Kesäkuun kesäsäät ovat olleet uskomattoman huonoja.
Pari hassua hellepäivää, muuten sateista, todella kylmää ja pilvistä. Tänäänkin +16. Mikä ihme kesälukema se on?
Onko Suomessa aina kesäkuussa parempi sää vai muistanko ihan väärin?
Kommentit (32)
Täällä on ollut tänään vain 11 astetta.
En minä nyt tiedä miten huonoja nää on olleet. Aika tyypillinen kesäkuu. Joskus on tullut jopa lunta kesäkuussa mikä tosin on sitten jo epätyypillistä.
En minä nyt tiedä miten huonoja nää on olleet. Aika tyypillinen kesäkuu. Joskus on tullut jopa lunta kesäkuussa mikä tosin on sitten jo epätyypillistä.
Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen.
Mikä on hyvä kesäsää? Hiki valuu ja aurinko ampuu syöpäsäteitään kirkkalta taivaalta?
Täälläkin joku ihmetteli vähän aikaa sitten, että miksi ihmiset tilaavat kesällä matkoja lämpimiin kohteisiin. Niin, miksiköhän? Aika ankeata olisi mennä tuonne pilviseen ja tuuliseen +15 asteeseen biksut päällä bailaamaan. Just. Onneksi on taas lähtö etelään jo lähellä.
Missäs se ilmaston lämpeneminen luuraa? Ilmastonmuutosaktivistit? ;)
Jep. Tosin kesäkuuhan on yleensä todella epävarma säiden suhteen, viime vuonna taisi olla pitkästä aikaa todella lämmin kesäkuu (ja oikeastaan koko kesä). Ei kyllä yhtään houkuttele tuo +15 pilvinen sää ajoittaisilla sadekuuroilla... Itsekin olen onneksi lähdössä viikon päästä Sisiliaan, ah onnea!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:50"]Missäs se ilmaston lämpeneminen luuraa? Ilmastonmuutosaktivistit? ;)
[/quote]
http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1333060359684120787.jpg
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:44"]
Mikä on hyvä kesäsää? Hiki valuu ja aurinko ampuu syöpäsäteitään kirkkalta taivaalta?
[/quote]
No en nyt +16 astetta sanoisi millään tavalla hyväksi kesäsääksi. Kesällä pitäisi olla yli +20, että on edes kesä.
Typerää pukea koko ajan ulos, kun voisi käyttää niitä nyt kaapin perälle jääviä kesävaatteita. Eipä ole shortseja tai t-paitoja tarvittu.
ap
Itsekin vaihdan maisemaa huomattavasti lämpimämpään ensi viikolla, joten nautin nyt tästä.
Täältä tilastoja:
http://ilmatieteenlaitos.fi/kesakuu
Ei tää nyt mikään huono kesäkuu ole, kylmempi tosin kuin viime kesäkuu, joka oli yksi lämpimimmistä kesäkuista.
Ei haittaa. Nautin tästä. Sade pitää siitepölyt aisoissa ja mun on helpompi olla.
Etelän lämpöön karkaan. Nautin siellä ja siellä on aina ihana olla.
5-6 matkaa vuodessa :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:48"]
Täälläkin joku ihmetteli vähän aikaa sitten, että miksi ihmiset tilaavat kesällä matkoja lämpimiin kohteisiin. Niin, miksiköhän? Aika ankeata olisi mennä tuonne pilviseen ja tuuliseen +15 asteeseen biksut päällä bailaamaan. Just. Onneksi on taas lähtö etelään jo lähellä.
[/quote]Millainen ihminen bailaa biksut päällä. WT-ihmisroska
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:02"]
Ei haittaa. Nautin tästä. Sade pitää siitepölyt aisoissa ja mun on helpompi olla.
Etelän lämpöön karkaan. Nautin siellä ja siellä on aina ihana olla.
5-6 matkaa vuodessa :)
[/quote]Ulkomiallahan siitepölyä vasta onkin
Ihan ok keli... ei pakkasta kuitenkaan. Mieluumin +15 kuin +25. Enkä lähde etelään lomalla, mä pysyn täällä!
Läskin vastaus.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:04"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:04"]
[/quote]
Menevä, rento, hauska ja huumorintajuinen korkeakoulutettu. Sellainen ihminen.
Kyllä te osaattekin kaikesta nillittää. Muuttakaa sinne espanjaan jos on liian kylmä. Itse kärsin suunnattomasti helteellä ja nautin kovasti näistä raikkaanvilpoisista kesäpäivistä - nyt on ollut monta päivää ihana auringonpaistekin :)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 14:30"]
Terveisiä etelästä, aurinko paistaa
http://www.foreca.fi/Iraq/Al_Majarr_al_Kabir
[/quote]
Pistän paremmaksi. http://www.foreca.fi/Senegal/Ndioum
Terveisiä anoppilasta.