Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiittää miestä avusta

Vierailija
22.06.2021 |

Pyysin yhdeltä työkuvioista tutulta mieheltä sparrausapua yhteen projektiin. Hän suostui ja ollaan muutama kerta tavattu aiheen tiimoilta. Projekti valmistui etuajassa ja kun tänään kiitin häntä avusta totesin, ettei nyt sitten olekaan tarpeen sopia uutta tapaamisaikaa, meni hän todella hämilleen ja sanoi, että mielellään puhuisi kanssani vielä muutamastakin muusta aiheesta tai ihan mistä minä vain haluaisin puhua. Ymmärsin olleeni ehkä hieman tyly, joten lopputulema oli sitten se, että menemme huomenna yhdessä syömään. En halua vaikuttaa kiittämättömältä, joten minun olisi varmaankiin syytä tarjota se ateria? Vai mikä olisi sopiva kiitos?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee. Jos nyt kuitenkin lähdettäisiin siitä, että kyseessä on asiallinen työsuhde, eikä tuontyyppisiä odotuksia ole kummallakaan osapuolella.

Vierailija
2/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totuushan on että mies nyt kuvittelee että teillä on jotain sutinaa, luulee teidän olevan menossa treffeille ja harrastavan sen jälkeen seksiä.

Mutta siis ruokien tarjoaminen lienee ihan kohtuullinen kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanallinen kiitos riittää ainakin itselleni. Voit toki ehdottaa ruuan tarjoamista, mutta riippuu miehestä ja tilanteesta, suostuuko hän siihen. Miehellä on varmasti hyvä mieli siitä, että sai olla avuksi projektissa.

Vierailija
4/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee. Jos nyt kuitenkin lähdettäisiin siitä, että kyseessä on asiallinen työsuhde, eikä tuontyyppisiä odotuksia ole kummallakaan osapuolella.

Ai ei vai

Vierailija
5/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi. Elämä on opettanut, ettei se näin suinkaan mene. Ei mies haluaisi tavata ja jutella ”mistä sinä ikinä haluatkaan”, jos ei olisi jokin muu kuin platoninen työkaveruus mielessä.

Vierailija
6/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanallinen kiitos riittää ainakin itselleni. Voit toki ehdottaa ruuan tarjoamista, mutta riippuu miehestä ja tilanteesta, suostuuko hän siihen. Miehellä on varmasti hyvä mieli siitä, että sai olla avuksi projektissa.

Kiitos. Teen näin.

Vierailija
7/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi. Elämä on opettanut, ettei se näin suinkaan mene. Ei mies haluaisi tavata ja jutella ”mistä sinä ikinä haluatkaan”, jos ei olisi jokin muu kuin platoninen työkaveruus mielessä.

Enpä usko. Hän on käsittääkseni naimisissa.

Vierailija
8/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. Hän on käsittääkseni naimisissa.

Ei vaikuta asiaan.

Vierailija
9/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jälleen kerran vastenmielisiä henkisten palstajonnejen kirjoituksia. 

Kiität miestä avusta ja toteat, että puolisosi oli hyvillään siitä, että työkaveri auttoi sinua. 

Siltä varalta, että palstaräkänokat ovat kerrankin oikeassa. 

Vierailija
10/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies komea?

Vierailija
11/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, oletpas epäkohtelias. Etkö ymmärrä kirjoittamattomien sääntöjen päälle yhtään?

Vierailija
12/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa jälleen kerran vastenmielisiä henkisten palstajonnejen kirjoituksia. 

Kiität miestä avusta ja toteat, että puolisosi oli hyvillään siitä, että työkaveri auttoi sinua. 

Siltä varalta, että palstaräkänokat ovat kerrankin oikeassa. 

Ihan selvyyden vuoksi, olen itsekin naimisissa ja puolisonikin on hyvin tietoinen avusta, jota tässä projektissa olen saanut. En nyt muista olenko puolisosta maininnut tälle apua tarjonneelle miehelle, ehkä olen, ehkä en, todennäköisesti kyllä, kun kaikenlaista on juteltu. Ja haluan kyllä välttää kaikenlaisia väärinymmärryksiä asiassa. Tajusin vain miehen reaktiosta, että olin vähän epäkohtelias, tyyliin sainkin sulta nyt kaiken mitä halusin, heippa vaan. Tämän haluan korjata ja säilyttää hyvät välit.

Vierailija
13/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun nainen kiittää avusta jollain lahjalla vaikka viinipullolla niin olen hieman pettynyt etten saanut karvaista kiitosta.

Jep sama. Tuntuu tyhmältä, kun viiniä voin ostaa itsekin Alkosta.

Vierailija
14/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ja lässyn lää.

Vierailija
15/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä ollut ihan vastaavassa tilanteessa, tosin sillä erotuksella, että nainen oli se joka ehdotti ateriaa, kun hän oli saanut minulta tarvitsemansa avun. Meillä oli oikein mukavaa, oletin itsestäänselvästi, että kumpikin maksaa oman osansa, mutta kun tarjoilija kysyi tuleeko laskut samasta vai erikseen, nainen erittäin päättäväisesti sanoi että samasta. Minusta se oli oikein sopiva kiitos avustani. Käytin kuitenkin muutaman illan omaakin aikaani siihen. 

M41

Vierailija
16/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä on ehkä vähän liian elämäm koululaista porukkaa, ei ne pysty samastumaan tuohon tilanteeseen. Siis että jotkut voi olla töissä, eikä edes eronneita! Ja ajattelee muullakin kuin alapäällään!

Vierailija
17/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä ollut ihan vastaavassa tilanteessa, tosin sillä erotuksella, että nainen oli se joka ehdotti ateriaa, kun hän oli saanut minulta tarvitsemansa avun. Meillä oli oikein mukavaa, oletin itsestäänselvästi, että kumpikin maksaa oman osansa, mutta kun tarjoilija kysyi tuleeko laskut samasta vai erikseen, nainen erittäin päättäväisesti sanoi että samasta. Minusta se oli oikein sopiva kiitos avustani. Käytin kuitenkin muutaman illan omaakin aikaani siihen. 

M41

Hienoa, hyvä kuulla asiallisiakin kokemuksia. Alkoi jo itseäkin arveluttaa että mihin oikein olen lupautunut.

Vierailija
18/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tämän ketjun viesteistä on naisten kirjoittamia provoja. Jos molemmat olette naimisissa, niin ei tietenkään voi ajatellakaan mitään intiimiä-

Vierailija
19/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisin tyytyväinen lounaasta. Mammat voisivat lopettaa provoilun.

Vierailija
20/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Hienoa, hyvä kuulla asiallisiakin kokemuksia. Alkoi jo itseäkin arveluttaa että mihin oikein olen lupautunut.

Jos olet ap?, niin kyllä se kuuluu jo hyviin tapoihin tarjota hyvä ateria kiitokseksi työkaverille, jos on auttanut sinua projektissa ja lisää hyvää työilmapiiriä. Ja molemmat saatte hyvän mielen. Minusta se on itsestään selvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi