En saa unta. Outo tunne et jotain tapahtuu.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 02:00"]
Tuli mieleen voisiko johtua siitä ,että pe on ollut täysikuu? Jotkut sanovat, että se voi vaikuttaa viikonkin. Jotkut menee siitä sekaisin.
[/quote]Niin. Verikuuhan se...
Mulle tuli karmaiseva olo, kun luin ensin että Oulukin on nyt sijoittanut Fennovoimaan (josta yli kolmannes on venäjän valtion Rosatomin omistuksessa). Heti perään luin uutisen, kuinka Venäjä on yhtäkkiä alkanut vaatia Ukrainalta etukäteismaksuja ja huomattavaa korotettua hintaa kaasusta. Ja muistattehan kuinka Ukraina muutama vuosi sitten hytisi pakkasessa, kun Venäjä päätti sulkea kaasuhanat vähäksi aikaa. Kohta on Suomikin Venäjän armoilla. Selkäpiitä karmii.
jaaha, tässä taiskin olla tarpeeksi Av:ta.
Outo tunne johtuu siitä, että sulla on paskahätä ja alitajuisesti tiedostat ulostavasi yöllä allesi oikein kunnon ripuliroiskeet. Et kuitenkaan mene vessaan ja torju vahinkoa vaan päinvastoin blokkaat suolesi varoittelun pois tietoisuudestasi, sillä nautit tapahtuvasta mutta et halua sitä itsellesi myöntää. Sinussa on paljon tunnelukkoja ja padottuja tunteita ja mielihaluja. Itsetutkiskelun paikka.
Minullakin on outo tunne ja se liittyy juuri Venäjään.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 02:08"]Mulla on vahva tunne, mut en halua sanoa sitä. En halua uskoa. Ollut jo pitkään olo, että toi Ukrainan kriisi on vasta alkusoittoa.
[/quote]
Ukrainan kriisi on kylläkin jatkosoittoa kuvittelee ko pieni pääsi että olisi jotenkin yllättävä? HE ovat tämänkin junailleet, HE jotka omistavat maailman.
Hupsan porukka yrittää lietsoa joukkossa paniikkikohtausta.
Siinä sitten ihmetellään otsikoita aamulla kun akkoja on seonnut yhtäaikaa pitkin Suomea.
Onnea yritykseen.
Mulla on vahva tunne, mut en halua sanoa sitä. En halua uskoa. Ollut jo pitkään olo, että toi Ukrainan kriisi on vasta alkusoittoa.