässä näköjään lähdetään siitä että haluaisi panna peppuun. Sori mä luulin että toisella tavalla anaaliin. Sinne omaani. En tiedä mikä järjen riemuvoitto sinne on ollut sijoittaa jokin miehen g piste. Kaksi on ollut niin pitkää vuosien suhdetta että olen kehdannut pyytänyt sormella etsimään sitä pistettä.
Humalassa siellä kävi lelukin. Hämmentävää kuinka niin pienen näköinen tuntuu niin isolta. Joko naiset ei osaa tai sitten en saa mitään ihme fiboja anaalista.
Niin ja silleen. Alun tiukan jälkeen anaali on löysää suolta. Mun mielestä pilde puristelee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä tykkäsi anaalipanosta todella paljon. Se oli hänen idea ja sai jopa orgasmeja anaaliseksistä. Nykyistä ei kiinnosta edes kokeilla. Naiset on erilaisia.
Itseäni tekisi joskus mieli kokeilla että nainen panisi minua pyllyyn dildolla.
Paskapuhetta. Noilla saduilla ei ole ollut exää eikä ole nyxää.
Olet pikkulapsi. Exän jälkeen on ollu kainalossa muitakin naisia jotka ovat itse pyytäneet pyllypanoa.
Aika hassua mulla oli ex joka toisinaan halusi kakkoseen. Alkoi siitä kun takaapäin asennossa hiplasin aika reippaasti hänen peppua. Oikeasti kerroinkin hänelle että tarkoitin vain kiihottaa enkä aikonut panna kakkoseen.
Kun ihan oikeasti pyysi niin enhän mä naiselle sano ei. Pihtaamiset on ihan muiden kuin mun juttuja.
Kategorisen kielteinen henkilökohtaisella tasolla. Itsekukin tietysti saa toteuttaa omia mieltymyksiään.
”Suhde” anaaliseksiin 😀 No, peppureiän hively kiihottaa mukavasti esileikkien aikana ja sormi pyllyssä terävöittää orgasmia. Samaa toki teen rouvallekin mielelläni. Anaaliyhdyntään ei ole suhdetta eikä mielenkiintoa.
M51
Olen kokeillut ja se on aika yhdentekevää. Harva nainen nauttii isosta kakkosessa ja itsekin saan ykkösestä paremmat sävärit. Tuplissa poraan aina ykköstä ja jätän naisen kakkosen toisen miehen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
”Suhde” anaaliseksiin 😀 No, peppureiän hively kiihottaa mukavasti esileikkien aikana ja sormi pyllyssä terävöittää orgasmia. Samaa toki teen rouvallekin mielelläni. Anaaliyhdyntään ei ole suhdetta eikä mielenkiintoa.
M51
Aika lailla samaa mieltä. Naisen pyynnöstä olen myös pannut kakkoseen. Hän oikeasti halusi sitä toisinaan. Mä en ole pihtari niin tietenkin tein mitä toinen pyysi. Muistan kyllä miten pyysi. Laita paljon liukkaria.
Ei hän siitä orkkua saanut mutta jos puheitaan uskoo niin sai jotain kiksejä. Yhdessä sormessa hänellä oli lyhyt kynsi ihan mun pyynnöstä. Se olikin tosi tuhma sormi. Sille sormelle oli nimikin. En kerro sitä nimeä ja hän tunnistaisi jo nyt kenestä puhutaan.
Ei pätkääkään kiinnosta. Sata kertaa enemmin lämpimään suuhun tai pilluun.
Olet pikkulapsi. Exän jälkeen on ollu kainalossa muitakin naisia jotka ovat itse pyytäneet pyllypanoa.