Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni veljen vaimo on raivostuttava tekoälykkö seiväsperse!

Vierailija
17.06.2014 |

Taas sitä joutuu juhannuksen katselemaan, mutta ihan mahdotontahan se on.

Se on niin julmetun täynnä itseään kun se on yliopistokoulutettu ja muita parempi ihminen joku desantti. Kun se tulee juhannukseksi sukumökille, sillä on kassillinen kirjoja mukanaan ja ne on jotain aleksis kiveä ja dikensiä ja muita "laadukkaampia" kirjoja.Kaikki paksuja ja tylisiä ja vierailla kielillä, ei vahingossakaan mitään, mistä voisi esim jutella meidän muiden kanssa (vaikka himoshoppaajaa tms). Sit se istuu varjon puolella terassilla nenä kirjassa ja oikein osoittaa, että ei kiinnosta meidän muiden jutut. Aina se menee yksin sinne varjoon, ei sano mitään , mutta kun se tulee ulos, se pysähtyy ja näkee miten sen katse kiertä kun se etsii näyttävästi itselleen sopivaa koloa. Sen vaatteetkin on kuin burkhaan pukeutuis, aina pitkiä hihoja ja helmoja, ei mitään rentoja mökkiuikkareita ja rantamekkoja niin kuin normaaleilla ihmisillä.

Ja aina se on jäykkä niin kuin ois seiväs työnnetty perseeseen. Teennäisen kohtelias kyllä, mutta ei se jatkuva  kiitos ja olehyvä auta mitään jos et ikinä naura etkä hymyile, et osallistu jutteluun tai jos osallistut niin otat ällöttävän opettavaisen äänensävyn ja ryhdyt selittämään, miksi muut on jotenkin väärässä. Camoon hei, tarkoitus on jutella, ei ratkaista ilmastonmuutosta! Ei niillä faktoilla niin ole väliä.

Kertokaa mulle, miten mä jaksaisin sitä taas tän jussin?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:22"]

seiväsperse :D

Ajattele juuri sinun veljesi halusi hänet puolisokseen, respect

[/quote]

Jouduit googlaamaan respect-sanan oikeinkirjoituksen, mutta et tajunnut kopioivasi koko linkin. :D

Vierailija
22/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tongit taustoja, stalkkaat, syytät kiinnostuksen kohteita feikkaukseksi, haukut vaatteita, tarkkailet ja raportoit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:26"]

[/quote]

Jouduit googlaamaan respect-sanan oikeinkirjoituksen, mutta et tajunnut kopioivasi koko linkin. :D

[/quote]

Tai ehkä siinä on huomaavaisesti laitettu linkki vierasperäisen sanan käännökseen? 

Vierailija
24/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa kärsiä mökillänne tämä miehesi veljen vaimo. Mahtaako toivoa, että tulipalo tuhoaisi mökin eikä ensi jussina enää tarvitsisi munankuorilla kävellä miehen veljen vaimon takia.

Vierailija
25/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehen veljen vaimo, ei veljen vaimo.

Vierailija
26/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännäpä kakku toisin päin eli sinä olet se ainut juntti kälysi kaltaisten seurassa. Miten sinä toimisit sellaisessa tilanteessa. Vastaus ei ole, että et tietenkään lähtisi sellaisen porukan kanssa juhannukseksi mökille. Sinä joudut menemään, vuodesta toiseen. Ja koko muu seurue  keskustelee kaikesta muusta kuin shoppailusta tai Salkkareiden viimeisistä kiemuroista. Toisen asemaan asettuminen yleensä kirkastaa ajatuksia, toivottavasti sinunkin.

Vierailija
27/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et valitse itsellesi parempaa seuraa juhannukseksi, kuin  tekoälykkö seiväsperseen..... kun yhtälailla hän on siellä kutsuvieraana kuin sinä. Ehkä hän on  isäntäparille pidetty vieras.

Kun ostat itsellesi oman kesämökin, eipä juuri tuollaisia ongelmia ole ja voit valita vieraat oman makusi mukaan. Miksi olisit toisten nurkissa ja vielä tuollaisessa seurassa, kun kielinystyräsi edustavat aivan muuta.

Vierailija
28/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian läpinäkyvä provo. Harjoittele vielä, niin ensi kerralla ehkä onnistut paremmin.

Vierailija
29/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Tiedän kyllä, miten Dickens kirjoitetaan, mut en jaksa nysvätä oikeinkirjoituksen kanssa, kun se ei asiaan vaikuta.

EIkö siis kukaan osaa tajuta, mimmoinen ilnpilaaja se on kun joku on koko ajan niin korostetun parempi ihminen?

Vierailija
30/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas silmään pistävä avaus. siis silmiini saattuu niin julmetusti tuon luettuani.

wt potenssiin 1000 / porvoo

Vierailija
31/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä kuvitella, miten hän kärsii teidän junttien seassa. Minäkin kärsisin.

Vierailija
32/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustako kirjoitit?

Lohduttaako sinua vähääkään se tieto, että juhannus on minulle aivan yhtä suuri kärsimys sinun ja muiden kaltaistesi seurassa? Onneksi minulla on edes kirjani.

Toisinko sinullekin jotain, vai onkohan joku kioskista ostettu romanttinen romaani sinulle liian vaativa?

Jollakin taitaa olla  tylsää, ehkä juhannuksenakin, kun tällaisia aloituksia näkyy tehtailleen useampiakin.

Vierailija
33/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Minä olen lukenut sekä Dickensiä että Himoshoppaajan käsikirjaa. Osaan muutenkin pitää hauskaa, nauraa tyhmille jutuille ja olla kuin "Ellun kana", mutta minusta löytyy myös se vakavampi ja sivistynyt puoli. Yksi tuttavani tutki kerran yöpöytäkirjojani ja teki niiden perusteella analyysia minusta. Len ymmärrä sellaista lokeroimista. Luen kymmeniä kirjoja vuodessa ja olen kiinnostunut monenlaisista asioista. Luulen, että en ole ainoa laatuani. ;)

Vierailija
34/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä pikku possuja

Vierailija
35/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juottakaa se humalaan ja laittakaa ruokaan kunnon tujaus laksatiivia, ehkä se seiväs siellä perseessä löystyy.

Vierailija
36/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain desantilla tylsää dikensin kanssa:) . Provoilu on kuulkaa taitolaji!

Vierailija
37/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mieltä tämä ihminen on aloittajasta? Fiksu jos on, jättää kertomatta.

Vierailija
38/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kuvaus minusta mieheni sukulaisten mökillä :D

Tänä vuonna vaan en tule sinne, niinkuin en tullut viime vuonnakaan. On nimittäin 'työkiireitä'. Ihan pakko jäädä juhannukseksi kotiin kun on 'ihan pakko saada valmiiksi pari työjuttua'.

Tämäkään ei kuitenkaan miehen sukulaisia miellytä, vaan ei se minua haittaa. Pääasia että en joudu heidän seurastaan kärsimään.

t. seiväsperse :)

Vierailija
39/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:18"]

Tämä oli provo.

[/quote]

Tod. näk. :D

Mutta toisaalta, kateudellahan ei ole mittaa eikä määrää (vie kalat vedestä), joten voihan joku olla noin kade kun katuu, ettei itse ole viitsinyt kuin hengittää ja ehkä ostaa jotain merkkilaukkuja. 

Hyvä tuo avauksen alussa oleva desantti-sanan luova käyttö. 

Vierailija
40/49 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo on desantti

kai se tuomitaan

maanpetturuudesta vankilaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi