Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisissa väleissä olet sisarustesi puolisoiden kanssa?

Vierailija
17.06.2014 |

Niin otsikossa onkin kysymys. :) Runoilen myöhemmin oman stoorini.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on laiska, ärtyisä, väkivaltaakin käyttänyt ryyppäävä paska, joka käskyttää siskoani milloin tuomaan voileivän sänkyyn, milloin pitämään lapset hiljaa että hän saa ryypätä ja mietiskellä rauhassa. Sisko palvoo tätä saatanan lapamatoa. Mun on pakko olla kohtelias välien pysymisen vuoksi, mutta aikaa en hänen kanssaan halua viettää, ikinä.

Vierailija
22/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä huonoja välejä :o Veljeni on eronnut n vuosi sitten mutta hyvät välit oli ennen heidän eroaan sekä veljeeni että hänen vaimoonsa ja on edelleen. Olemme aikuisia ihmisiä niin jatkamme ystävinä ja onhan veljen ex lapseni täti samoin kun minä olen heidän lapsensa täti. Siskon miehen olen itse asiassa tuntenut kauemmin kuin siskoni on ja edelleen olemme kavereita. Nämä ihmiset ovat perhettäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskojen miesten kanssa ihan ok välit. Siskot asuu kaukana, joten en tapaa heitä kovin usein ja sen takia välit ovat etäiset. Pystyn juttelemaan näiden miesten kanssa, kun näemme, usein vaan ei ole kauheasti järkevää sanottavaa. Joten mitään henkeviä en ala sepustamaan, perus "on ilmoja pidellyt" juttelua.

Vierailija
24/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok valeissa siskon miehen kanssa. en ole suurin fani kun on vahan besserwisseri ja oykkari vaikka on ihan tavis, mutta vietamme paljon aikaa yhdessa perheittain ja ei mitaan ongelmaa. 

Vierailija
25/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljieni vaimoihin on läheiset välit, samoin siskoni mieheen. Ovat bonussisaruksia. Asutaan aika kaukana, joten arjessa ei niin paljon olla tekemisissä, mutta rakkaita ovat kaikki!

Vierailija
26/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisaruksia, olen yksinäinen lapsi.

Vierailija
27/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Vanhin veli ollut vaimonsa kanssa yli 20 vuotta yhdessä eli tuntuu melkein siskolta. Toisella veljellä oikein mukava uusi tyttöystävä. Molempien kanssa pystyn ihan mielelläni viettämään aikaa kaksinkin

Vierailija
28/43 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde mieheni veljen kanssa. Kivittäkää ja alapeukuttakaa pois.

Vierailija
29/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:15"]Itsellä ikäeroa siskon kanssa parisenkymmentä vuotta, olen itse siis 21-vuotias, siskon mies on reilu viidenkymmenen. Välit ovat luokkaa "moro". Ei hirveemmin kiinnosta nähdä miestä joka yrittää kouria ja hinkata aina tilaisuuden tullen, vielä kun miettii minkä ikäinen mies on. Aloitti kun täytin 18, tuli siskoni kanssa meille ja tarrasi perseestä kiinni sanoen "nyt mä voin kouria sua niin paljon kun haluan ja laillisesti". Sitä jatkunut siitä asti, välttelen miestä mahd paljon ja pysyn oman mieheni tai mikä on vielä parempi, isäni vieressä, ettei pääse lääppimään. Muutama vko sitten olin parivuotiaan poikani kanssa lähdössä vanhemmiltani, mutta hetkeksi jäin yksin eteiseen, jolloin siskon mies hyökkää halaamaan. Tönin tätä pois, sanoin ettei mua nyt huvita halailla. Piti väkisin kiinni ja sano että "kyllähän mua nyt pitää aina halata" ja yritti tarrata perseeseen, kunnes juuri pääsin irti hänen otteestaan. Että näin.. Ainoa syy, miksen kerro siskolleni on, että hän on kokenut kovia, tapaturmaisesti saanut vuosia sitten aivovaurion, joten ei käy ihan "täysillä" vaan on nykyään hieman yksinkertainen, ja mies pitää kuitenkin hänestä niin hyvää huolta ja siskoni on onnellinen, niin kestän kiusalliset katseet ja välttelen vain miestä mahdollisimman hyvin :)

[/quote]

Kuulostaa pahalta pettäjämieheltä silti :(

Vierailija
30/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat! Löytyy 2 kälyä ja kaksi lankoa. Vietetään paljon porukalla aikaa ja nämä ihmiset on ollut mun elämässä mukana 2 -25 vuotta. Huomenna tapaan sisarukset ja puolisot :)

Vierailija
31/43 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman veljen vaimo on minulle tosi läheinen. Ehkä ennemmin täti kuin käly, kun tuli kuvioihinkin jo minun ollessani teini-ikäinen. Nuoremman veljen vaimo on ulkomaalaistaustainen enkä aina oikein löydä mitään yhteistä hänen kanssaan.

Vierailija
32/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies on mukava ja hyvät välit. Veljeni uuteen naisystävään en ole tutustunut joten sellaiset asialliset välit. Sisarusten kanssa nähdään harvoin.

Vierailija
33/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän puolisoilla on niin isot ikäerot, että ollaan lähinnä asiallisissa väleissä. Puolisomme täyttivät samana vuonna 30,40 ja 50. :)

Vierailija
34/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:09"]

Onpa teillä huonoja välejä :o Veljeni on eronnut n vuosi sitten mutta hyvät välit oli ennen heidän eroaan sekä veljeeni että hänen vaimoonsa ja on edelleen. Olemme aikuisia ihmisiä niin jatkamme ystävinä ja onhan veljen ex lapseni täti samoin kun minä olen heidän lapsensa täti. Siskon miehen olen itse asiassa tuntenut kauemmin kuin siskoni on ja edelleen olemme kavereita. Nämä ihmiset ovat perhettäni. 

[/quote]

Veljesi ex ei kyllä ole lapsesi täti jos et ole saanut häntä exän veljen kanssa :D

Vierailija
35/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:09"]

[/quote]

Veljesi ex ei kyllä ole lapsesi täti jos et ole saanut häntä exän veljen kanssa :D

[/quote]

Meillä ainakin varsinkin lapsena tätien miehet oli setiä ja enojen ja setien vaimot oli tätejä.

Eivät tietenkään virallisesti, mutta puhekielessä ja elämässä kyllä :)

Vierailija
36/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hyvät välit kaikkien sisarusteni puolisoiden kanssa. Ainoan veljeni vaimo on mulle (ja myös siskoilleni) kuin yksi lisäsisar. Ollaan tunnettu kouluajoista lähtien ja pyöritty samoissa porukoissa, oli tosi hienoa, kun alkoi seurustella ja meni naimisiin veljen kanssa.

Myös yksi kolmesta siskostani on naimisissa miehen kanssa, joka on meille kaikille tuttu ja kaveri jo koulusta, mun kanssa oli jopa samalla luokalla. Toisen siskon mies on mulle läheisin, melkein kuin bonusveli. Ollaan samalla alalla ja ymmärretään toisiamme erittäin hyvin, semmoista sielujen sukulaisuutta. Meidän esikoisen kummisetä.

Kolmas sisko asuu vähän kauempana ja tutustunut mieheensä vasta aikuisiällä. Mutta semmoinen kiva, rauhallinen, karhumainen mies, tykkään kovasti ja viihdytään hyvin yhdessä aina kun nähdään.

Niin ja sisarukseni pitävät mun miehestä myös kovasti, on läheinen kaveri mun veljeni kanssa. Kaiken huipuksi äitini (isä on kuollut) pitää paljon vävyistään ja miniästään. Me taidetaan olla poikkeuksellisen sukurakasta porukkaa :).

Vierailija
37/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljellä ei ole tällä hetkellä puolisoa. Miehen siskojen kanssa oon tosi hyvissä väleissä, ne on mulle melkeen kun siskoja. Samoin näiden kälyjen puolisot on mulle rakkaita ja tärkeitä. Ei olla koskaan asuttu samoissa kaupungeissa, eli arjessa ei niin paljon tavata. Soitellaan kuitenkin usein ja vieraillaan puolin ja toisin.

Vierailija
38/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni poikaystävää inhoaan, kun se hakaa pikkubroidia. Velipoika vaan jaksaa puolustaa sitä väkivaltaista junttia. "Marko nyt vaan on sellainen äkkipikainen luonne". Ja hitot. Tekisi mieli antaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
39/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen uudesta hoidosta en halua kuulla sen enempää kun olen tähän asti kuullut. Siskoni miestä en ole ikinä tavannut enkä ole jutellut,fb ssä olen kuvia nähnyt.siskoni asuu ulkomailla eikä käy suomessa.

Vierailija
40/43 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempi velipuoli ja hänellä avovaimo. Emme olleet juuri minkäänlaisissa suhteissa, olimme niin erilaisia ja eri-ikäisiäkin. Koin enemminkin olevani anoppi kuin käly. Velipuoli kuoli nuorena. Kälyyni ei ole minkäänlaista suhdetta. Jostakin kuulin, että on löytänyt uuden miehen. Onnea heille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi