Ketkä ostaa noita X-tran pizzaraasteita?
Sisältää juustoa vaiin 50%, loput kasvisrasvavalmistetta.
Kommentit (55)
En tiedä, mutta onko tuo tuote jotenkin huono? Eikö maitorasva ole pääsääntöisesti bepäterveellisempää kuin kasvirasva?
Ne, kenellä ei oo varaa ostaa sitä 16€/kg juustoraastetta. Me.
Minäkin ihmettelen ettei tuota tuotetta mainosteta huipputerveellisenä ja ettei se ole kalliimpaa, niin kuin muut "juustonkaltaiset kasvirasvavalmisteet".
Ostettiin viimeksi hinnan takia. Pitsa ei onnistunut, juusto suli ja vetistyi ällöttäväksi. Tuli mieleen pakastepitsa. Ei enää koskaan!
Toivottavasti tekevät saman tutkimuksen xtran kermajuustosta: se on niin puistattavan makuista, että jo syödessä miettii, onko tässä ylipäätään juustoa ollenkaan.
Köyhät! Olen kanssa joskus vahingossa ostanut kun en hiffannut et pizzaraaste ei ole sama kuin juustoraaste. Pahaa..
Ostan joskus Pirkka-emmentalia, kun olen liian laiska raastamaan juustoa itse...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:44"]
En tiedä, mutta onko tuo tuote jotenkin huono? Eikö maitorasva ole pääsääntöisesti bepäterveellisempää kuin kasvirasva?
[/quote]
Maitorasva ei ole epäterveellistä.
Ne jotka ei ole kovin kulinaristeja. Jotkut ei ihan oikeasti maista eroa sen ja parempien juustojen välillä. Itse laitan pizzaan mozzarellaa ja parmesania, ja xtran juusto maistuu minusta ihan kamalalta. Mutta sitten taas vaikka mieheni ei edes huomaa eroa mitä juustoa on, ei se muutenkaan niin välitä kauheasti ruoan mausta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:46"]
Minäkin ihmettelen ettei tuota tuotetta mainosteta huipputerveellisenä ja ettei se ole kalliimpaa, niin kuin muut "juustonkaltaiset kasvirasvavalmisteet".
[/quote]
Oliko tämä vitsi?
Just ostettiin ja hyvät pitsat tuli :)
Joo, minä ostin. Kerran vahingossa. Järkytys oli pitsaa tehdessä kun maistelin tätä "juustoa". Mietin ettei juuston kuulu sulaa suuhun.
Säästän raastamalla itse juuston, en ostamalla raastettua kasvirasvaa.
Minä olen usein ostanut tuota. Teen aina monta pellillistä pizzaa kerralla ja tulisi liian kalliiksi ostaa niitä 15 e/kg maksavia juustoja. Tuo sulaa hyvin uunissa eikä maussakaan ole vikaa. Ja hyvin on maistunut muillekin.
Köyhät, tyhmät, puolisokeat, sairaat ja lihavat.
No jos oikea juusto on kallista kun maksaa 15-16€/kg, niin mitä tuo pizzaraaste sitten maksaa?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:52"]Toivottavasti tekevät saman tutkimuksen xtran kermajuustosta: se on niin puistattavan makuista, että jo syödessä miettii, onko tässä ylipäätään juustoa ollenkaan.
[/quote]
Ei se mikään hesarin tutkimus ole kun pakkausselosteessa selvästi lukee ettei se ole pelkkää juustoraastetta. Reiskan kermajuusto on sitäpaitsi ihanaa!
Oltermanni maksaa 5,99€ kilo, eikö kannattaisi rastaa itse??????
Ne jotka muutenkin valitsee edullisimmat vaihtoehdot? Opiskelijat?