mieheni veljen vaimo on raivostuttava tekoälykkö seiväsperse!
Taas sitä joutuu juhannuksen katselemaan, mutta ihan mahdotontahan se on.
Se on niin julmetun täynnä itseään kun se on yliopistokoulutettu ja muita parempi ihminen joku desantti. Kun se tulee juhannukseksi sukumökille, sillä on kassillinen kirjoja mukanaan ja ne on jotain aleksis kiveä ja dikensiä ja muita "laadukkaampia" kirjoja.Kaikki paksuja ja tylisiä ja vierailla kielillä, ei vahingossakaan mitään, mistä voisi esim jutella meidän muiden kanssa (vaikka himoshoppaajaa tms). Sit se istuu varjon puolella terassilla nenä kirjassa ja oikein osoittaa, että ei kiinnosta meidän muiden jutut. Aina se menee yksin sinne varjoon, ei sano mitään , mutta kun se tulee ulos, se pysähtyy ja näkee miten sen katse kiertä kun se etsii näyttävästi itselleen sopivaa koloa. Sen vaatteetkin on kuin burkhaan pukeutuis, aina pitkiä hihoja ja helmoja, ei mitään rentoja mökkiuikkareita ja rantamekkoja niin kuin normaaleilla ihmisillä.
Ja aina se on jäykkä niin kuin ois seiväs työnnetty perseeseen. Teennäisen kohtelias kyllä, mutta ei se jatkuva kiitos ja olehyvä auta mitään jos et ikinä naura etkä hymyile, et osallistu jutteluun tai jos osallistut niin otat ällöttävän opettavaisen äänensävyn ja ryhdyt selittämään, miksi muut on jotenkin väärässä. Camoon hei, tarkoitus on jutella, ei ratkaista ilmastonmuutosta! Ei niillä faktoilla niin ole väliä.
Kertokaa mulle, miten mä jaksaisin sitä taas tän jussin?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:18"]
Tämä oli provo.
[/quote]
Tod. näk. :D
Mutta toisaalta, kateudellahan ei ole mittaa eikä määrää (vie kalat vedestä), joten voihan joku olla noin kade kun katuu, ettei itse ole viitsinyt kuin hengittää ja ehkä ostaa jotain merkkilaukkuja.
Hyvä tuo avauksen alussa oleva desantti-sanan luova käyttö.
[/quote]
Onhan tuossa jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus, että aloittaja onkin olemassa. Onhan noitakin ihmisiä, joiden mielestä on paljon hienompaa teeskennellä, ettei tiedä miten dikhed oikeasti kirjoitetaan. Jos syystä tai toisesta on päätynyt elämässään hautaamaan kynttilänsä maahan ja sitten se vakka vielä päälle, saattaa suhtautua raivokkaasti sellaiseen, joka paitsi on valopää, myös alleviivaa sitä.
[/quote]
Mä kans veikkaan, et mitä suuremmalla todennäköisyydellä alottaja on olemassa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:12"]
Ei ole provo. Tiedän kyllä, miten Dickens kirjoitetaan, mut en jaksa nysvätä oikeinkirjoituksen kanssa, kun se ei asiaan vaikuta.
EIkö siis kukaan osaa tajuta, mimmoinen ilnpilaaja se on kun joku on koko ajan niin korostetun parempi ihminen?
[/quote] Oot siis pa?
Mä oon samanlainen kuin aloittajan kuvaama henkilö. En jaksa kuunnella paskanjauhantaa nokkamukeista tai kurarukkasista. Menen usein juhlissa omiin oloihini lukemaan, kun keskustelu ei mielestäni käsittele oikein mitään tai tarjoa mitään kiinnostavaa tietoa tai ajattelemisen aihetta.
Voi kulta pieni, olet aivan yhtä arvokas ihminen vaikka tykkäätkin shopaholicista etkä dikensistä. Sinun pitäisi vain ymmärtää se.
Edes provot ja sketsit ei vedä vertoja mun miehen veljen avovaimolle. Koulutus: tekniikan lisensiaatti, väitöskirja menee esitarkastukseen elokuussa. Esimerkkejä mökkikäytöksestä: Alasti ruokapöydässä. Sekasaunassa yrittää muiden edessä väkisin ottaa kumppaniltaan suihin. Kieltäytyy lähtemästä järvelle naapurin kanssa, jonka horoskooppimerkissä ja sukunimessä jotain "epäilyttävää". Suihkuttaa Offia lapsen kasvoihin, kun eihän hän lapsettomana voinut tietää. Pelaa korttia kortit vastapelaajiin päin, luulee sytykkeitä käärmeiksi eikä uskalla mennä liiteriin yksin, maistaa hyttyssavun kierukan päästä, lopuksi suosikkini: ihmettelee, miten radio toimii, kun mökillä ei ole sähköä. Vajaaälyinen ihminen.
37 jatkaa: osaan kyllä jutella small talkia kahden ihmisten kanssa, esim. heidän ammattialastaan tms. mutta sinne tänne poukkoileva ryhmäkeskustelu, jota yleensä dominoi joku sosiaalisena itseään pitävä hölösuu, ei kiinnosta minua, sillä keskustelu ei pysy aiheessa riittävän kauaa, että aiheeseen ehdittäisiin vähänkään syventyä, ja toisaalta en yleensä saa suun vuoroa, kun nämä "sosiasliset" henkilöt huutavat päälle.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 13:29"]
Edes provot ja sketsit ei vedä vertoja mun miehen veljen avovaimolle. Koulutus: tekniikan lisensiaatti, väitöskirja menee esitarkastukseen elokuussa. Esimerkkejä mökkikäytöksestä: Alasti ruokapöydässä. Sekasaunassa yrittää muiden edessä väkisin ottaa kumppaniltaan suihin. Kieltäytyy lähtemästä järvelle naapurin kanssa, jonka horoskooppimerkissä ja sukunimessä jotain "epäilyttävää". Suihkuttaa Offia lapsen kasvoihin, kun eihän hän lapsettomana voinut tietää. Pelaa korttia kortit vastapelaajiin päin, luulee sytykkeitä käärmeiksi eikä uskalla mennä liiteriin yksin, maistaa hyttyssavun kierukan päästä, lopuksi suosikkini: ihmettelee, miten radio toimii, kun mökillä ei ole sähköä. Vajaaälyinen ihminen.
[/quote]
Työkavereissani on muutamia tuommoisia henkilöitä.
Nuo jutut on vaan huumoria heille. Valitettavasti toimii pelkästään pienessä piirissä. Töissä ymmärrämme heidän teatteriansa vallan mainiosti, mutta muut ihmiset luulevat näitä oikeasti vajakeiksi. Itse nämä humoristit pitävät sitäkin pelkästään hauskana ja se saa heidät lisäämään kierroksia ja keksimään entistäkin hölmömpiä juttuja.
Itse pidän heitä viihdyttävinä, vaikka olenkin ap:n kuvailema seiväsperse.
Onneksi tämmöiset seiväsperseetkin mahtuvat tuotekehitystiimiin yhtä hyvin kuin muutkin omituiset tyypit.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:18"]
Tämä oli provo.
[/quote]
Tod. näk. :D
Mutta toisaalta, kateudellahan ei ole mittaa eikä määrää (vie kalat vedestä), joten voihan joku olla noin kade kun katuu, ettei itse ole viitsinyt kuin hengittää ja ehkä ostaa jotain merkkilaukkuja.
Hyvä tuo avauksen alussa oleva desantti-sanan luova käyttö.
[/quote]
Onhan tuossa jonkinlainen teoreettinen mahdollisuus, että aloittaja onkin olemassa. Onhan noitakin ihmisiä, joiden mielestä on paljon hienompaa teeskennellä, ettei tiedä miten dikhed oikeasti kirjoitetaan. Jos syystä tai toisesta on päätynyt elämässään hautaamaan kynttilänsä maahan ja sitten se vakka vielä päälle, saattaa suhtautua raivokkaasti sellaiseen, joka paitsi on valopää, myös alleviivaa sitä.
Eikös joku väittänyt tuossa yhdessä julkkisketjussa, että Tuksu oli hyvä koulussa?