Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä tehdä koko ajan, laiskalle ja itsekkäälle kumppanillenne ruokaa?

Vierailija
22.06.2021 |

Minä meinaa kyllä saada raivarin.

Hän syö yksin esim. karkit, naksut, poksut, perunalastut, jugurtit, hedelmät, pullat jne. mutta sitten kun minä teen niin katsoo että minun kuuluu olla hänen kotiorjansa, joka vääntää tortillat, pitaleivät, salaatit, sallaattikastikkeet jne. Kun hän tekee ruokaa niin ruuan runko on uuniin laitettavat ranskanperunat ja kylkeen jotain ja ilman kastiketta.

Sieppaa taas niin tottavie.

Uskomatonta mutta syöminen ja ruuanlaitto on meidän suhteen suurin kompastuskivi:(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä AP:n mielikuvituspuolison sukupuolta edes kerrottu, mutta tietysti se on mies. Koska mies söi -juttuja ei vielä olekaan ollut palstalla tarpeeksi.

Vierailija
22/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on ihana mies (16 vuotta jo!) ja kokkaan oikein mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee. Meillä on niin erilaiset ruokavaliot, mies ei itse tykkää kokata ollenkaan, eli vetovastuu jäisi kokonaan minulle. Minä olen kasvissyöjä ja hän sekasyöjä. Mies tykkää myös tilata noutoruokaa tai kaupan valmisruokaa, sekä voileipiä ja jugurtteja jne. Minä taas olen pienempituloisempi, joten teen ruokaa mieluummin pääasiassa alusta alkaen itse ja panostan ruoan terveellisyyteen. Toimii hyvin näin, ja molemmat tyytyväisiä. Toki välillä kokataan yhdessä jotain spessua ja minäkin tilaan viikonloppuisin noutoruokaa.

Teillä on asiat hienosti. Onnittelen.

Imettelen että mikä ihme kumppaniani oikein vaivaa? Hiukan vaikuttaa siltä että hän on kade aina siitä mitä minä haluan syödä, uskomatonta. 

ap

Vierailija
24/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää tehdä jo laiskalle ja itsekkäälle itselleni.

Miksi teet? Tai miksi edes olette yhdessä? Ja mitä ovat poksut, jotka hän syö?

Vierailija
25/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Miksi oletetaan että tämän aloituksen esimerkkitapaus on mies?

Heteropari on todennäköisin vaihtoehto, ja tämä on naisvaltainen palta.

Vierailija
26/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u kun tämä kumppani ei keksi edes mitään täytettä pitaleipäänsä, vaan minun pitää olla sitäkin holhoamassa.

ap

Vierailija
27/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vi**n väsynyt tähän:(

Tilaan kohta korvakuulokeradiot ja kuljen kaiken aikaa ne päässäni:(

ap

Vierailija
28/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi**u kun tämä kumppani ei keksi edes mitään täytettä pitaleipäänsä, vaan minun pitää olla sitäkin holhoamassa.

ap

Nyt lähdet ap ulos arskaa ottamaan. Kyllä se mies pysyy elossa ilman sinuakin. Kokeile.

Vierailija
29/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet jos se sinua ärsyttää? Lopeta ja sano sille aikuiselle lapselle että tekee välillä itsekin jotain.

Vierailija
30/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vi**n väsynyt tähän:(

Tilaan kohta korvakuulokeradiot ja kuljen kaiken aikaa ne päässäni:(

ap

Sen jälkeenkö puoliso ei enää pysty syömään sapuskojasi? Kiitos vinkistä.

Vierailija
31/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet?

Oletetaan etten tekisi. Jatketaan siitä? Mitä minä söisin? Menisin ravintolaan syömään. Ostaisin lihapiirakoita ja lämmittelisin niitä? Pussikeittoja , nuudeleista?

ap

Vaikka niin. Kyllä niillä pari kuukautta pärjää, ja siinä ajassa ero onkin jo hoidettu ja oma kämppä katsottuna. Sitten voit keskittyä tekemään ruokaa vain itsellesi.

En koskaan suostu syömään eineksiä. Makkara ainut.

ap

Vierailija
32/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että saat kumppaniasi innostumaan ruoanlaitosta, jos hänelle nyt vaan kelpaavat ranet ja ribsit. Voisiko hän tehdä jotain muuta? Jos sinulla on vetovastuu lähes päivittäin aterioista, voisiko hän hoitaa esim. pyykkihuollon ja pääosan siivouksesta? Tai muita kotitöitä tai lasten kuskauksia, mitä teidän taloudessa on?

Meilläkin minä hoidan ruoat (koska osaan ja haluan) mutta ukko tekee kyllä niin paljon muuta, ettei sitä voi laiskaksi tai itsekkääksi moittia. Aina varmistaa, että minulla on kaikki hyvin eikä laske omia vaivojaan meidän yhteisissä hommissa.

Vierailija
33/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet?

Oletetaan etten tekisi. Jatketaan siitä? Mitä minä söisin? Menisin ravintolaan syömään. Ostaisin lihapiirakoita ja lämmittelisin niitä? Pussikeittoja , nuudeleista?

ap

Eroat ja syöt mitä ikinä mieles tekee. 

Vierailija
34/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyttää tehdä jo laiskalle ja itsekkäälle itselleni.

Miksi teet? Tai miksi edes olette yhdessä? Ja mitä ovat poksut, jotka hän syö?

En minä tiedä mitä on. En ole kaupasta ostettavien naposteltavien asiantuntija. Mitä niitä nyt on.

ap

Vierailija
35/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen patalaiska keittiössä. Kun laitan ruokaa niin lähes aina nakkikeitto tai kalaruokaa tai salaatti. Puolisoni sitten kokkaa ja leipoo ja taituroi lähes aina kaikenlaisia herkkuja.

Vierailija
36/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on, mutta ei tuossa niinkään ihmetyttäisi ruokien kohtalo, vaan se, miksi ihmeessä kenelläkään olisi puoliso, jota itsekin kutsuu laiskaksi ja itsekkääksi.

Vierailija
37/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että saat kumppaniasi innostumaan ruoanlaitosta, jos hänelle nyt vaan kelpaavat ranet ja ribsit. Voisiko hän tehdä jotain muuta? Jos sinulla on vetovastuu lähes päivittäin aterioista, voisiko hän hoitaa esim. pyykkihuollon ja pääosan siivouksesta? Tai muita kotitöitä tai lasten kuskauksia, mitä teidän taloudessa on?

Meilläkin minä hoidan ruoat (koska osaan ja haluan) mutta ukko tekee kyllä niin paljon muuta, ettei sitä voi laiskaksi tai itsekkääksi moittia. Aina varmistaa, että minulla on kaikki hyvin eikä laske omia vaivojaan meidän yhteisissä hommissa.

Tämä on hyvä neuvo. Puoliso voi vastata kokonaisuudessaan jostakin muista hommista ja sinä kannat päävastuun ruokahuollosta. Olettaen siis, että hän suostuu tekemään yhteisiä kotitöitänne. Jos ei suostu, niin ukko luiskaan.

Vierailija
38/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuosta miehestä tekee sitten sellaisen, että haluat kaikesta huolimatta hänen kanssaan? Itsekkäät ihmiset eivät sovi ylipäätään sovi parisuhteeseen, koska eivät osaa kompromisseja ja ottaa toisia huomioon. Nuorempana/tyhmempänä olin kanssa tommoisen mieslapsen kanssa, kunnes tajusin, että ei h*lvetti, miksi kestän tuommoista menoa kun voin yhtä hyvin etsiä itselleni henkisesti kypsän miehen, joka osallistuu kotitöihin ja ottaa mut muutenkin huomioon. 

Vierailija
39/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitaleivätkään ei sitten onnistuneet. Ei tullut sitä taskua. Olen aina ihmetellyt, kun toinen pellillinen yleensä onnistuu paremmin ja nyt sitten kohotin pidempään, jos syy olisi siinä. No nyt ei sitten kumpikaan kohonnut "taskuksi" uunissa.

Ihan käyttökelpoisia ne on siitä huolimatta. Se tasku pitää vaan leikata siihen.

Simmottiin.

ap

Vierailija
40/44 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tämä on, mutta ei tuossa niinkään ihmetyttäisi ruokien kohtalo, vaan se, miksi ihmeessä kenelläkään olisi puoliso, jota itsekin kutsuu laiskaksi ja itsekkääksi.

En sentään hauku puolisolleni päin naamaa:)

Sitäpaitsi kaikilla on omat virheensä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi