Kauanko seurustelitte ennen kuin muutitte yhteen?
Kommentit (36)
Epävirallisesti noin 1kk. Virallisesti 11kk.
Lapsia yksi. Ikä 6v.
Eksän kanssa seurusteltiin 1,5 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Sitten ehdittiinkin asua yhdessä noin 3 vuotta. Lapsia ei ole
3 vuotta. Nyt asuttu yhdessä 5 vuotta ja eka lapsi syntyi.
Noin 5 kk seurusteltiin ennenkuin mies muutti kokonaan luokseni. Periaatteessa asui jo noin 2,5 kuukauden jälkeen luonani. Lapsia ei ollut silloin.
Olimme olleet naimisissakin jo pari vuotta, kun muutimme yhteen. Ei yhteisiä lapsia.
Tapaamisesta "seurusteluun" meni 4kk ja pari viikkoa myöhemmin käytännössä asuttiin viikonloput ja lomat yhdessä. Itse olin töissä toisella paikkakunnalla.
Viralliseen osoitteenmuutokseen ja työpaikkakunnan asunnosta luopumiseen meni pari vuotta.
Oltiin +/- 30v, ei lapsia kummallakaan.
Viralliseen muuttopäivään tuli seurustelua täyteen kaksi päivää vaille vuosi. Todellisuudessa muutettiin yhteen kyllä jo pari kuukautta aiemmin. Ei lapsia, vieläkään :(
3kk tapaamisen jälkeen epävirallisesti, virallisesti 6kk. On ihmeellistä, miten jonkun ihmisen kanssa kaikki vaan sujuu kuin itsestään. Vuosi seurustelun alkamisesta ja kaikki on edelleen ihan täydellistä. Taino on meillä ongelmiakin, mutta ne eivät liity suhteeseen ja niistä selvitään yhdessä.
Yhteen muutettiin virallisesti 1vuosi ja 2kk seurustelun alkamisesta. Nyt viisi vuotta yhdessä ja toinen lapsi tulossa :)
Ex-miehen kanssa alle vuorokauden, muutimme heti tavattuamme yhteen. 2 lasta.
Nykyisen kanssa 4kk, 2 lasta
Yhdessä oltiin oltu n. 2,5 vuotta. Ei lapsia.
Vuoden. Minulla yksi lapsi ja miehellä kaksi. n. puolen vuoden jälkeen nukuttiin kaikki yöt jo yhdessä ja lapset ehdottivat yhteenmuuttoa, koska se olisi niin hauskaa. :D Nyt ollaan jo oltu monta vuotta naimisissa.
Varoitus kaikille: Älkää muuttako liian nopeasti yhteen!!! Tein sen virheen nuorempana. Tosi rakastuneena muutin 2kk seurustelun jälkeen poikaystävän kanssa yhteen ja hän paljastui mustasukkaiseksi hulluksi narsistiksi, josta kesti kaksi vuotta päästä eroon.
Kolmisen vuotta seurusteltiin ennen yhteen muuttoa, ikää silloin 19. Lapsia ei ollut ja lähes tulkoon heti tulin paksuksi, kun saman katon alle päästiin asumaan :D ikää meillä on nyt 25 ja yhdessä edelleen ja lapsi numero 2 matkallansa. Yhdessä olemme olleet nyt siis 8 ja puoli vuotta :)
Vuoden, ei lapsia.