Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä käsitystä s*eksihelle. Tässä nihkeässä, tunkkaisessa paahteessa ei todellakaan haluta ei sitten yhtään!

Vierailija
22.06.2021 |

Vaikuttaako asiaan että olen sinkku, en tiedä. Mutta ei todellakaan kiinnostaisi ajatus seksistä tässä kuumuudessa! Eihän tässä voi muuta kun maata tuulettimen edessä ja hieroa päähän kylmägeelipussia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on naisilla niin vaikeaa kun kuun ja tähtien pitää olla just eikä melkeen. Miehen vähintään malli joka kuiskailee jotain imelää. Lämpötilankin kanssa näyttää olevan vaikeaa. 

Miehelle riittää kun näki päivällä hyvän pepun.

Tämä. Heräsin tossa päivällä ja panetti jo niin hemmetisti aamukahvia juodessa hikisenä. Vedin käteen 40min ja sitten annoin itseni laueta.

Vierailija
22/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyny vaan maksullisissa, siellä on seksihelle eikä kitinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka jaksaa haisevaa pillu lipitellä näin helteellä  lespotko?

Joo, todella kiihottavaa kun värkki haisee kuin auringonpaisteeseen unohtunut sillivati.

Vierailija
24/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteillä voi katsella vähäpukeisia naisia ja se saattaa kiihottaa joitakin. Siitä nimitys seksihelle.

Juuri näin.

Vierailija
25/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteella Afrikassa ei sitten pitäisi syntyä lapsia juuri ollenkaan, kun siellä on ympäri vuoden kuuma. Afrikan maista kuitenkin löytyvät maailman korkeimmat lapsiluvut.

Ja ra iskaus

Vierailija
26/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ei muuta haluttaisikaan kuin seksiä (uimisen ja rannalla hengailun lisäksi).

Halut on normaalistikin kovat, mutta nyt ihan sekopäiset.

T: myös sinkkunainen

Taidan tietää mistä puhut. Mä olen sanonut naiselle että jos voisin niin antaisin osan haluistani sinulle. Mulle jäisi tarpeeksi vaikka antaisin ihan reippaasti paljon. Onneksi tuo helle ei yllä tänne asti. Huh tää sinkkuus on pitkän hyvän jutun jälkeen vaikeaa. Tai menihän se juttu lopussa huonoksi. Siksi se loppuikin.

Vierailija
27/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taas päin vastoin! 

Inhoan helteitä ja kuumuutta, mutta silti p^nettaa nyt koko ajan. En käsitä, varmaan selityksenä kehon ja hormoonien tmv. käyminen ylikierroksilla.

Uneksin koko ajan jämäkästä, hiestä kosteasta p^niksestä ja kuinka kiihottavaa olisi vaikka sekstailla rantavedessä tai jossain pusikossa. Öisinkin näen pelkkiä seksiunia.

Vierailija
28/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

28: olen naimisissa ja 37 v. ja melko kiimainen muulloinkin. :)

Vierailija
29/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Ja mieheni ymmärtää myös, joten aika hikistä aikaa meille 😉

Vierailija
30/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin päivemmällä rannalla ja siellä oli kyllä niin pikku pikku bikiniä tiukoilla teinimisuilla, isoryntäisillä äitiliineillä ja arvokkaan sensuelleilla täti-ihmisillä, että kyllä minusta tämä seksihelteestä menee helposti. Itse akti pitää vaan ajoittaa vähän viileämpään vuorokaudenaikaan tai vaikka vilpoisaan järviveteen.

Vierailija
31/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyny vaan maksullisissa, siellä on seksihelle eikä kitinää.

No jos ei muualta saa ja kehtaa vielä leuhkia sillä

Vierailija
32/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos.

Vierailija
33/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin lapsi hoitoon ja mentiin miehen kanssa mökille tarkoituksena harrastaa seksiä rauhassa kerrankin, hyvin pitkästä aikaa. Kun päästiin perille, oli niin hirvittävän kuuma, että kumpikin totesi, että mieluummin ei kiitos sittenkään, odotetaan, että säät viilenevät.

Vierailija
34/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihelle on ihan todellinen ilmiö.

Terveisin hopeakettu.

Vierailija
35/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitettiin lapsi hoitoon ja mentiin miehen kanssa mökille tarkoituksena harrastaa seksiä rauhassa kerrankin, hyvin pitkästä aikaa. Kun päästiin perille, oli niin hirvittävän kuuma, että kumpikin totesi, että mieluummin ei kiitos sittenkään, odotetaan, että säät viilenevät.

Surullista kuultavaa:(

Myös säälin.

Vierailija
36/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista kuultavaa:(

Myös säälin.

Ei tarvitse sääliä. Tässä iässä ja naimisissa ollessa on ehtinyt harrastaa seksiä niin monta kertaa, ettei sen 'saaminen' ole juttu eikä mikään. Varsinkaan väkisin tuherrettuna, kun kumpikaan ei halua, kun olo on tukala kuumuuden vuoksi. Hyvä että tässä pystyy istumaan hiljaa paikallaan ilman, että kovasti kärsii.

Vierailija
37/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kaikki energia (se vähä, mitä tässä kuumuudessa ylipäätään on), menee ihan vaan tästä helteestä selviämiseen. Kaksi tuuletinta ja silti kuuma.

Vierailija
38/38 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteillä voi katsella vähäpukeisia naisia ja se saattaa kiihottaa joitakin. Siitä nimitys seksihelle.

On kyllä jonkin luokan ihme jos pyylevä suomimamma vähissä vaatteissa päivänvalossa kiihottaa...[/q

Älä nyt; ”kehopositiivinen” suomimamma on parempi😉😀