Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zombit pakkasessa, en tajua

Vierailija
22.06.2021 |

Olen katsellut erästä zombisarjaa, jossa poikkeuksellisesti on kunnon talvi. Voin katsoa läpi sormien sitä, että zombit örisevät, kuulevat, näkevät ja haistavat, mutta yli ymmärryksen menee se, että viikkoja ja kuukausia pakkasessa tarponeet zombit eivät jäädy liikuntakyvyttömiksi. Osaako joku selittää, miten tämä jäätymättömyys toimii?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Zombit ei jäädy

Vierailija
2/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädäntyminen tuottaa niin paljon hukkalämpöä, että pysyvät sulana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ollaan katsottu samaa sarjaa. Mua häiritsee se ettei kukaan syö mitään. Muuten on kyllä koukuttava.

Vierailija
4/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ollaan katsottu samaa sarjaa. Mua häiritsee se ettei kukaan syö mitään. Muuten on kyllä koukuttava.

Ei varmaan katsota samaa sarjaa, koska tämä ei koukuta, vaan on lähinnä tylsä. Tässäkään ei kovin paljon syödä, mutta pähkinäsuklaasta tuli nuotiolla juttua siellä hangen keskellä. Toinen jäi ilman, kun on sille allerginen.

Ekan vastaajan "zombit ei jäädy", muuten on melko täydellinen vastaus. Ei sitä sen tarkemmin tarvinne tietää. :D

Ap

Vierailija
5/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black summer? Bingewatchia puoli kolmeen asti yöllä vaikka piti herätä viimeistään kasilta. Ei ole tapana mut en pystynyt lopettamaan.

6/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tuottavat jäätymisenestoainetta? Esimerkiksi jotkin sammakot voivat välttää jäätymisen tai selvitä osittaisesta jäätymisestä pienillä vahingoilla. Myös esimerkiksi jotkin kylmissä vesissä elävät kalat voivat pysyä aktiivisina jäisissäkin ympäristöissä erittämällä vereensä jäätymistä estäviä aineita.

Vierailija
7/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Black summer? Bingewatchia puoli kolmeen asti yöllä vaikka piti herätä viimeistään kasilta. Ei ole tapana mut en pystynyt lopettamaan.

No juuri se. Ekan kauden jälkeen odotin innolla toista, jossa olen nyt menossa jaksossa 6/8. On vaikea pitää lukua siitä, kuka kukakin on, ja pyssytappelut ovat ihan liian pitkiä. On tämä kuitenkin katsottava loppuun saakka. Monta jaksoa kerrallaan; katsoin ekan kauden uusiksi muistaakseni kolmen jakson pätkissä.

Ap

Vierailija
8/8 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.B. kirjoitti:

Ehkä ne tuottavat jäätymisenestoainetta? Esimerkiksi jotkin sammakot voivat välttää jäätymisen tai selvitä osittaisesta jäätymisestä pienillä vahingoilla. Myös esimerkiksi jotkin kylmissä vesissä elävät kalat voivat pysyä aktiivisina jäisissäkin ympäristöissä erittämällä vereensä jäätymistä estäviä aineita.

Näissä on yleensä niin paljon reikiä, ettei veri pysy sisällä kovin pitkään. Ainakaan juostessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä