Mitä kaunista voisin kirjoittaa miehelle tekstiviestiin?
Kommentit (13)
Jos lähetän miehelleni jonkun " hali-hali-pusi-pusi-maiskis-moiskis -viestin" niin takas tulee vaan tyylin: pusu sullekin.
Jos lähetän rakkaushempeilyn tai runon.. tulee takasin tyyliin: Nii mäki sua.
...Mutta
Jos lähetän jonkun rivon viestin.. " pane mua takaapäin eteisessä heti kun tuut.. odotan kiimassa" -viestin, niin silloin mies on ihan sekaisin! Ja hellittelee, pussailee ja huomioi monta päivää tän jälkeen (olettaen, että teimme niin kuin viestissäni ehdotin).
(samanlaisia on olleet muutkin elämäni miehet)
En itse tohdi leperrellä omalleni. Sinun pitäisi tietää millainen mies sinulla on. Millaisista viesteistä hän pitää?
Eli toi hierontaviesti on susta paras?
Mut eikö se ollut kauhean anteeksi pyytelevä ja jotenkin mateleva viesti?
Vierailija:
Eli toi hierontaviesti on susta paras?
Mut eikö se ollut kauhean anteeksi pyytelevä ja jotenkin mateleva viesti?
eli entä jos ap ei olekaan ollut ilkeä, väsynyt ym.. viimeaikoina?
Ja eikö silloin juuri ap tarvitsisi sitä hierontaa (eikä sen mies) jos olisikin ollut väsynyt ja stressaantunut?
t. 6
Kuten minä! Mutta kun ap:n kysymyksessä ei yhtään selviä että millasta viestiä haetaan, niin vähän vaikea auttaa.
2
Lapset on hoidossa ja muuta. Vinkkaat vähän, että tule nopeasti kotiin! Ei tartte olla viestissä muuta, mutta kotona sitten ihan oikeasti on jotain mukavaa.
2.
että mietit vaikeuksista huolimatta miten voisit miestäsi ilahduttaa. Ylöspäin olette siis menossa! Kadehdittavaa.
t. 2, pohjamudissa rämpivä
Se on vähän eri asia, kuin kysyä valmista tekstiä tuntemattomilta av-palstalta.
rakas rakastaa rakastaan niin rakkaan rakas on rakkaalle rakkain, rakastan sinua nyt ja aina
Vaikka miehet eivätkään usein osaa vastata lepertelyihin " samalla mitalla" , en usko että se tarkoittaa sitä, etteivät he silti sellaisista ilahtuisi.
Tiedän, että olen ollut väsynyt, kiukkuinen ja antanut sinulle liian vähän huomiota. Voisimmeko korjata tilanteen tänä iltana? Antaisin jalkahierontaa ja ...