Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisissa väleissä olet sisarustesi puolisoiden kanssa?

Vierailija
17.06.2014 |

Niin otsikossa onkin kysymys. :) Runoilen myöhemmin oman stoorini.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle veljen vaimo on kuin sisko ja siskoni mies kuin veli. Erittäin läheisissä väleissä ollaan ja ihania ihmisiä ovat. :)

Vierailija
42/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikäeroa siskon kanssa parisenkymmentä vuotta, olen itse siis 21-vuotias, siskon mies on reilu viidenkymmenen. Välit ovat luokkaa "moro". Ei hirveemmin kiinnosta nähdä miestä joka yrittää kouria ja hinkata aina tilaisuuden tullen, vielä kun miettii minkä ikäinen mies on. Aloitti kun täytin 18, tuli siskoni kanssa meille ja tarrasi perseestä kiinni sanoen "nyt mä voin kouria sua niin paljon kun haluan ja laillisesti". Sitä jatkunut siitä asti, välttelen miestä mahd paljon ja pysyn oman mieheni tai mikä on vielä parempi, isäni vieressä, ettei pääse lääppimään. Muutama vko sitten olin parivuotiaan poikani kanssa lähdössä vanhemmiltani, mutta hetkeksi jäin yksin eteiseen, jolloin siskon mies hyökkää halaamaan. Tönin tätä pois, sanoin ettei mua nyt huvita halailla. Piti väkisin kiinni ja sano että "kyllähän mua nyt pitää aina halata" ja yritti tarrata perseeseen, kunnes juuri pääsin irti hänen otteestaan. Että näin.. Ainoa syy, miksen kerro siskolleni on, että hän on kokenut kovia, tapaturmaisesti saanut vuosia sitten aivovaurion, joten ei käy ihan "täysillä" vaan on nykyään hieman yksinkertainen, ja mies pitää kuitenkin hänestä niin hyvää huolta ja siskoni on onnellinen, niin kestän kiusalliset katseet ja välttelen vain miestä mahdollisimman hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tainutkaan kertoa omaa tarinaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme