Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisissa väleissä olet sisarustesi puolisoiden kanssa?

Vierailija
17.06.2014 |

Niin otsikossa onkin kysymys. :) Runoilen myöhemmin oman stoorini.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisaruksia, joten ei ole sisaruksien puolisoitakaan. Yksi riesa vähemmän jälleen tässä elämässä.

Vierailija
2/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok väleissä. ei vietetä nykyisin enää aikaa yhdessä sen enempää, kun on pakko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paljon vanhempi sisko, emme ole missään tekemisissä, siskoakin näin viimeksi äitienpäivänä, seuraavaksi ehkä jouluna, emme ole riidoissa, etäisiä vain.

Vierailija
4/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tyttöystävän olen tuntenut jo useamman vuoden enne heidän seurusteluaan. Yläasteella olimme parhaita kavereita ja lukiossakin edelleen paljon tekemisissä.Nyt, kun veljeni alkoi seurustella hänen kanssaan, minua on alkanut ärsyttää moni juttu. Esimerkiksi jos kerron veljestäni jonkin asian, kuten millainen tämä oli pienenä, niin ystäväni jatkaa juttuani aivan kuin tietäisi jo asian paremmin. Pieniä ja lapsellisia juttuja. Tulemme kuitenkin hyvin juttuun. Enemmän harmittaa oma suhtautuminen.

siskoni poikaystävä puolestaan on mukava. Emme kamalasti vietä aikaa yhdessä,mutta olen iloinen,että siskoni on löytänyt kunnollisen poikaystävän. Ainahan sitä nuoremmista sisaruksistaan on enemmän huolissaan.

pikkuveli vielä niin nuori ettei tyttöystävää. Saa nähä,miten mustasukkainen olen sitten veljestäni. :D Pikkuveli aina ollut minulle niin tärkeä.

Vierailija
5/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla sisaruksilla ei ole tällä hetkellä puolisoa. Mutta mieheni sisariin välit on jäätävät, vaikka sitähän sä et kysynyt.

Vierailija
6/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit. Siskon miehen kanssa ei hirveästi ole yhteistä mutta ei siinä mitään negatiivista ole taustalla :) Veljen vaimon kanssa ollaan aika useinkin tekemisissä ja välit on läheiset.

Vierailija
7/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:12"]Omilla sisaruksilla ei ole tällä hetkellä puolisoa. Mutta mieheni sisariin välit on jäätävät, vaikka sitähän sä et kysynyt.

[/quote].

kerro vaan väleistäsi puolisosi sisariin.

-Ap

Vierailija
8/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin väleissä kunnes broidien vaimo petti sitä ja jätti

Vierailija
9/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broidin"

Vierailija
10/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset välit on. En koe olevani mitenkään läheinen kummankaan kanssa.

Vierailija
11/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on tosi kiva. Semmonen rauhallinen jättiläinen. Veljen tyttöystävä on taas jumalattoman rasittava ja välttelen häntä. Pomottaa veljeäni mutta yrittää myös pomotella mua, koko ajan sanomassa mitä pitää tehdä, milloin, monelta ja miten. Saatanan rasittava.

Vierailija
12/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa ollaan pahimmat vihamiehet, toisen kans normaalivälit.

Vierailija
13/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehen ja toisen veljen tyttöystävän kanssa on tosi hyvät välit, vietetään usein aikaa yhdessä isolla porukalla. Toisen veljen vaimon kanssa ollaan kyllä väleissä, tervehditään ja vaihdetaan muutama sana kun nähdään, mutta tavataan tosi harvoin eikä pidetä muuten yhteyttä.

Vierailija
14/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on kuin veli mulle, veljellä on sellainen onoff-suhde etten tiedä onko ne yhdessä tai tietääkö ne itsekään. Asuvat myös kaukana joten välit on etäiset mutta ystävälliset.

Vierailija
15/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden isosiskoni miesystävien kanssa minulla on kohteliaan ystävälliset välit, mutten ole sen syvällisemmin heihin tutustunut. Ovat kyllä kunnon miehiä. Sit on vielä yksi sisko, sen miestä en ole kosnaan nähnytkään.

Vierailija
16/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisissa. Ei ole sisaruksilla puolisoita. 

Vierailija
17/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 voi kertoa, että puolison sisariin on etäiset, mutta asialliset välit, jutellaan niitä näitä kun nähdään jossain sukukemuissa, mutta muuten ei olla juuri lainkaan tekemisissä. Eikä puolisokaan ole sisartensa kanssa tekemissä sen enempää. Ei vain oikein ole mitään yhteistä. 

Vierailija
18/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, hyvät välit on.

Vierailija
19/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisaruksia,mutta miehen veljeen perheineen ei mulla ole mitään välejä.

Vierailija
20/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tullaan toimeen. Ei mitään valitettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi