Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mitä tekisin elämälläni

Vierailija
16.06.2014 |

Olen pian valmistumassa opiskeluista mutten todellakaan tiedä miten tästä eteenpäin. Lähteäkö ulkomaille? Vaihtaako kaupunkia Suomen sisällä? Kaikki on täysin auki. Ei miestä, ei omistusasuntoa, ei lapsia, ei näitä missään näkyvissäkään tulevaisuudessa, kavereitakin on muutama eri puolella Suomea - mikään ei siis pidättele missään. Tuntuu että kaipaisin jotain ideoita, olen hukassa. Tavallaan tämä vapaus on huikeaa, mutta toisaalta olen hirveän ahdistunut. Pelkään että teen jonkun väärän valinnan ja haluaisin valita kerralla oikein, esimerkiksi tulevan asuinpaikan/maan. Mitä te tekisitte? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko budjetti rajaton, ei käyttökattoa. ;)

Vierailija
2/4 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti ei ole rajaton, mutta kyllä mulla on sen verran että muutoksia pystyn elämässäni tekemään. Mulla ei vain ole mitään kiinnekohtaa ulkomailla. Minne menisin, mitä töitä löytäisin, minne asettuisin oikeasti asumaan? Olisin siellä aivan ypöyksin, mutta tavallaan en koe sen olevan ongelma. Pitäisi vain päättää mihin menee.

Ja ne isot kysymykset. Jos haluankin joskus lapsia, se pitäisi ottaa huomioon jo nyt valinnoissa. Mutta en tiedä haluanko. Olen 25. Tässä iässä monet ovat asettuneet jo aloilleen. En halua sitä nyt, mutta toisaalta en tiedä mitä haluan. Pitäisi löytää paikka jossa luoda uusi elämä. Suomeen olen melko kyllästynyt.

Vierailija
4/4 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, haluatko lapsia, et halua lapsia (ainakaan vielä).