Tuure Kilpeläinen - armotonta p*skaa
Oksettava ääni, tylsät wannabe lattarimusat mitkä on ripulimaiselle suomi-iskelmälle tuttuja, sanatkin täyttä tuubaa. Kuka tätä kuuntelee ja miksi? Älkää alkako nillittää makuasioista vaan kertokaa kunnon perustelut.
Kommentit (52)
Nyt ihan ap:n suosituksesta kokeilin ensimmäistä kertaa altistaa korvani tälle supertähdelle ja olen kyllä noiden aikaisemmin linkattujen biisien jälkeen täysin samaa mieltä. Tämä jäätävä paska kuulostaa suunnilleen siltä, kuin Mamba yrittäisi kopioida Jätkäjätkiä ja GG-Caravania.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:35"]
Nyt ihan ap:n suosituksesta kokeilin ensimmäistä kertaa altistaa korvani tälle supertähdelle ja olen kyllä noiden aikaisemmin linkattujen biisien jälkeen täysin samaa mieltä. Tämä jäätävä paska kuulostaa suunnilleen siltä, kuin Mamba yrittäisi kopioida Jätkäjätkiä ja GG-Caravania.
[/quote]Ai Mamba on paskaa vai
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:38"]
Ai Mamba on paskaa vai
[/quote]
Ahahaha. Tuure Kilpeläisen suosio on nyt aika tyhjentävästi selitetty.
Olen aina ajatellut, että kun ei ole mitään hyvää sanoituksissa, sävellyksissä eikä laulutaidossa, niin miksi ja kuka näitä ostaa? Ei tajua.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:42"]
Olen aina ajatellut, että kun ei ole mitään hyvää sanoituksissa, sävellyksissä eikä laulutaidossa, niin miksi ja kuka näitä ostaa? Ei tajua.
[/quote]Kuka ostaa Metallikaa, U2, 50snt vaikka niissä ei oo mitään hyvää
Radiossakin kuuluttaja huomasi Kilpeläisen Ystävänpäivä-biisin soitettuaan, että biisihän on aivan suora kopio:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 08:44"]
Radiossakin kuuluttaja huomasi Kilpeläisen Ystävänpäivä-biisin soitettuaan, että biisihän on aivan suora kopio:
[/quote]
Ihanaa että Carlos Santana on kääntänyt Tuuren laulun englanniksi ja ottanut ohjelmistoonsa!
Ihmettelin, että kuka epävireinen siellä telkussa muka laulaa. ihan karseeta, mutta tollasta se suomimusa on. Ihan karseeta ja niin on moni muukin "artisti". Epävireistä kailotusta ja tuskaiset sanat sekä melodia syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuuntelen! Tykkään kovasti juuri tuosta lattari/mustalaismusatunnelmasta.
Sulla sit ei taida olla sävelkorvaa...
Mitä huonompaa niin sen parempaa - eihän suomalaiset ole edes musikaalista kansaa kuten esim britit. Myös saksalainen musa ihan karseeta.
Taitaa olla aika nuorta väkeä täällä kommentoimassa? Kuunnelkaa te vaan Sannia.
En nyt ihan nuori ole kun lapsikin on 25 v.
Tapio Rautavaara oli hyvä laulaja. Karismaattinen.
Sori mutta pitäisikö tällainen "artisti" tietää googlettamatta? :D
Ap on wannabe Tuure. Ja siihen se jää.
Kaveri on kova Tuure-fani, joka pakotti mknut keikalle. Artisti esiintyi hikisenä kainalokarvoineen pelkkä liivi yllään. Hyi olkoon. No näköjään iskee täysin viisikymppisiin naisihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on kova Tuure-fani, joka pakotti mknut keikalle. Artisti esiintyi hikisenä kainalokarvoineen pelkkä liivi yllään. Hyi olkoon. No näköjään iskee täysin viisikymppisiin naisihmisiin.
Oho! On sillä yleensä ollut myös housut jalassa, mutta nyt on muuttanut tyyliä. Pitääpä mennä taas keikalle DBTL:in.
t.tuure