Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastava ihmissuhde -puhukaa mulle järkeä!

Vierailija
16.06.2014 |

Olen ollut joitakin kuukausia tekemissä miehen kanssa, lähinnä puhelimitse ja netissä. Useimmiten asiat ovat sujuneet loistavasti. Olimme miettineet puolileikillämme muuttamista yhteiseen asuntoon yms. Pitkään alussa ajattelin, että tyyppi on elämäni mies, koska alussa kaikki sujui todella hyvin.

Viime tapaamisellamme äskettäin kaikki meni kuitenkin päin seiniä, mies mm. soitti muutaman päivän sisällä kahdesti poliisit hakemaan minut kodistaan (siis ihan suotta, normaalia sanaharkkaa meillä pikkaisen oli). On impulsiivinen ja äkkipikainen luonne, mutta ymmärrän häntä, koska itsekin olen semmoinen, tosin olen tasoittunut, koska olen hakenut apua noihin piirteisiin. Tämä viime tapaaminen loppui siihen, että hän lähti jonkun ystävänsä luokse, jonne en kuulemma ystävän mielestä voinut tulla. Olin siis vieraalla paikkakunnalla kuitenkin tämän miehen luona vierailulla muutamia päiviä ja öitä. Hän ei tuntunut piittaavan, onko minulla yösijaa ja/tai seuraa. Meinasin lähteä kotiini ajamaan, mutta halusin jututtaa miestä kasvotusten, koska tapaaminen oli sujunut poikkeuksellisen huonosti enkä käsittänyt, mistä se johtui. Häntä sainkin sitten odottaa alkuillasta reippaasti yli puoliyön ja keskusteltuamme ehkä vartin tai alle hän sitten tosiaan soitti poliisit poistamaan minut asunnosta, kun en välittömästi mennyt nukkumaan hänen käskystään.

Sanokaa mulle, ettei tollaseen tyyppiin kannata pitää yhteyttä ja että se on ihan mäntti kusipää?? Tapaamisen aikana hän myös mm.

- sanoi minua tunariksi, kun auto sammui kerran risteyksessä.

- kommentoi ulkonäköäni useaan otteeseen negatiivisesti kuulemma läppänä.

- totesi sillon yällä, ettei meillä ole mitään yhteistä ja hän haluaa nyt vain päästä minusta eroon.

- muutakin kurjaa.

Surkeinta tässä on se, että mulla on sitä kuitenkin ikävä jo nyt! Ei todellakaan siis tuon tapaamisen takia vaan hänen aiemman käyttäytymisensä. Minusta hän ei oikeasti ole noin kamala ihminen enkä käsitä, mitä hänelle tapahtui.

Puhukaa mulle järkeä tai jakakaa kokemuksia, jos vastaavasta tiedätte jotain. Mielessäni on lähinnä, että hän on tavannut jonkun mielenkiintoisemman naisen ja ei halua, että itken hänen peräänsä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Tiedän yhden hänen exänsä nimeltä ja fbstä. Olenko ihan tyhmä, jos otan tuohon naiseen yhteyttä ja vähän kyselen, et miten niiden suhde loppu? Jospa tuolla miehellä on sitten joku persoonallisuushäiriö tai m,uu.

Vierailija
42/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:39"]

Ap jatkaa vielä:

Tiedän yhden hänen exänsä nimeltä ja fbstä. Olenko ihan tyhmä, jos otan tuohon naiseen yhteyttä ja vähän kyselen, et miten niiden suhde loppu? Jospa tuolla miehellä on sitten joku persoonallisuushäiriö tai m,uu.

[/quote]

No olet! Kertomassasi on jo ihan tarpeeksi syytä olla olematta enää missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 15:39"]

Ap jatkaa vielä:

[/quote]

Kun kerran kysyt niin vastaan; kyllä, olet tyhmä jos sekoitat tuohon asiaan vielä muitakin. Mies ei halua olla kanssasi. Piste.

Vierailija
44/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla mistä asiasta oikein saitte noin tuoreessa suhteessa sellaisen konfliktin että oikein poliisit piti soittaa. Olitteko umpikännissä kumpikin?

Vierailija
45/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väitti kavereilleen minua väkivaltaiseksi, kun itse hermostuksissaan hyökkäsi mun kimppuun."

Siis on jo fyysisestkin hyökännyt kimppuun ja sä jäät tuollaista sontaa kaipaamaan?

Vierailija
46/46 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Kumpikaan ei ollut kännissä minään päivänä. Joo, taidan olla outo. Puitäisi tavata enemmän ihmisiä. Ei tosiaan ollut mitään oikeaa aihetta niiden poliisien tulla ja kun sillon oikeasti tulivatkin, vaikuttivat ja sanoivatkin että olisi tähdellisempiä työtehtäviä hoidettavana. :) No, tuo mies ei ollu sit mulle, mutta enhän se minäkään ole täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan