Vain muutama onnitteli :(
Taidan poistaa itseni facesta. Mulla oli tossa synttärit ja vain parikymmentä onnitteli. Nolottaa ja surettaa:(
Kommentit (21)
Koska kaikilla muilla onnitteluja on tullu vähintään 50- 100...
Jaa, kuinkahan mun käy ensi viikolla, kun mulla ei FB-kavereita taida olla yhteensäkään tuota kahtakymmentä.
Voihan minäminä. Mä en kestä ihmisiä jotka ei nää maailmassa mitään muuta kuin minä itse, minä, minun, minä. Minua onnitteli vain 20 ihmistä, ja nekin 20 ihan vääriä. Kannattaa lähteä facesta ja alkaa elämään.
Mulla ei enää näy kavereiden synttärit kun facebookkaan padillä. Havahdun vasta sitten, kun joku yhteinen kaveri onnittelee.
No voi vittu. En ole fb:ssä. IRL mua onnitteli 2 ihmistä, HOW sad is that?
Itse hieman suivaannuin, kun paria aivan ykkös ystävää lukuunottamatta fbssä olevat oikeat ystävät kävivät TYKKÄÄMÄSSÄ statuksestani, joss ilmeni että on syntymäpäiväni. Siis tykätään asiasta, mutta ei onnitella?! WTF?!
Hieman kyllä loukkaanuin. Tykkääjät olivat kaikki kuitenkin oikeita ystäviäni ja yleensä onniteltu vähintään puolin ja toisin jos kenellä synttärit.
Mua onnitteli 257 ihmistä, mutta irl tuskin monikaan olis muistanut. Naamatusten sain ehkä 50 onnittelua.
Mua vähän hämmästyttää se, että facessa tutuntutuntutut, jotka joskus oon hyväksynyt onnittelevat synttärinä. Kyllä mua paljon enemmän lämmittää ne lähimpien ohmisten onnittelut ja vielä parempi, jos ne tulevat muuta kautta kuin fb:n. Itse en koskaan onnittele kaukaisimpia kavereita facessa.
Miksi normi-ihmisten syntymäpäiviä pitäisi edes juhlia? Onko syntymäsi maailmankaikkeuden kannalta merkittävä tapahtuma? Muistaako kukaan sinun olemassaoloasi esim. 100-200 vuoden päästä tai sitä myöhemmin?
Onko Suomeen rantautunut imelä syntymäpäiväkulttuuri? Eihän ennen mitään synttäreitä noteerattu? Amerikkaisen firman ideoimaa tämäkin taas. Imelää sokerihuurrutusta. Nyyyyh, jos mua ei onnittelekaan sadat """ystävät"""!
Voivoi, elämä on :-) kai otin kuvia kakusta ja kukista ja kiittelit kaikkia onnittelijoita. Tosiaankin noi synttärit pitää käydä tsekkaan tapahtumista, jos käyttää puhelinta tai padia
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:55"]
Taidan poistaa itseni facesta. Mulla oli tossa synttärit ja vain parikymmentä onnitteli. Nolottaa ja surettaa:(
[/quote]
Vai että "vain parikymmentä"? Sehän on hyvä, että parikymmentä ihmistä on muistanut onnitella. Pitäisi olla tyytyväinen siihen. Jos itseäni tulisi onnittelelemaan parikymmentä ihmistä syntymäpäivänä, se olisi jo suuri saavutus ja parannus nykytilanteeseen. Tosin en ole edes mukana facebookissa tai muissakaan vastaavissa jutuissa.
Hei ap, älä surkuttele liikoja. Mulla ei ainakaan puhelimella facessa käydessä tule mitään muistutusta siitä kenen synttärit on milloinkin. Toisin kuin vaikka padilla tai kannettavalla surffatessa. Eli minullakin menee TODELLA monen kaverin synttärit ohi, jos aamulla käyn vaan nopsaan kurkkaamassa mitä siellä kullakin on asiaa ja puhelin ei siis sitä kerro että tänään olis nyt vaikka sitten ne sun synttärit. Että sori vaan, mutta onnea nyt näin av:n kautta :)
Minä ONNITTELEN nyt sinua, vaikken sinua tunne :-)
Moni ajattelee että naista ei saa onnitella enää kun täyttänyt 20v, muuten se tuntuu pelkältä nolaukselta ja hän tuntee itsensä vanhaksi, eli eivät ole halunneet pahoittaa mieltäsi :D
Hei myöhästyneet synttärionnittelut sulle (vaikken sua tunne...) :)
En ole facebookissa mutta olen ollut. Synttärit oli sunnuntaina ja vain yksi kaveri onnitteli. Ymmärrän että muut ystäväni eivät ole yhtä innokkaita katsomaan kenen synttärit milloinkin mutta hassulta tuntuu kun itse muistaa kortilla milloin mitäkin tapahtumia..
Itse tietenkin onnittelet kaikkia?!
No voi hellanlettas sentään! Mikään ei ole niin naurettavaa kuin se, että aikuiset ihmiset kerjäävät facessa syntymäpäiväonnitteluja. Järkevät ovat tajunneet laittaa syntymäaikansa piiloon.
Miksi et keskittyis niihin, jotka onnitteli? Miksi ihmiset jatkuvasti kääntävät kivatkin asiat näin typeriksi?
ONNEA! :)