Luonnollinen ehkäisy käytössä
Meillä ollut pidempään jo käytössä varmojen päivien laskeminen, perustuen aamulämpöjen mittaukseen, kohdunkaulan tunnusteluun, liman tarkkailuun ja tietysti kalenterin seuraamiseen. Ei-varmojen päivien kohdalla käytössä kumi tai keskeytetty yhdyntä (tämä ei kuitenkaan ihan oviksen lähettyvillä). Mulle ei sovi hormonaaliset ehkäisyt, eikä myöskään kuparikierukka runsaiden kuukautisten takia. Paljon oon perehtynyt aiheeseen ja pidän tätä menetelmää oikein käytettynä!! erittäin varmana. Kuulisin mielellään muidenkin kokemuksia aiheesta :)
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:13"]
meilla keskeytetty yhdynta. eli mies laukeaa sitten ulos.
[/quote]
Viekö samalla roskat?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:45"]Meillä käytetään homeopaattista ehkäisyä. Vasta kaksi lasta joten toimii hyvin.
[/quote]
Voisitko kertoa tästä vähän lisää, alkoi kiinnostaa. Olen kokenut keskeytetyn hieman liian riskialttiiksi, mikään hormonaalinen ei sovellu, eikä kumi tunnu kovin miellyttävältä, joten vaihtoehdot vähän vähissä.
[/quote]
Ota tippa spermaa ja laimenna se suhteeseen C12. Nauti viisi tippaa juuri ennen yhdyntää. Toimii pomminvarmasti kuten muutkin homeopaattiset tuotteet.
[/quote]
Oikeastiko? Mikä on suhteessa c12? Säilytätkö jotain spermapurkkia jääkaapissa vai miten käytännössä hoituu?
[/quote]
Oikeasti. C eli 1 tippa spermaa ja 100 tippaa vettä(tislattua, ettei siinä ole vanhoja muistijälkiä). Teet tuon laimennuksen 12 kertaa(eli otat tipan edellistä laimennusta ja lisäät aina 100 tippaa vettä) ja ravistat joka kerran välissä 12minuuttia. Jos menet laskuissa sekaisin niin se ei haittaa kunhan tulee tuo 12 kertaa 1/100 laimennus.
[/quote]
Ihan varmuuden vuoksi ollaan käytetty hormonikierukkaa, mutta se ei ole pakollinen. Heti kun lopetin tipat ja otatin kierukan pois niin tulin raskaaksi joten uskallan väittää, että homeopatia toimii ehkäisynäkin!
Toimi niin kauan ennen kuin se yksi ja ainoa vahinko pääsi käymään. Silloin tuli poikakaverille tokaistua että nyt saadaan sitten vauva. Niinhän siinä sitten kävikin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:45"]Meillä käytetään homeopaattista ehkäisyä. Vasta kaksi lasta joten toimii hyvin.
[/quote]
Voisitko kertoa tästä vähän lisää, alkoi kiinnostaa. Olen kokenut keskeytetyn hieman liian riskialttiiksi, mikään hormonaalinen ei sovellu, eikä kumi tunnu kovin miellyttävältä, joten vaihtoehdot vähän vähissä.
[/quote]
Ota tippa spermaa ja laimenna se suhteeseen C12. Nauti viisi tippaa juuri ennen yhdyntää. Toimii pomminvarmasti kuten muutkin homeopaattiset tuotteet.
[/quote]
Oikeastiko? Mikä on suhteessa c12? Säilytätkö jotain spermapurkkia jääkaapissa vai miten käytännössä hoituu?
[/quote]
Oikeasti. C eli 1 tippa spermaa ja 100 tippaa vettä(tislattua, ettei siinä ole vanhoja muistijälkiä). Teet tuon laimennuksen 12 kertaa(eli otat tipan edellistä laimennusta ja lisäät aina 100 tippaa vettä) ja ravistat joka kerran välissä 12minuuttia. Jos menet laskuissa sekaisin niin se ei haittaa kunhan tulee tuo 12 kertaa 1/100 laimennus.
[/quote]
Sain kauhean naurukohtauksen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:21"]Kyllä on tehty yksinkertaisesta asiasta monimutkainen. Onko se teidän yhtymisenne enää rakastelua vai pelkkää naintia? Tuntuu kuin eläisitte laboratoriossa mittailiunenne ja kokeiluinenne.
[/quote]
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, jos sanon että minusta yksinkertaista ja vaivatonta? Kuten olen jo todennut aiemmin. Rakastelumme on ihanaa ja parasta mitä missään suhteessa, jolloin käytin hormonaalista ehkäisyä. Nautimme molemmat enemmän kuin koskaan seksistä. Miksi muuten sitä päivittäin ja jopa useita kertoja päivässä harrastaisimme? :D se mikä jollekkin kuulostaa monimutkaiselta, ei toiselle sitä välttämättä ole. Vähän avarakatseisuutta hei..
AP
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:45"]Meillä käytetään homeopaattista ehkäisyä. Vasta kaksi lasta joten toimii hyvin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sain kauhean naurukohtauksen.
[/quote]
Kiitos. Se oli kyhäelmäni tarkoituskin.
:D
Hauskaa kesää!
Femcap on myös hormooniton ehkäisyväline, vähän kuin pessaari
http://www.femcap.se/wp-content/uploads/2011/02/FemCap-folder-finsk.pdf
t: Se donnatest-suosittelija
Mekin käytettiin ja meni ihan hyvin mutta kerran kiima oli liian paha ja nyt on vauva tulossa. Toimi ainakin meillä hyvin niin kauan kuin maltettiin välttää tiettyjä päiviä...
Kyllä se kuule on ehkäisyä, mutta tässä nyky-yhteiskunnassa, jossa lääkefirmat määrittelee mikä on ehkäisyä, niin se nyt vaan on vielä tabu...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:47"]Samoin!
Terveisin rv 16
[/quote]
Oliko sinulla kaikki kyseiset menetelmät (kalenteri, lämmöt, limat, kohdunkaula) käytössä ja niitä tunnollisesti noudatit?
AP
Ap mekin käytettiin tätä. Sitten harrastimme seksiä ilman kumia kun kuukautisten piti seuraavana päivänä alkaa mutta ei alkanutkaan. Jännä juttu miten se ovulaatio siihen kohtaan osui ;) :P Kortsupoika nyt 3v.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:54"]Ap mekin käytettiin tätä. Sitten harrastimme seksiä ilman kumia kun kuukautisten piti seuraavana päivänä alkaa mutta ei alkanutkaan. Jännä juttu miten se ovulaatio siihen kohtaan osui ;) :P Kortsupoika nyt 3v.
[/quote]Olen niin hedelmällinen etten voi keskeytettyäkään yhdyntää käyttää. Olen siis useamman äiti. Ajan kohta mikä vain, se napsahtaa siitä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:54"]Ap mekin käytettiin tätä. Sitten harrastimme seksiä ilman kumia kun kuukautisten piti seuraavana päivänä alkaa mutta ei alkanutkaan. Jännä juttu miten se ovulaatio siihen kohtaan osui ;) :P Kortsupoika nyt 3v.
[/quote]Olen niin hedelmällinen etten voi keskeytettyäkään yhdyntää käyttää. Olen siis useamman äiti. Ajan kohta mikä vain, se napsahtaa siitä.
[/quote]
Kuulostaa hullulta, koska vaikka olisitkin hedelmällinen munasolusi ei voi elää pidempään kuk pari vuorokautta ja siittiöt puolestan labran täydellisissä olosuhteisskin eläneet pisimmillään 7vrk. Joten mahdotontahan se on, että mistä tahansa ajankohdasta raskautuisi...
AP
Niinpä. Oli kortsu tuon 3v pojan kohdalla tai ei, raskaaksi tulin ja olen tullutkin.
Nro 8
Joooooo ap sinuna en luottaisi :)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 14:19"]
Siis kuinka joku jaksaa käyttää noin paljon vaivaa tuollaiseen asiaan? Tuo AP:n kuvaus kuulostaa, niin tylsältä kuin vain voi olla. Ensi kytätään kalenteri, sitten mittari pilluun ja vähän tunnustellaan... Eiköhän siinä vaiheessa ole jo halut hävinneet :)
[/quote]
Mittaatko sinä ruumiinlämpösi pillusta?