Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaiset, auttakaa entistä lestadiolaista.

Vierailija
17.06.2014 |

Kielsin uskoni 14-15-vuotiaana.. Sen jälkeen kaikki on mennyt huonosti. Nuoruus meni bilettäessä, harrastin irtosuhteita, jätin koulut kesken, menin naimisiin rikkaan miehen kanssa, saimme lapsen, elämä on yhtä taistelua, masennus ja paha mieli koko ajan..

Vanhempani ja osa sisaruksista ovat lestadiolaisia.. Minulla on heihin hyvät välit, mutta pidän kulissia yllä ja luulevat että kaikki on hyvin.

Oikeasti elämäni on niin sekaisin. Viimeiset kolme vuotta on ollut hirveää alamäkeä.. olen ihan sillä rajalla että teen itsemurhan..

Uskon kyllä jumalaan,jeesukseen ja siihen että uskovaiset pääsee taivaaseen, me muut helvettiin.. Olen uskon kieltämisen jälkeen rukoillut joka ilta, niin tein ennenkin.. Kiitän jumalaa että minulla on katto pään päällä, ihana ja rakas lapsi jne..

Haluaisin olla uskovainen taas. Kaikki oli silloin niin helppoa.oli turvallinen olo, seuroissa tunsi kuuluvansa johonkin, tiesi että vaikka tapahtuisi mitä tahansa pahaa, niin Taivaan isä varjelee ja on mukanani..

Onkohan jumala hyljännyt minut? Uskon häneen kyllä, rankaiseeko hän minua kun olen tehnyt niin paljon pahoja asioita?

Haluaisin olla taas uskovainen, mutta ne asiat jotka minusta tekee syntisen tekee kaiken vaikeaksi.. minun on hankala olla meikkaamatta, koska ilman meikkiä olen kamalan näköinen. Ainoa asia..

Olen niin hukassa etten tiedä mitä teen..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en mä kyllä jeesuksesta siinä mitään puhunut. :) t. 18

mitä sinulle kuuluu nyt, ap?

Vierailija
22/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas tuntematon ysävä, ap!

1) älä pelkää helvettiä. se on kirkkoisä augustinuksen lanseeraama, ja vallanpitäjät kautta aikojen ovat käyttäneet sitä pitääkseen kansan ruodussa. lue vaikka kari kuulan "helvetin historia". - tämä on siis huolistasi pienin!

2) masennus ja olosuhteet eivät muutu, vaikka palaisitkin uskovaisten joukkoon. tarvitset keskusteluapua, ihan oikeaa ja kunnollista. itsemurhamietteet eivät ole leikin asia.

3) jumala ei ole sinua hyljännyt <3

4) mene sinne suviseuroihin, mene myös ammattiauttajalle. muista kohdat 1-3.

toivon sinulle voimia ja tsemppiä! kyllä se tästä, mutta älä anna minkään tai kenenkään pelotella sinua millään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!!!!

Vierailija
24/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas avaaja, olisi asiaa, ja jos haluat keskustella niin voisin lähettää sp-osoitteen, jos olet vielä "linjoilla"... Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
25/28 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisten elämäntavasta saa monipuolisen ja kiihkottoman kuvan kun lukee Pauliina Rauhalan romaanin Taivaslaulu. Tässä kirjailjan itsensä kertomaa:

http://freepathways.wordpress.com/2013/10/27/rehellisyyden-kaipuu/

Vierailija
26/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..,

Vierailija
27/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde suviseuroihin. Juttele äitisi kanssa, ja jos tuntuu vaikealle jutella, kirjoita kirje hänelle? Voimia valtavasti. Kaikki kääntyy parhainpäin. <3 Ja uskon itse siihen, että olosi helpottuu kun saat juteltua, ja saat parannuksen armon. Sitä ei tiedä, ellei ole itse kokenut.

Vierailija
28/28 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ystävä hyppää ojasta allikkoon! Sinut on syyllistetty ajattelemaan synniksi sellaisia asioita, jotka kuuluvat ihmisen normaaliin kehitykseen. Kukaan muu ei tekojasi voi antaa anteeksi kuin sinä itse. Hae apua masennukseesi, koska uskonto ei ratkaise mielen pahoinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme