En ymmärrä käsitystä s*eksihelle. Tässä nihkeässä, tunkkaisessa paahteessa ei todellakaan haluta ei sitten yhtään!
Vaikuttaako asiaan että olen sinkku, en tiedä. Mutta ei todellakaan kiinnostaisi ajatus seksistä tässä kuumuudessa! Eihän tässä voi muuta kun maata tuulettimen edessä ja hieroa päähän kylmägeelipussia.
Kommentit (38)
Mä olen käyny vaan maksullisissa, siellä on seksihelle eikä kitinää.
Vierailija kirjoitti:
kuka jaksaa haisevaa pillu lipitellä näin helteellä lespotko?
Joo, todella kiihottavaa kun värkki haisee kuin auringonpaisteeseen unohtunut sillivati.
Vierailija kirjoitti:
Helteillä voi katsella vähäpukeisia naisia ja se saattaa kiihottaa joitakin. Siitä nimitys seksihelle.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla perusteella Afrikassa ei sitten pitäisi syntyä lapsia juuri ollenkaan, kun siellä on ympäri vuoden kuuma. Afrikan maista kuitenkin löytyvät maailman korkeimmat lapsiluvut.
Ja ra iskaus
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ei muuta haluttaisikaan kuin seksiä (uimisen ja rannalla hengailun lisäksi).
Halut on normaalistikin kovat, mutta nyt ihan sekopäiset.T: myös sinkkunainen
Taidan tietää mistä puhut. Mä olen sanonut naiselle että jos voisin niin antaisin osan haluistani sinulle. Mulle jäisi tarpeeksi vaikka antaisin ihan reippaasti paljon. Onneksi tuo helle ei yllä tänne asti. Huh tää sinkkuus on pitkän hyvän jutun jälkeen vaikeaa. Tai menihän se juttu lopussa huonoksi. Siksi se loppuikin.
Itselläni taas päin vastoin!
Inhoan helteitä ja kuumuutta, mutta silti p^nettaa nyt koko ajan. En käsitä, varmaan selityksenä kehon ja hormoonien tmv. käyminen ylikierroksilla.
Uneksin koko ajan jämäkästä, hiestä kosteasta p^niksestä ja kuinka kiihottavaa olisi vaikka sekstailla rantavedessä tai jossain pusikossa. Öisinkin näen pelkkiä seksiunia.
28: olen naimisissa ja 37 v. ja melko kiimainen muulloinkin. :)
Minä ymmärrän. Ja mieheni ymmärtää myös, joten aika hikistä aikaa meille 😉
Kävin päivemmällä rannalla ja siellä oli kyllä niin pikku pikku bikiniä tiukoilla teinimisuilla, isoryntäisillä äitiliineillä ja arvokkaan sensuelleilla täti-ihmisillä, että kyllä minusta tämä seksihelteestä menee helposti. Itse akti pitää vaan ajoittaa vähän viileämpään vuorokaudenaikaan tai vaikka vilpoisaan järviveteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyny vaan maksullisissa, siellä on seksihelle eikä kitinää.
No jos ei muualta saa ja kehtaa vielä leuhkia sillä
Laitettiin lapsi hoitoon ja mentiin miehen kanssa mökille tarkoituksena harrastaa seksiä rauhassa kerrankin, hyvin pitkästä aikaa. Kun päästiin perille, oli niin hirvittävän kuuma, että kumpikin totesi, että mieluummin ei kiitos sittenkään, odotetaan, että säät viilenevät.
Seksihelle on ihan todellinen ilmiö.
Terveisin hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Laitettiin lapsi hoitoon ja mentiin miehen kanssa mökille tarkoituksena harrastaa seksiä rauhassa kerrankin, hyvin pitkästä aikaa. Kun päästiin perille, oli niin hirvittävän kuuma, että kumpikin totesi, että mieluummin ei kiitos sittenkään, odotetaan, että säät viilenevät.
Surullista kuultavaa:(
Myös säälin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuultavaa:(
Myös säälin.
Ei tarvitse sääliä. Tässä iässä ja naimisissa ollessa on ehtinyt harrastaa seksiä niin monta kertaa, ettei sen 'saaminen' ole juttu eikä mikään. Varsinkaan väkisin tuherrettuna, kun kumpikaan ei halua, kun olo on tukala kuumuuden vuoksi. Hyvä että tässä pystyy istumaan hiljaa paikallaan ilman, että kovasti kärsii.
Juu. Kaikki energia (se vähä, mitä tässä kuumuudessa ylipäätään on), menee ihan vaan tästä helteestä selviämiseen. Kaksi tuuletinta ja silti kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteillä voi katsella vähäpukeisia naisia ja se saattaa kiihottaa joitakin. Siitä nimitys seksihelle.
On kyllä jonkin luokan ihme jos pyylevä suomimamma vähissä vaatteissa päivänvalossa kiihottaa...[/q
Älä nyt; ”kehopositiivinen” suomimamma on parempi😉😀
Tämä. Heräsin tossa päivällä ja panetti jo niin hemmetisti aamukahvia juodessa hikisenä. Vedin käteen 40min ja sitten annoin itseni laueta.