Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä tein ennen lapsia iltaisin?

Vierailija
17.06.2014 |

Lapset ovat olleet koulun loppumisesta lähtien arkipäivät isovanhemmilla hoidossa. Vapaita iltoja on siis ollut paljon. Luppoaikaa on valtavasti. Välillä melkein tylsistyttää, että mitäs tekisi, kun ei ole mitään pakollista ja kivojakin asioita on kerinnt jo tehdä paljon. 

Mitä ihmettä tein ennen lapsia iltaisin. Kiire oli muka koko ajan ja hyvä kun nukkua ehti. Telkkaa ainakin katsoin paljon enemmän, mutta eipä sitä nyt yht'äkkiä viitsi mitään Emmerdalea alkaa katsoa, kun ei normaalistikaan katso.

Lapseton työkaverini aina valittaa kun on niin kiire, kiire. Mihin ihmeeseen hänellä se aika menee (ei opiskele, harrasta mitään säännöllistä, hoida vanhempiaan tms.)?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia olin iltaisin aina töissä...

Kävin päivisin koulussa ja illat töissä.

Vierailija
2/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä lapsettomassa taloudessa ainakin opiskellaan, luetaan ja kirjoitetaan, pelataan lautapelejä, tavataan ystäviä, käydään elokuvissa ja teatterissa, syödään ja juodaan ulkona, liikutaan, tehdään vapaaehtoistyötä ja käydään ottamassa valokuvia. Oma elämäsi kuulostaa aika tylsältä, mutta meillä ei todellakaan olisi aikaa millekään lastenhoidolle. Mukavaa tekemistä olisi paljon enemmän kuin päiviin mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän just on ihanaa kun ei ole kiirettä, vaan voi vaan olla.

Vierailija
4/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:28"]

Sehän just on ihanaa kun ei ole kiirettä, vaan voi vaan olla.

[/quote]

Tämäkin on totta. Tänään en ole esimerkiksi jaksanut vielä puketua, mutta kaipa sitä pitää, että ehtii ostaa juhannuksen safkat. -3

Vierailija
5/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta, mutta nuorinkin on jo 5v. Mä istun vain tietokoneella. Hämärästi muistelen, että ennen lapsia harrastin tätä samaa. Tosin silloin pelasin Simsiä, koska vielä ei ollut nettisivuja siinä määrin kuin nykyään on. Oli vain lähinnä irc missä olin, kun netissä olin.

Kyllä tämä lastenkin kanssa osaa olla välillä tylsää... Joku koliikkivauva pitäisi olla, jos haluaisi, että kiire on.

Vierailija
6/6 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:27"]

Kyllä tämä lastenkin kanssa osaa olla välillä tylsää... 

[/quote]

Eiköhän elämä lasten kanssa ole nimenomaan tylsää. Tai ainakin minusta se olisi, kun lasten jutut eivät yhtään kiinnosta.