Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitävätkö kummilapsesi vanhemmat yhteyttä sinuun aktiivisesti ja kertovat lapsen kuulumisia?

Vierailija
25.09.2006 |

Itsellä tilanne on tämä, kummipoikamme vanhemmat eivät pidä minuun ja mieheeni oikeastaan mïnkäänlaista yhteyttä eli aika harvakseltaan. He kuitenkin syyttelevät meitä ettemme ole kiinnostuneita kummipojastamme ja kyselevät haluammeko olla edes heidän lapsensa kummeja. Kuitenkin me olemme se osapuoli joka useammin ottaa yhteyttä!Mielestäni aktiivisuus tässä kummiasiassa pitäisi olla molemmin puolista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lakannut pitämästä yhteyttä ja niinpä yhteys on katkennut totaalisesti, ikävä kyllä.

Tilanne oli siis se, että minä muistin aina joulun, nimipäivän ja syntymäpäivän lahjalla, muutamana vikana vuotena vain kortilla, mutten edes saanut kiitosta tai saati kuvaa, piirrustuksia, tietoa lapsen kehityksestä (mm. pituus & paino, tmv.), ikinä eivät soittaneet tai tulleet meille käymään.

Ei kummius ole pelkästään lahjojen antamista, kyllähän sen pitäisi olla molemminpuolista sen yhteydenpidon ja olisihan se mukavaa kummina saada kummilapselta joulukorttikin ja muutakin elonmerkkiä.

Vierailija
2/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä ainakin tunnen olevani kummilapselleni pelkkä lahjakone. Kirjoittelin asiasta pari kuukautta sitten tällekin palstalle kun taas oli pojan synttärit tulossa ja lahjaa piti miettiä. Poika on nyt 3v mutta yhtään valokuvaa en ole hänestä edes saanut : ( muunlaisesta muistamisesta puhumattakaan

Juu ihan turha tulla kenenkään av:läisen taas tiuskimaan, että kummius on lahja jo sinänsä ja kuinka pitäisi olla imarreltu kummiudesta ja kuinka kieroutunutta on aikuisen odottaa lapselta lahjoja jne. En todellakaan odota lahjoja vaan ihan materiaalitonta muistamista, se kuva olisi kiva saada. En ole enää reiluun vuoteen viitsinyt itsekään ottaa kuvia pojasta kun on vähän alkanut v.....maan.

Tunnustan, etä on kyllä fiilikset mennyt tästä nimenomaisesta kummiudesta. No onneksi ei ole ainut kummilapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapa nähdä mitä he tuumaavat kun menen seuraavan kerran käymään: minulla on silloin vauva mukana (josta he eivät siis tiedä vielä mitään..).

Vierailija
4/6 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapseni vanhemmat eivät pidä minuun yhteyttä joten on siinä omakin yhteydenpito sinnepäin vähentynyt!

Vierailija
5/6 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikani vein poikani kummeille joulukukkaa ja laittelin kortteja, mutta lopetin, kun eivät muistaneet kummipoikaansa mitenkään

Vierailija
6/6 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vanhemmat eivät pidä mitään yhteyttä. Ainoa side välillämme on lahjat, joita sinnikkäästi lähettelemme jouluksi ja syntymäpäiviksi. Toisesta emme ole ikinä edes saaneet yhtäkään valokuvaa (olemme tietenkin itse ottaneet muutaman, eli aivan kuvattomia emme ole).

Kahden vanhemmat pitävät jonkin verran yhteyttä. Toisen äiti on siskoni, joten senkin takia yhteyttä pidetään. Toinen taas on hyvän kaverini lapsi. Eli näistä lapsista kuulemme aika paljon.

Meillä on siis asiat puoliksi hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan