Ärsyttääkö teitä tehdä koko ajan, laiskalle ja itsekkäälle kumppanillenne ruokaa?
Minä meinaa kyllä saada raivarin.
Hän syö yksin esim. karkit, naksut, poksut, perunalastut, jugurtit, hedelmät, pullat jne. mutta sitten kun minä teen niin katsoo että minun kuuluu olla hänen kotiorjansa, joka vääntää tortillat, pitaleivät, salaatit, sallaattikastikkeet jne. Kun hän tekee ruokaa niin ruuan runko on uuniin laitettavat ranskanperunat ja kylkeen jotain ja ilman kastiketta.
Sieppaa taas niin tottavie.
Uskomatonta mutta syöminen ja ruuanlaitto on meidän suhteen suurin kompastuskivi:(
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä on, mutta ei tuossa niinkään ihmetyttäisi ruokien kohtalo, vaan se, miksi ihmeessä kenelläkään olisi puoliso, jota itsekin kutsuu laiskaksi ja itsekkääksi.
En sentään hauku puolisolleni päin naamaa:)
Sitäpaitsi kaikilla on omat virheensä.
ap
Usein siitä on enemmän hyötyä kuin kerätä kiukkua niin kauan että kaikki alkaa ärsyttää.
Uskon, että ärsyttää. Meilläkään ei mies kokkaa, koska on töissä aina iltaan asti. Ei kyllä yleensä edes syö samaa ruokaa, kun on oma ruokavalio.
Tässä ideoita miten voi käyttää
-käyttää ihan peittona (monet suosii tätä vaihtoehtoa)
-käyttää sitä viittana ja on muodin edelläkävijä
-piknikhuopana kun juodaan pussikaljoja
-rakentaa siitä majan/tiipiin katoksen
-tuunaa siitä riippumaton
-käyttää sitä laskuvarjohypyn varjona (hieman riskialtias vaihtoehto)
Vähän nyt mielikuvitusta peliin AP!
Olet sä varmaan todella taitava ruualaittaja kun kaikki viedään käsistä ja sä itse jäät nuolemaan näppejä.