Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iiro Viinastapa ei pääsetty kokkareiden juhliin ollenkaan!

Vierailija
16.06.2014 |

Vaikka oli kutsuttu mutta kun nimeä ei sitten ollutkaan listassa. Et Vapaavuori sentään sai kustun juhliin vaikkei Stubbin pöytään päässytkään.

Alkaakohan se Stubb nyt siellä rakentamaan omaa hovia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saihan se Viinanenkin KUTSUN. Ei sit vaan päässyt sisään. Ja Vapaavuorelle oli plaseerattu paikka pöytään, mut ei päässyt siihen istumaan.

Olen itse kokoomuslainen, mutta jos tämä kuvaa meidän nykyistä järjestelykykyämme olen huolissani. Ja jos se kuvaa sitä alakouluaikojen kiusamisleikkiä, missä yhdelle soitetaan että leikkimään tuu sinne ja sinne ja sit kun se pääsee paikalle, siellä ei olekaan enää ketään, vaan soitetaan jostain toisesta paikasta, että "tuu tänne" ja juoksutetaan yhtä ympäri kaupuginosaa puskassa piilossa nauraen niin olen huolissani siitäkin.

Vierailija
2/3 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä just! Viinanen sai kutsun muttei pääsetetty sisälle. Vapaavuori pääsi siälle muttei saanut istumapaikkaa.

Hoh hoijaa, kokoomuslaiset on kovia kiusaamaan toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen "sivistynyttä" porukkaa nuo kokomustat. Julkinen anteeksipyyntö Viinaselta olisi vähintä, mitä voisivat tehdä. Vai aloittivatko eläkeläisten kyykytyksen jo lauantai-iltana? Taas kerran voin huokaista, että olen todella kiitollinen, ettei ko. puolue ole koskaan puhutellut minua. Oma suu on heillä liian lähellä, muista ei niin väliä. Niinhän ne toistelivat jo haastatteluissa aikaisemmin, että jokainen on oman onnensa seppä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi