Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaiset, auttakaa entistä lestadiolaista.

Vierailija
17.06.2014 |

Kielsin uskoni 14-15-vuotiaana.. Sen jälkeen kaikki on mennyt huonosti. Nuoruus meni bilettäessä, harrastin irtosuhteita, jätin koulut kesken, menin naimisiin rikkaan miehen kanssa, saimme lapsen, elämä on yhtä taistelua, masennus ja paha mieli koko ajan..

Vanhempani ja osa sisaruksista ovat lestadiolaisia.. Minulla on heihin hyvät välit, mutta pidän kulissia yllä ja luulevat että kaikki on hyvin.

Oikeasti elämäni on niin sekaisin. Viimeiset kolme vuotta on ollut hirveää alamäkeä.. olen ihan sillä rajalla että teen itsemurhan..

Uskon kyllä jumalaan,jeesukseen ja siihen että uskovaiset pääsee taivaaseen, me muut helvettiin.. Olen uskon kieltämisen jälkeen rukoillut joka ilta, niin tein ennenkin.. Kiitän jumalaa että minulla on katto pään päällä, ihana ja rakas lapsi jne..

Haluaisin olla uskovainen taas. Kaikki oli silloin niin helppoa.oli turvallinen olo, seuroissa tunsi kuuluvansa johonkin, tiesi että vaikka tapahtuisi mitä tahansa pahaa, niin Taivaan isä varjelee ja on mukanani..

Onkohan jumala hyljännyt minut? Uskon häneen kyllä, rankaiseeko hän minua kun olen tehnyt niin paljon pahoja asioita?

Haluaisin olla taas uskovainen, mutta ne asiat jotka minusta tekee syntisen tekee kaiken vaikeaksi.. minun on hankala olla meikkaamatta, koska ilman meikkiä olen kamalan näköinen. Ainoa asia..

Olen niin hukassa etten tiedä mitä teen..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhaa, itsetuntoa, psykiatria tai psykologia sinä ennemmin tarvitset et uskontoa.

Vierailija
2/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ Rakas ystävä, soita tai mene jollekin uskovaiselle ja saat kuulla evankeliumin. Kaikki järjestyy kyllä. "Etsikää ensin Jumalan valtakunta niin sen jälkeen teille kaikki muu annetaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei hylkää katuvaa. Tee parannus ja usko syntisi anteeksi, Jeesus on kuollut sinunkin puolestasi. Jos sinun on pakko meikata, tee se kohtuullisesti.

Vierailija
4/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallonkutistaja antaa sinulle kaiken mitä elämässä tarvitse. Niin on antanut aivan kaikille muillekin eivätkä he sen jälkeen tarvitse mitään satuolentoja joilta rukoilla apua. Kun lääkitys loppuu niin siten kyselevät täältä kaikkea epätietoisina, mutta se on vain ohimenevä vaihe ja palautuvat taasen oikeille urille.

Vierailija
5/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule enkelitkin taivaassa iloitsevat kun yksikin saa palaamisen armon. Niin Raamattu lupaa. Ja sun perhe.. voin niin kuvitella sen ilon. Kukaan ei katso sua pahasti eikä sun tekoja.. anna armon hoitaa sua niinkuin me muutkin.

Vierailija
6/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lestadiolainen, mutta uskova kristitty kylläkin. Herätysliikkeistä minua lähimpänä varmaan Sley tai Kansanlähetys. Usko Jeesukseen pelastaa ja sen saat armosta.

Jumala sitten tekee työtä sydämessämme.

Olen varma,

ettei Jumala ole Sinua hylännyt ja Hänen puoleen voit kääntyä. Ristin sovitustyö ei mene Sinunkaan kohdalla hukkaan, kun turvaat Jeesukseen.

Kristittyjen yhteys on hyväksi ja tuo sisältöä elämään monella tavalla - kuten hyvin tiedätkin. :) Kannustaisin Sinua rakas sisar Kristuksessa hakeutumaan siksi esimerkiksi Rauhanyhdistyksen, Luthertalon, hyvän seurakunnan, Kansanlähetyksen tai vastaavan piiriin.

Joka tapauksessa toivon siunausta kesääsi. :)

Vierailija
7/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen pitää uskoa yksin ja ainoastaan kaikkitekevään kallonkutistajaan.

Kaikki muu on huuhata ja pelkkää harhaisuutta.

Kallonkutistaja antaa ihmiselle varmuuden, rauhan, rakkauden sekä ikuisen onnen. Se onni ei järky mistään eikä ihminen ole mistään sen jälkeen epätietoinen. Se että ihmiset täällä ovat täysin tuuliajolla kaiken suhteen elämässä ja tarvitsevat jokaiseen asiaan neuvoa, johtuu siitä että kaikki eivät ole vielä löytäneet tietä kallonkutistajan luo tai heidän reseptinsä ova vanhentunut.

Vierailija
8/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on sydämen asia, ei ulkokuoren. Olen sitä mieltä, ettei ulkoiseen olemukseen liittyvät jutut mitenkään kerro ihmisen sydämentilasta. Kuuntele suviseurat radiosta tai netistä. "armo kuuluu sulle juuri, sulle raukka, kurjinkin, jonka rintaa tuska suuri polttaa liekein polttavin..." apu on lähellä kun perheesi uskoo. Terveisin, aikaisemmassa elämässä paljon pahaa tehnyt, nykyinen vl-perheenäiti

Vierailija
10/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeen helvettiin? Siis mahdollisesti joutuu.....

Vierailija
11/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut ihania vastauksia uskovilta sisarilta. Tätä se usko on!! Tunnusta syntisi, usko ne anteeksisaaduiksi ja hakeudu seurakuntaan. Lue Raamattua ja rukoile. Käy ehtoollisella. Jeesus odottaa sinua kädet levällään. Niin paljon Hän rakastaa sinua, että levitti kätensä ristillä, jotta sinua ei tuomittaisi.

Kohta on juhannus, Johannes kastajan päivä. Luepa Raamatusta mitä hän sanoi Jeesuksesta kun kastoi Jeesuksen. Ja mitä sitten kuului taivaasta? Tämä kaikki on siksi, että katuva syntinen saa anteeksi. Tämä on rakkautta! Sinulle ♥️

Vierailija
12/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne uskovat kirjoittelee, mutta se satuolennon luoma todellisuus on aivan toinen.

Ainut toivo on luja luottamus kallonkutistajaan.

Kaikki tänne kirjoittavat ovat niiden potentiaalisia asiakkaita ja sivuilla tulisi olla vain niiden mainoksia. Kaikki muut mainokset menevät hukkaan, koska tähän sortuneet ihmiset tarvitsevat kaikista eniten terapiaa ja kallonkutistajan kirjoittamia lääkemääräyksiä.

Vierailija
13/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurat ovat ensi viikolla, pääsisitkö käymään siellä? Tai soita vaikka äidillesi ja juttele hänen kanssaan...

Vierailija
14/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys johonkin uskovaiseen nopeasti, älä hukkaa tilaisuutta. Äläkä pelkää tai arastele, ihmisiä me ollaan kaikki, syntiä tulee uskovaisellekin! Tuota sydämessäsi kuuluvaa kutsua todella kannattaa kuulla. Kaikkea hyvää!

Vierailija
15/28 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestiä nro 18 on alapeukutettu?? Viisaita neuvoja.

Vierailija
16/28 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 03:17"]Miksi viestiä nro 18 on alapeukutettu?? Viisaita neuvoja.

[/quote]

Siksi koska kaikki eivät ole sellaisia vajakkeja että uskoisivat joihinkin satukirjojen sössötyksiin jostakin vitun Jeesuksesta.

Vierailija
17/28 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja on älytön Ranuan kristillisen opiston mediakurssilla tätä suunnitellut feikkaaja. Halusi vaan mainostaa lestadiolais uskoa. ja suviseuroja, jotka ovat liikkeen rahasampo. Lähes kaikki viestit tässä ovat samasta pisteestä. :-( Hoh-hoijaa...

Vierailija
18/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:51"]Suviseurat ovat ensi viikolla, pääsisitkö käymään siellä? Tai soita vaikka äidillesi ja juttele hänen kanssaan...

[/quote]

Kyllä pääsen, varmaankin. Alkaako ne ensiviikolla torstaina?

Kiitos ihanista vastauksista.. juuri nyt en osaa muuta sanoa. Ne antoi voimaa..

-ap

Vierailija
20/28 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule suviseuroihin. Älä jää yksin mietteisiin. Rukoile voimaa pyytää evankeliumia. Rukoilen myös sun puolesta että saisit voimaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi