Tuure Kilpeläinen - armotonta p*skaa
Oksettava ääni, tylsät wannabe lattarimusat mitkä on ripulimaiselle suomi-iskelmälle tuttuja, sanatkin täyttä tuubaa. Kuka tätä kuuntelee ja miksi? Älkää alkako nillittää makuasioista vaan kertokaa kunnon perustelut.
Kommentit (52)
Tuure on ihana! Hoosianna ja autiosaari ovat lemppareitani. Miehellä on uskomattoman taivaallinen ääni - jos joskus kuolen, haluan että hänen laulunsa soivat hautajaisissani. <3
Vierailija kirjoitti:
Yks tittelituure koko jätkä
Sasse! Ihme kekkeruusi kyä.
Wannabe' kiertolaisromantiikka' touhua , jotensakin huivikaulassa laukava mies helyineen on vähän korni näky. Siis poikanen..
Luoja varjelkoon miten epävireisesti veti juuri Albatrossin Nenäpäivä-konsertissa. Juuri ja juuri onnistui pihisemään laulun muutenkin ulos, hilkulla onnistui äänitarkkailija ajamaan edes jonkunlaisen äänen ulos. Huh huh.
Palstan julkkisvihaaja taas vauhdissa. 46 kommenttia joista 85% vastaillut itse itselleen.
Karmea karavaanari jonka mannemaiset elkeet aiheuttavat myötähäpeää!
Ei jatkoon! Setämies!
Ihana Tuure, ihanan erilainen. Vaeltava aave on lempibiisini.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:42"]
Olen aina ajatellut, että kun ei ole mitään hyvää sanoituksissa, sävellyksissä eikä laulutaidossa, niin miksi ja kuka näitä ostaa? Ei tajua.
Kuka ostaa Metallikaa, U2, 50snt vaikka niissä ei oo mitään hyvää
Miten joku kestää kuunnella yhtäkään Cheekin "biisiä"
Rätätätätätäääääääääääääääääääääääääää!
' kiertolaisromantiikka' touhua , jotensakin huivikaulassa laukava mies helyineen on vähän korni näky. Siis poikanen.. Niin, ja se hattu peittämässä kaljua. Jonkin sortin keittiö psykologi yrittää olla. Lässyn, lässyn hemmo. Rakastaa liikaa omaa ääntään ja haluaa olla kokoajan äänessä. Ainakin Vain Elämää ohjelmasta siitä sai sen vaikutelman. Valitettavasti Radio Suomi soittaa joka päivä tuon tyypin biisin; kanava vaihtuu!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika nuorta väkeä täällä kommentoimassa? Kuunnelkaa te vaan Sannia.
Sanni laulaa luonnostaan myös matalalta - matalammalta kuin Tuula eiku siis Tuire. Äash , siis mikä Tuuri se nyt onkaan.
En minä ainakaan näin innokkaasti lähtisi katsomaan jotain housutonta viiskymppistä. Noh.. Huvinsa kullakin. 😁