Mikä olisi hyvä perusälypuhelin? Ei IPhone.
Hinta 100-250 euroa.
Kerro miksi suosittelet, onko sinulla ja olet tyytyväinen?
Kommentit (18)
Jos parhaan haluat, niin Iphone se on. 4gs:ää saa nykyään 250e:lla.
Tossa hintaluokassa edullisimmat Lumiat. Esimerkiksi Lumia 520 saa alle 100 euron ja löytyy kaikki tärkeimmät softat ja homma toimii.
Itselläni on Samsung Galaxy S4 ja uskon sen olevan aikalailla paras. Liian kallis tuohon hintaluokkaan, mutta kuten jo aiemmin ehdotettiin, niin aikaisemmat mallit ovat halvempia.
S3 mini on ainakin huono, vaimolla sellainen..
Nokia Lumia 630 voisi olla yksi vaihtoehto tai sitten joku Samsungin malli.
Itselläni oli aiemmin 620 ja se oli hintaisekseen ihan ok.
Lumiaa ei kande hankkia, eivät kestä mitään ja huolto helkkarin kallista. Jolla on tuota kalliimpi ja niin lapsenkengissä, ettei sitä oikein voi älypuhelimeksi sanoa. Samsungilla on monia malleja, myös tuossa hintahaarukassa ja ovat toimivia ja kestäviä laitteita.
Minä puolestani olen ollut hyvin tyytyväinen Lumiaani :-) 520 taitaa olla tämä malli, eli tosi halpis. Ei ole ollut ongelmia tämän kanssa.
Kyllä lumiat on kestäny meillä tosi hyvin. Ei mitään huoltoja ole tarvittu. Meidän perheessä kolme laitetta, miehellä 920, mulla 925 ja pojalla edullisempi malli olikohan se nyt 620.
Nyt on Lumia joka ollut ihan O.K. Seuraavaksi Samsung.
Ostan luultavimmin puhelimen liittymäpakettina (edullisempi tai sama hinta). Mietin uskallanko ottaa Samsungia jolloin esim Elisalta ostetun puhelimen kanssa joutuisin asioimaan tarvittaessa takuuaikanakin Elisan kautta huoltoasioissa (vai onko Samsungilla suoraa huoltoa Suomessa?). Tyttären Lumia on pari kertaa takuu aikana tarvinnut pientä korjausta ja suoraan Nokia spassa se on hoitunut 1-3 pv:ssä kun Elisan huollon kautta on aika-arvio ollut 2-3 viikkoa.
Muuten olisin valmis vaihtamaan merkkiä mutta onko kelää kokemusta noista huoltoasioista Samsungin osalta?
t.ap
Täälläkin Lumialla mennään ja kaikki pelittää oikein hyvin :) Lumia 900, mallia ei vissiinkään ole enää myynnissä, mutta edullisesti olen nähnyt uudempia "halpis"malleja, jotka eivät kuitenkaan paljoa eroa kalliimmista Lumia-malleista. Suosittelen!
Myös Samsungilla taitaa olla ihan hyviä älypuhelimia tuohon hintahaarukkaan. Kannattaa myös pitää silmällä tarjouksia :)
HTC desire 500 mahtuu anettuun hintaluokkaan. Asiallinen perusandroid, muotoilu hieman pyöreä omaan makuun. Ylempänä suositeltua Samsung S3 miniä sen sijaan en voi suositella. Tökkivä käyttöliittymä, katkeavat puhelut ja itsetuhoutuva kosketusnäyttö.
Jos taas kärsii maksaa hieman lisää, niin LG G2 puhelinta voin todella suositella, kaikin puolin eri luokkaa kuin Samsungin tekeleet, lukuunottamatta utta S5 mallia. Hintakin saataa hieman tipahtaa kun G3 tulee saataville.
Mulla samsung galaxy trend plus. On hyvä. Maksoi satasen. Työpuhelimena iphobe 4s. Lapsella htc desire 500 ja vaikuttaakivalta sekin.
Joku lumian halpa. Ikänsä vuoksi hintaa laskeneet puhelimet ovat siitä huonoja, että niihin ei tule enää päivityksiä.
Joku lumian halpa. Ikänsä vuoksi hintaa laskeneet puhelimet ovat siitä huonoja, että niihin ei tule enää päivityksiä.
Mulla Samsung halata trendi plus ja voin suositella.
Samsungilla on monta mallia tuossa hintaluokassa. Kaikki tosi hyviä puhelimia.
Galaxy S3, Galaxy S3 Mini ainakin molemmat loistavia puhelimia. Suosittelen.